E:Ți-am spus ca nu am intentionat asta. Si adevaratul motiv pentru care nu ți-am raspuns la telefon in ziua aia a fost ca nu puteam vorbi cu tine deoarece plangeam din cauza acelui sarut nenorocit.
Crist tace cateva secunde ,apoi zice:
C: Tu chiar credeai ca ma voi desparti de tine din cauza unui amarat sarut pe care tu nu ți l-ai dorit? Din moment ce el a facut asta el va avea de suferit ,nu tu?
Fața mea se lumineaza la auzul cuvintelor lui.
E: Pe bune? Nu glumesti,nu?
C: Nu ,dar sper sa nu se repete. Nu vreau acum sa intelegi ca nu m-a deranjat si ca te poate saruta oricine oricand ,insa nu vreau sa ne despartim din cauza ăluia si chear apreciez ca mi-ai spus.
E: iooii,te iubeesc !!Mult!
C: si eu!
E: Dormi aici?
C: nu,mai stau outin apoi merg acasa. Maine dimineata merg cu Duțu si tata pana în Mangalia ca are tata treaba si am decis sa-l insotim si noi.
E: Lipsești toata ziua?
C: Pana pe la 14:30,dupa sunt doar al tau(cand a zis asta a facut o fata perversa).
E: maine dimineata ,pe la 11 il pot plimba pe Spot? Te roog!
C: Sigur.dar mama nu va fi acasa asa ca foloseste cheia de rezerva.
E: ok.Îl imbratisez si il satut ,apoi el pleaca impreuna cu Vlad.Eu am ramas in pat ,iar Ana a mers sa-i conduca.Nici nu inchide bine usa ca vine fugind la mine in camera .
A: Sii...?? Ce s-a intamplat? Te-a iertat? E suparat? V-ati certat sau nu? Spune odataaa!
E: staaii ,staai. Pe rand!
A: ok. V-ati certat?
E: nu
A: deci sunteti inca impreuna?
E: da.M-a iertat. A zis ca nu trebuie sa suferim noi din cauza lui Andrei.
A: Yeeyy,ce ma bucur! Eu ți-am zis ca daca te iubeste te va ierta .
E: daa,logic.Eu ma culc ca-s obosita. Tu mai stai?
A:Nu.Pot dormi cu tine?
E:Sigur,i-ati pijamalele si vino.Dupa 10minute dupa ce ne-am pus in pat am adormit amandoua.
Heey!Credeati ca-i despart?Nu,nu fac asta nici moarta.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!