Din nou împreună

1.5K 63 16
                                    

EMMA P.O.V.

Eu si Cristi suntem la el in camera. Vlad a plecat acum aproximativ o ora. Sper ca a fost iertat,merita.A lucrat la acea surpriza 5 ore,ajutat de Cristi,normal. 
Stand in camera,putin plictisiti,Cristi a propus sa facem live pe Instagram.Live-ul l-am facut pe contul lui si a durat o ora.Dupa ce l-am incheiat ,am hotarat sa mergem la mine.Baietii o sa ramana la noi,mai ales daca a decurs bine planul lui Vlad.

Si de va intrebati daca am primit autograful de la Cristi ,sa stiti ca da.

Iesim din camera si mergem spre camera parintilor lui.Cristi bate la usa apoi intram.Priveau un film,insa Cristi ii intrerupe.

C: Noi mergem la Emma.Haideti si voi,luam cina impreuna si poate privim si un film.
S(Steliana):Bine,venim si noi in 10 minute.
L(Luci): Ramaneti seara asta la fete?
E: Da,ii lasati?

Cristi imi adereseaza o privire gen "Chiar trebuia sa-i intrebi?".Apoi ii zambesc inocent si ma uit inapoi la Luci.

L: Sigur ,daca vrei si tu cu Ana ,normal.

E: Eu vreau,mai mult ca sigur.

L: Bine,pot ramane.

C: Ok,noi plecam. Ne vedem acolo,pa!

Cristi inchide usa ,apoi isi pune bratul dupa gatul meu si ne indreptam spre usa.Inainte de a iesi Cristi ma saruta pe frunte,ador cum o face.Ma simt speciala cand primesc un sarut din partea pui.Iesim din apartamentul lor si mergem in al nostru.Ne indreptam spre bucatarie ,unde era mama.

M*venind spre noi*: Buna ,copii!

E&C: Buna!

Cristi vorbeste cu parintii mei de parca ar fii ai lui. La fel fac si eu insa nu le zic mama si tata ,nici Cristi nu face asta. Le zicem pe nume.
Parintii mei au fost in totalitate de acord cu relatia dintre mine si Cristi.L-au cunoscut si si-au dat seama ce baiat minunat e.Au incredere-n el,de asemenea si eu.

Mama vine spre Cristi si il imbratisaza ,apoi ii da un pupic  pe obraz.

" Aloo!! Nu te da la iubitul meuu!!"

E: E al meu!*putin revoltata*

Mama si Cristi incep sa rada.Ok,ce-am zis? Adevarul.

E:Ămm...De ce radeti?

M&C : De tine.

E: A... Credeam ca de perete...

M:Da...Sigur ca-i al tau ,dar probabil e si viitorul meu ginere.

Cristi se uita la mine si-mi dă o privire gen "are dreptate".

E: Atunci spune-i sa nu se mai uite asa la mine.

C: Ati facut paste?

E:Hai ,ma,Cristi! Lasa mancarea!

M:Da,stiam ca voua va plac.

C: Ooo,deja o iubesc pe viitoarea mama-soacra.

E: Poate vreti sa va continuati conversatia,insa eu vreau sa vad ce face si cealalta pereche si  o sa-mi iau si "viitorul sot" cu mine.*tragandu-l pe Cristi de mana*

*Dupa ce plecam din bucatarie *
C: Imi place chestia asta cu viitorul.
E:O,mai taci!
C: Bine...

In drum spre camera Anei  *zici ca-i datamai casa,insa nu-i,doar ca (,) cu Cristi parca  abia ne miscam :))*  am dat si de tata,l-am salutat apoi am intrat in camera celor doi.
Ana era in bratele lui Vlad,cu capul de pieptul lui.Adormisera,insa e bine ca s-au impacat.

E:Îi trezim?
C: O,nu!
E: O,ba da.Mergi si cere-i mamei 6 cuburi de gheta.
C: Off...Bine.

Eu si Cristi le-am pus cate 3 cuburi fiecaruia pentru a nu raci,dar eu le-asi fi pus si 20.Eu i le-am pus Anei pe sub haine,iar Cristi lui Vlad(a fost ciudat,nu intrebati),si acestia s-au trezit imediat tipand.Nu puteau sa-si scoata cuburile ,iar eu ma prapadeam de ras impreuna cu Cristi.
Dupa 30 de minute in care am mai povestit si ne-am mai amuzat,mama ne-a chemat la masa.Dupa ce ambele familii am servit cina am mers toti in sufragerie pentru a privi un film de actiune.Parintii erau pe canapea ,iar Ana si Vlad erau pe jos in partea dreapta,eu cu Cristi fiind in stanga.Ma simteam asa bine impreuna cu toti!

Dupa ce filmul s-a terminat parintii baietilor au plecat , tata a mers i sa doarma,iar mama in bucatarie pentru a spala vasele.L-am luat pe Cristi de mana si am mers in bucatarie.

E:Mama,pot ramane baietii in seara asta la noi,nu?

M:Da,dar sa nu uitati ce ati promis.

E:Bine,multumim.

O imbratisez si ii urez noapte buna,apoi merg in camera impreuna cu Cristi.Am hotarat ca seara asta sa stam doar noi doi ,iar maine seara vom sta cu Ana si Vlad. Maine ,tot impreuna cu baietii,vom decora apartamentul si vom instala bradutul.

Cand am ajuns in camera am luat o patura din dulap,apoi m-am gandit sa merg sa ma schimb. Mi-am luat pijamaua si ma pregateam sa plec,insa Cristi ma intrerupe.

C:Schimba-te aici,merg eu pana la Ana si Vlad.

E:Bine, multumesc.

CRISTI P.O.V.

O las pe Emma sa se schimbe si merg in camera Anei. Trebuia sa bat la usa,dar asta e . Duțu era fara tricou, desupra Anei si o saruta nebuneste.Pff,sper ca nu i-am deranjat. :))

V:Cristi,aveam treaba.

C: A ,pai da' stau si eu 5 minute pana se schimba Emma.

V:Cristii!!

C:Bine,bine ,plec. Insa aveti doar 14 ani.

V: Stim,hai pa.

Nu,Duțu n-ar face asta de la 14 ani,cu siguranta.Mai bine ii las,nu se poate intampla nimic.Cred.

Ies din camera si merg la bucatarie sa vad daca mai e cineva ,insa sunt chemat de Emma in camera.

EMMA P.O.V.

L-am chemat pe Cristi. Dupa ce intra in camera eu ma asez pe pat ,iar el isi da tricoul jos,ramanand doar in pantaloni scurti(stiu ca-i iarna,dar Cristi e Cristi).

E:Ce faci?

C:Asa dorm

E: A ,ok.

Se pune langa mine in pat ,apoi eu ma apropii de el.Pun capul pe bratul lui,apoi el ma saruta pe frunte.

C: Si ,despre ce promisiune vorbeai?

E: Cand am implinit 14 ani ,pe mine si pe Ana parintii ne-au lasat sa avem o relatie numai dupa ce am promis ca nu vom face nimic pana la 18 ani.

C:Stai linistita,eu nu ți-as cere sa o faci inainte.

E*imbratisandu-l*: Multumesc.

C: Te iubesc!

E:Eu mai mult!

C:Ba eu!

E: Ba eu!

Si am continuat asa pana am adormit.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum