Am mâna liberă!

1.1K 70 22
                                    

Ana P.O.V.

Eram pe taramul viselor cand simt ca cineva ma zgâlțâie. Ridic capul din perna si o vad pe Emma asa cum nu am mai vazut-o de mult: fericita,entuziasmata si energica la ora 10. Ce-i gresit cu ea frate? Oare a fost incurcata la nastere si nu e sora mea? Neehh,putine sanse,semanam prea mult.

E(cu o voce pițigaiata): Draga Anuța,te-aș lasa sa mai dormi insa trebuie sa fii cu mine cand aceasta chestie imi elibereaza mana.*aratand spre ghips*

Ma amuza tare mult insa o ignor.

Eu: Vrei sa fiu artagoasa toata ziua? Ia-l pe Cristi!

E*liniștindu-se si zambindu-mi inocent*: Am incercat insa a plecat sa filmeze ceva pentru gaming...

Eu: Pff,o sa iti fie doar mama alaturi. Acum LASA-MA SA DORM!*punand accent pe ultima parte*

Emma pleaca din camera iar eu imi continui somnul.

Emma P.O.V.

Ok,o sa merg doar eu cu mama. Merg sa o anunț insa pe drum imi vine o idee. Sora mea nu merge,iubitul meu nu merge ,ÎNSĂ mai are un frate geaman.Duțu vezi ca vin!

Ies grabita din apartamentul nostru si intru in al lor,le salut parintii si intru la ei in camera. Ii intrerup videoclipul lui Cristi insa asta-i viata. Il vad pe Vlad stand in patul de jos cu telefonul in mana ,insa atunci cand intru isi indreapta privirea spre mine.

Eu: Tu,Duțule,o sa mergi cu mine la spital. Pregateste-te intr-o jumatate de ora plecam.

Spunand astea ies din camera si plec.

Vlad P.O.V.

Fetele astea-s ciudare. Ieri Ana,azi Emma.Cred ca e un virus in aer,nu ar trebui  sa mai ies din camera.

Eu: Cristi,de ce nu te-a luat pe tine?

C: Taci ca filmez!

Eu: Pff,ok,ma duc eu.

Ma ridic si merg la baie unde imi fac rutina de dimineata apoi ma imbrac si imi aranjez parul.Ma incalt și o sun pe Emma sa ii spun ca sunt gata.A zis ca ea si mama ei ies imediat. Mai astept 5 minute si primesc mesaj de le Emma sa cobor. Am coborat iar acolo ma asteptau cele doua. Le-am salutat apoi ne-am urcat intr-un taxi si ne-am indreptat spre spital.

Ana P.O.V.

Ma trezesc din nou si ma uit la ecranul telefonului care indica ora 11:30. Ar fi timpul sa ma ridic. Merg si imi fac un duș scurt,ma spal pe fata si pe dinti apoi merg in camera si imi aleg o tinuta pentru ziua de azi. Aleg sa ma imbrac asa :

Imi iau ghetele si cobor in parcare cu tata pentru a duce bagajele la masina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau ghetele si cobor in parcare cu tata pentru a duce bagajele la masina. Normal ca l-am dus si pe-al Emmei pentru ca avea "o manusa" enorma pe mana. Dupa ce am terminat am plimbat-o pe Sara 15minute,apoi am mers la Luci si Steliana sa ii imbratisez,ne vom revedea la Paște,cred.Cristi era in camera si filma,nu l-am deranjat. Am mers inapoi in apartamentul nostru pentru a lua si lucrurile Sarei.Cand finalizez actiunea se aude soneria,cine naiba suna? Oamenii astia nu stiu ca tinem usa deschisa?

Emma P.O.V.

Aleluia,am scapat de acea inchisoare pentru mana iar acum ne indreptam spre casa. Mainile mele sunt in parul lui Duțu,ciufulindu-l pentru ca fericirea mea e prea mare. Am ambele maini libere! Inca mai simt o durere in mana pe care doctorul a zis ca e normal ca o mai simt 15 zile.M-a mirat faptul ca Duțu nu a avut bimic impotriva si m-a lasat sa-i stric freza.

Am ajuns in fata blocului,eu si Vlad coboram,mama fiind in spatele nostru. Pe Vlad l-am lasat sa mearga acasa la el iar eu si mama am mers la noi. Deschid usa si bucuria mea se dubleaza cand vad cine a venit la noi,dar de ce au bagaje?

Ana P.O.V.

In fata usii erau binicii ,ii salut apoi ii imbratisez insa... De ce au bagaje?

Eu(confuza): Ămm.. Ce faceti cu alea?(aratand spre bagaje)

Tata(venind din spatele meu): Surprizaaa!

Eu: Poftim?

Bunica & bunicul(la unison): Venim  cu voi la București pentru o saptamana!

Eu:Yeey!

E prima data dupa foarte mult timp cand bunicii vin la noi ,in București. Eu si Emma o sa le facem turul casei apoi o sa alegem o camera in care sa-i "cazam".

Ii invit inauntru si ii asez pe canapea.Ne aranjasem ca la o poza de familie,acum asteptam sa vina si Emma. Am aflat ca mama si tata au avut acesta idee minunata si voiau sa fie o surpriza pentru noi.
Dupa 10 minute usa se deschide ,iar in fata ei era o surioare foarte fericita. Azi a depasit limita de fericire. Ea vine si ii imbratisaza pe bunici apoi ii spunem si ei ca merg cu noi si a fost foarte incantata. Am iesit toti si i-am anuntat si pe baieti sa coboare. Bunicii au luat un taxi pana la gara. Trenul cu care vin ei pleaca peste o ora. Tata ii va lua de la gara din Bucuresti.

Emma P.O.V.

Mama si tata au intrat in masina.Eu si Ana asteptam sa coboare gemenii,a uite-i!

C(venind spre noi):Mana Emmei a mai slabit.

Eu(imbratisandu-l) : Oo,mai taci,stiu ca o sa iti fie dor de mine.

C: Asta-i adevarat.

A*adresandu-i-se lui Vlad* :Si tie de mine,nu?

V: Da,normal,cum sa nu.

A: Ce? Vrei sa spui ca nu o sa iti fie?

V:Vorbesti prea mult.

Dupa ce spune asta Vlad o saruta,sunt asa draguti!

In timp ce ii admiram simt cum cineva se napusteste asupra gatului meu.

Eu*tipand*: Cristii,ne vede lumea!

C*luandu-si buzele de pe gatul meu* : Asta e ,n-o sa mai sarut aceasta persoana timp de 3 luni ,ar trebui sa fie fericiti ca nu iti fac altceva.

Am ras toti 4 apoi le-am dat un"ultim" sarut si o "ultima" imbratisare  si ne-am urcat in masina. Acum urmeaza un drum de 3 ore,yey!



DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum