Saptamana asta a trecut foarte Repede,asa cum a trecut si jumatate din vara . Deja este sfarsitul lunii iulie . Incurand vom incepe scoala, mai exact o luna si 2 saptamani .
Eu si Ana ne trezim la 10:00 si ne facem rutina ,luam micul-dejun si ne imbracam . Nu avea bagaj mare . Va sta doar o saptamana. Îl poate cara singura pana la gara dar eu vreau s-o insotesc .
Deschid usa si il vad pe Cristi cu mana in aer.
E: ce faci?
C: ăm.. Veneam la tine.
E: Pupă-mă!
C: fac ce vreau cand vreau
E: hai paa!
C: vreau sa te pup . Vin-o-n-coa'!Ok ,deci pentru ca el e mai inalt ca mine ma poate lua pe sus si-mi poate face ce vrea.(ce ciudat sunaa😂) Nu-i coreect!
V:am venit si eu . Hai la gara!
A: abia astepti sa plec.
V: nu-i adevarata,doar ca stati in usa cu bagajul .
A:Du-l tu pana la gara!
V: mi-e somn
A: haii ,tii loogg!
V:îhh.. Da-mi-l!
A: yeey
Tot drumul Ana a facut poze si musical.ly-uri ca sa-i faca lui Vlad in ciuda ca are mainile libere . ajungand la gara si-a luat biletul .
Cand a ajuns trenul eu am strans-o in brate. Eu si ea am mai stat despartite. Nu cred ca va fi foarte greu. Vlad era putin trist . in 5 minute va pleca si trenul ,iar eu cu Cristi am coborat pentru a lasa-o sigura cu Vlad ( si restul persoanelor ...😂)stateam pe peron si observam pe fereastra ca Vlad o saruta nebuneste .
E: baaaii,astia nu realizeaza ca sunt in tren ? acica daca erau acasa,singuri,in camera ,chiar in pat nu era absolut nici o problema.
C: lasa-i . vor sta despartiti o saptamana intreaga .
E: hămm??? Exista Skype.
C: cum o ia in brate ,o saruta ,o atinge?
E: nu moare o saptamana
C: n-ai de unde sti ce gandesc baietii.
E: aici nu te contrazicIn sfarsit a coborat si Duțu.
A plecat si trenul .E: Mai aveai putin si o sufocai.
V: n-o sa ne vedem o saptamana,trebuia sa o fac .
E: daca spui tu
V: hai acasa !
C: mie inca mi-e somn. M-am trezit cam devreme .
E: hai ca dormi la mine .Am mers acasa , iar Vlad a plecat zicand ca merge sa filmeze un vlog . n-a mai postat de 2 saptamani . Era cazul . Eu stau si privesc pe Disney . Da, exact. Ma uit la desene. Probleme? Nu. Asa ziceam si eu :)
...........Iar Cristi doarme 😂😂
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!