Ies din apartamentul gemenilor si merg in al nostru . Ana era in camera ei .
E: hey!
A: ce faci?
E: bine ,tu?
A: la fel,ma cam plictiseam. Unde ai fost?
E:la Cristi ,adica la Vlad ...adica la ei doi .
A: esti cu Cristi?
E: ămm .. Pai prieteni suntem de cand am venit aici.
A: iubiți!?
E:ăhămmm...
A:da?
E:dap ,nu te-ai suparat ,nu?
A: nuu ,chiar ma bucur ...
E: si ție ? Nu-ti place de nimeni?
A: nu cred.
E:nici de Vlad? Adica ai fost cu Cristi si sunt gemeni ,deci nu m-ar mira daca ti-ar placea de Vlad.
A: mhh,mda... Foarte putin ,dar nu cred ca e nevoie sa-i spun. Nu il plac indeajuns sa fiu cu el ..
E: ok ,te descurci tu !
A: sii ,ce facem restul zilei?
E:Am putea Merge la plaja cu Cristi ,si Vlad daca vrei .
A: ok ,cu amandoi .
E: îi sunE: ce faceti?
C: eu ma joc iar Vlad se pregateste sa mearga afara cu Spot . voi?
E:bine ,ne gandeam ca pe la 17:30 Sa mergem pe plaja si poate vreti sa veniti si voi .
C: eu vin ,dar Vlad nu .
E: mmm...ok*dupa 2ore *la 17:00*
Ana P.O.V.
Ne-am luat costumele ,prosoapele si ce mai aveam nevoie si am coborat . Ne-am intalnit cu Cristi si am plecat . In drum spre plaja l-am vazut pe Vlad pe o banca impreuna cu o fata.
"se pregateste sa mearga pe afara cu Spot..."
Da ,cum sa nu . Pe Spot nu-l vad ,insa ,in schimbul lui vad o fata pe care eu n-o cunosc . vroiam sa merg si sa ii zic cate ceva aleia dar ceva-mi spunea sa ma retrag.A: nu mai am chef de plaja ,merg acasa.
E: de ce ?Ana deja plecase de langa noi . Cristi mi-a dat un cot si mi-a aratat spre banca pe care se afla fratele lui si aia.
Il trag dupa mine pana la banca si incep sa vorbesc cu "acei 2 porumbei".Hey! Cam acesta a fost si copitol de azi . Voi pune un capitol nou si in cealalta carte .
Uitati-va si la aceasta carte ,va rog! Autoarea cartii m-a ajutat cu cateva capitole.
Multumesc! 💖
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!