1.Prezentare

7.9K 193 240
                                    

Hey!
Eu sunt Emma! Am 14 ani și am terminat clasa a VII-a.Locuiesc in Bucuresti cu parintii si sora mea geamana,Ana.
Vara asta vom sta la Constanta la bunici . Nu am mers niciodata la ei , doar ei au venit la noi in vizita. Parintii vor ramane aici , la serviciu.

Peste 2 zile vom pleca .Vom merge cu trenul , iar bunicul ne va astepta in gara.Va fi o vara minunată,desigur,doar daca vom gasi oameni de treaba.Aceste 2 zile ramase le vom petrece cu prietenii,ne va fi dor de ei,poate vor mai vrea sa ne vizite.

E dimineata,mai exact 11:30. E o zi senina de iunie , 27 iunie .
Ma ridic din pat,imi fac rutina, merg la sora mea in camera si incerc sa o trezesc .
Eu: Hei!Trezeste-te! Ne asteapta toti jos.

Ana*sarind imediat din pat si incercand sa se orienteze* : Cum? Cat e ceasul?

Eu*razand*:Aproape 12.

Ana*privindu-ma cu o fata de violator*: Ma revansez!

Eu*razand*:Sigur,acum hai sa mancam,apoi sa vorbim si cu ceilalti.

Am lasat-o pe Ana sa se schimbe si sa-si faca rutina,iar eu am mers in bucatarie unde am pregatit 2 boluri de lapte cu cereale. Dupa ce isi face aparitia si Ana ,se aseaza panga mine si incepem sa mancam.Ca de fiecare data eu am spalat vasele,iar pe Ana am lasat-o sa stabileasca,impreuna cu ceilalti,ora la care ne intalnim.

Eu: Si? Ce ati stabilit?

Ana: La 16:30 ne intalnim toti la terasa de langa blocul Alinei.

Eu: Super. Eu merg in camera sa vad ce s-a mai intamplat pe internet,apoi sa incep sa ma pregatesc.

Merg in camera si imi verific toate retelele de socializare timp de o ora.Parintii sunt la serviciu,deci suntem singure acasa.Las telefonul , ma ridic de pe pat si ma uit in dulap sa imi aleg o tinuta. In final aleg sa ma imbrac in niste blugi scurti rupti,de culoare albastra si un tricou inflorat.
Prefer sa nu ma machiez.Merg in camera alaturata sa verific daca si Ana e gata,iar spre surprinderea mea. Dupa ce am iesit din apartament inchid usa,apoi coboram. Am luat un taxi si am mers la terasa unde ne intalneam cu ceilalti prieteni.I-am salutat,apoi am inceput sa mai vorbim.

La 22:45 m-a sunat mama,asa ca i-am spus Anei ca trebuie sa plecam.

Eu: Maine vom sta mai putin. Vreti sa mergem la cinema?

Ei (la unison):Da.

Eu si Ana*uitandu-ne una la alta*: La 17:00?

Am primit un raspuns pozitiv din partea lor.Am format o imbratisare de grup apoi am plecat.Ajungand acasa ne-am salutat parintii si am mers fiecare in camera ei. Mi-am luat pijamaua si mi-am facut rutina de seara,apoi m-am pus in pat.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum