Gogoșele😍😂

2.7K 93 8
                                    

Si Saptamana aceasta a trecut foarte repede.Mai sunt 3 zile pana la meet ,deci in 2 zile plecam in Bucuresti . maine vom incepe sa facem bagajele . Vom pleca dimineata , la 9:30 . Avem tren la 10:20 iar tata ne va lua din gara . în primele 3 zile vom sta cu ceilalti vloggeri ,iar apoi vom merge la apartamentul de acolo.

Sa revenim la ale noastre. Azi vremea este foarte mohorata si ploua . Noi i-am chemat pe baieti la noi ,iar deseara raman aici . Ana si Cristi filmeaza ceva pentru Canalul lui Cristi ,iar eu si Vlad stam in sufragerie si privim un film horror ,pentru ca asa vrea Duțu si daca Duțu asa vrea asa facem .
În unele momente țipam ca o retardata ( cred ca ma auzeau si vecinii ). La finalul filmului apar si cei doi .
C:bă esti nebun?
V: ce ai ma?
C: daca ai sti cum se auzea din camera 😂😂zici ca o violai😂😂
E: ãhăm ,pai daca Duțu nu stie sa aleaga filmele
A: parca iti placeau filmele horror
E: IMI PLACEAU

Cristi,ca de obicei a mers sa ia mancare . A luat 28 de gogosele cu ciocolata .Dupa ce am mancat a mers fiecare in camera sa .
Eu si Duțu faceam live pe instagram ,iar din camera cealalta se auze ca cineva ori geme ori plange ( nu stiu ce drq era)
Am inchis live-ul si am mers repede acolo . Usa era deschisa asa ca am intrat .
E: de ce plange Ana ?
C: pai nu stiu ce drq a facut ,ca s-a rostogolit si a cazut din pat apoi s-a si taiat dar nu stiu cum .

M-am uitat ,Iar Ana avea o taietura mare pe Mana .
am chemat-o pe mama baietilor ,iar ea i-a pus ceva pe rana si a bandajat-o ,apoi a plecat.

V: de la noi din camera se auzea ca si cum va ****** ,si mai faceam si live .
Cristi a facut o fata d-aia perversa iar noi am inceput sa radem . Am mai stat putin ,apoi am mers si am vorbit cu mama (i-am mai povestit ce am facut) iar apoi ne-am culcat .

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum