Ma trezesc si eu linistita,ca orice om normal,si deodata o cana cu apa rece imi este varsata pe fata .
E: Ce draa...
A: Neața! M-am gantit sa va trezesc revigorant.
E: Nu era nevoie. Ma trezeam doar daca imi dadeai o simpla palma.
C&V:si noua ne-a facut la fel.
V:A udat parchetul.
E&C:Si patul.
A: Nu va mai plangeti atat si hai ,ridicarea!Ma ridic si sar pe Ana,la propriu.
A: Prin ridicare ma refeream la a te ridica si indrepta spre bucatarie.
E: La mulți aanii!
A(acceptand imbratisarea) : Eh,merge si asa.
E:Ce te iubesc!
A: Stiu ,toata lumea ma iubeste
C: Mai ales Duțu!
E: Exact!
A: pai da ,normal. Doar suntem BFF.
V(putin dezamagit):MdapBaietii o ia si ei pe Ana in brate si ii ureaza la multi ani.
A: Hai la bucatarie!
E&V&C: Nu!
A: Ăm... De ce ?
E: Paii baietii merg pana la ei ,iar noi ne facem rutina de dimineata si iti arat ceva ,apoi mergem la bucatarie. E bine.
A:OkAia 2 se uitau la mine ca la masini straine. Nu se prinsesera care era planul. Ce tampiți!
E: *tuse* Baieti,duceti-va acasa si luati-va "lucrurile necesare" pentru restul zilei!!
V:Aaaa,bine
C:Da,hai!Dupa ce au plecat am mers si mi-am facut rutina de dimineata apoi m-am imbracat intr-o rochiță lejera,Ana facand la fel,apoi am mers la mine in camera. Am luat cutiuta in care se afla cadoul Anei si am mers la ea.
E: La mulți ani,surioara!
A: Multumesc mult!Ana deschide cutiuta si vede doua lantisoare din aur (mama m-am ajutat sa le aleg ,eu nu eram decisa) ale caror pandantive formeaza o inima. Pe unul este scris BEST,iar pe celalalt SISTERS.Ana l-a ales pe cel cu SISTERS ,iar pe celalalt mi l-a dat mie.Stiu ca mereu a vrut un astfel de lanțisor sau bratara.
Am coborat la bucatarie si ne asezasem sa-i asteptam pe baieti.Ana se uita pe telefon ,iar eu deja incepusem sa ma ingrijorez. Oare mananca tortul sau ce tot fac? Ii dau mesaj lui Vlad si ii zic sa vina incoace ,dar fara Cristi.In 4 minute Vlad e aici.E: Va las 5 minute. Merg pana la Cristi ,stiti ,ultima zi ,mna... O sa-mi fie dor de el ,intelegeti voi
V: Da,du-te.
A: Doar mie mi se pare ca va comportati ciudat?Adica ieri Cristi se balbaia ,el nu se balbaie. Chestia de mai devreme cu baietii si acum ii asteptam de 10 minute ,iar acum tu te gandesti sa pleci?
V: Sunt impreuna ,lasa-i cateva momente singuri!
A: mm,bine ,du-te ,dar in 5 minute sa fiti aici!
E: Da,normal.Ies din apartament alergand si merg la Cristi .
E: Ce ati facut tot timpul asta ?
C: Nu gasim lumanarea.( era o lumanare in forma de M de la Maria)
E: Off ,fara nu putem?
C: Nu,nu se poate. Trebuie sa fie perfect.Ma uit in jur si observ ca langa frigider era lumanarea.
E: Asta ce-i?
C: Puteam sa jur ca acum 1 minut nu era acolo.
E:da,sigur. Unde-i tortul?
C: In frigider.Iau tortul si asez lumanarea cu M pe el.Eu iau tortul ,iar Cristi ia cadoul ( de asta se balbaia cand a vorbit cu Ana; era sa ia tortul si cadoul lui si al lui Vlad pentru Ana)
Intru impreuna cu Cristi in bucatarie si incepem sa-i cantam "La multi ani". Dupa ce Ana sufla in lumanare ( mie si lui Vlad ne-a luat ceva pana am gasit lumanare in forma de M) ,Cristi ii inmaneaza cadoul din partea lui si a lui Vlad . Ana le multumeste si ii imbratisaza si pe Cristi il sarita pe obraz ,asta fiind intentia si la Vlad ,insa acesta se intoarce si il saruta-n coltul gurii.
Deschide cadoul si vede o rochita alba,foarte frumoasa(baietii mi-au cerut parerea inainte de a lua-o)
Fupa ce am servit micul dejun toti 6 ( ni s-au alaturat si domnul Luci cu doamna Steli) ,am mancat si tortul . Da,stiu cam de dimineata (11:30) pentru tort ,dar asta e,am vrut sa fim si cu baietii pentru ca la 13:30 trebuie sa fim gata.
Dupa ce am terminat totul ,adica si bagajele pe care ieri le-am inceput, se facuse 13:09,asa ca m-am imbracat cu hainele pe care le-am lasat in afara bagajului si am dus bagajul la masina lui Luci.In drum spre gara toti eram tacuti.La gara ne-am luat la revedere de la bunici ( venisera si ei pentru ca noi le-am zis) ,de la Luci si de la baieti. Cel mai rau mi-a parut despartirea de Cristi.Asta e ,ne vom revedea peste 2 saptamani doar pentru 3 zile ,dar totusi ne vom revedea. Ne-am urcat in tren,iar dupa 10 minute acesta a plecat spre București.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!