Andra Ozgul ,iar?!

1.9K 81 26
                                    

Mă trezesc. Era 17:49 . am dormit ceva  mai exact 4 ore.
Cristi nu era langa bine ,dar aud voci din bucatarie. A venit cineva??
Deschid usa si ma indrept spre bucatarie . Vorbeau cu Ana pe skype .
E: Bunaa !
A: Heey,te-am trezit?
E: nu . de cat timp vorbiti ?
A: aproape o ora . ne pregateam sa inchidem ,dar daca tot ai aparut vreau sa-ti spun ceva.
E: ascult.
A:Mama si tata au cumparat o casa. E foarte frumoasa . am vazut-o azi . are o curte spatioasa si frumos amenazata . Ti-am trimis poze pe wapp. Casa are etaj,iar apartamentul il vor vinde.
E: super . Ne vom lua un cățel ,nu?
A: normal,dar la toamna cand ne vom veni aici .

Da. Nu ne transferam anul acesta la scoala in Constanta . Vom merge acolo la liceu . (suntem a opta )

E: ok ,mai vorbim . te pupam ,pa!

Eram fericita ca ne vom muta la casa . imi doream asta de cand eram mica ,mai ales partea cu catelul ,dar in apartamentul ala avem atat de multe amintiri ... Asta e, vom avea si-n noua casa.

C: ai dormit 4 ore ,leneșo!
E: tu vorbeai . ala care toata iarna si primavara ,din cate mi-a zis Vlad, stateai in camera dormeai ,mancai ,faceai un vlog pe luna si te jucai pe calculator. 
C: 1 m-am schimbat si 2 e vara :)
E: bine, bine.
V: ok ,chiar ii simt lipsa Anei cand sunt cu voi doi si pe mine ma vad singur
E: wow ,de cand e Duțu asa sentimental?
V:de 5 ore .
E: ok :)) . Eu voi merge pe plaja . veniți ?
C:da,normal.
V:hmm,eu nu. Imi e cam somn
E:ok ,Cristi ,hai sa ne imbracam .
C: amandoi?
E: camere diferite
C(uitandu-se la Vlad) : fetita asta imi strica visele.
V: fetita asta îți furase inima acum o saptamana si acum tot la ea e.
E: oo ,Duțuu. bateee!

Cristi a mers si s-a schimbat ,iar eu mi-am luat costumul de baie si  o rochita de plaja  si m-am schimbat in camera Anei . Mi-am prins parul intr-un coc ,iar apoi am pregatit rucsacul in care am pus bauturi hidratante ,lotiunea de plaja , manacare(fomista am fost ,fomista raman 😂😂) , si 2 prosoape . Voi sta pe nisip azi . nu stiu de ce vreau asta ,dar sincer n-am mai stat pe plaja de mult timp pe nisip . Cristi nu vrea. El va sta pe sezlong . Vrea la inaltime ,nu-i place pe jos .
M-am dus la Duțu in camera sa-i spun ca plecam . el m-a observat tarziu ,deja dupa ce vazusem cu cine vorbea (era pe mess) . Iar "Andra Ozgul" .mi-am amintit ca a zis cand eu si el eram impreuna  ca este o fosta colega de clasa.
N-am apucat sa citesc conversatia ,ca a blocat ecranul .
E: Vlad,sper ca n-oinseli pe Ana .
V:nu ,nu as face asta .
E: ok . nu-s sigura daca sa te cred ,dar o voi face.  Am vebit sa-ti spun ca noi plecam . Pa!

VLAD P.O.V.

Emma a zis ca ea si Cristi vor merge pe plaja.Eu le-am zis ca nu pentru ca trebuie sa ma intalnesc cu Buse ,insa ei adica ea (si Cristi stie ca ma intalnesc cu Buse ,desi mi-a spus ca nu trebuie ) stie ca raman acasa pentru ca mi-e somn .
Asa,sa revenim . Cristi mi-a zis ca nu trebuie pentru ca eu in trecut am avut o relatie cu Buse ,mai exact acum un an pana in mai (acum 3 luni ),insa nu ne-am despartit in mod direct.  Ea a plecat in Anglia si a venit acum 2 saptamana .Cand a plecat nu am mai vorbit deloc si am constatat ca ar trebui sa am o alta relatie ,desi ea nu stie ca eu am iubita. Si azi ma voi intalni sa lamuresc acest lucru cu ea . Sper sa nu ne vada Emma ,adica ne vom intalni intr-un parc din apropierea plajei (acolo unde vor merge ei) ,dar am vorbit cu Cristi si va avea el grija . Sper. o iubesc pe Ana si nu as vrea sa o insel .

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum