**dupa o saptamana **
Saptamana asta a trecut foarte lent. A fost extrem de plictisitoare . A fost atat de greu sa stau singura cu Vlad si Cristi! M-au mai vizitat si Andra,Denis,Robi si Alina. Robi si Alina s-au despartit ,asa ca nu ne-am intalnit in aceiasi zi deoarece am inteles ca nu vorbesc si nu voiam sa-i pun intr-o situatie naspa. Andra si Denis s-au despartit si ei ,dar au hotarat sa ramana prieteni. chiar bff. Vlad si Cristi sunt acasa la ei .
Eu dormeam linistita ,singura ,intinsa-n tot patu' pana cand suna alarma . M-am rostogolit si BUFF ,am aterizat cu fața in pufosul covor. Sper ca n-am trezit vecinii. Am facut ceva zgomot,trebe' sa-mi schimb melodia de la alarmă . Viața-i cruda si e prea de dimineata . De de drq mi-am pus alarma?
Ma ridic si imi amintesc ca vine Ana si alarma am pus-o pentru a ma trezi sa merg la gara . Ma indrept spre baie cantand si topaind. Imi fac rutina si revin in camera pentru a ma imbraca . Telefonul sună si apare pe ecran Cristian ❤(da,asa il am in telefon . probleme?nu cred )C: neata! Esti bine?
E:ăămm.. Normal ,de d n-as fi?
C: pai am auzit un zgomot de la tine din apartament .
E: aaaa,pai spune asaa... Doar am cazut din pat.
C: ok,cand spuneam ca esti bleagă nu ma gandeam ca atat de bleagă,da' csf
E: hai. lasa-ma sa ma imbrac si apoi sa vin la voi sa mergem la gara .
C: ti-am luat-o inainte . Deja suntem gata .
E:cum asa?
C: Vlad e prea emoționat.
E:oo,vaai ,hai ca in 15min vin la voi .
C: ok ,te iub ,pa!
E: șho(așa am vrut sa scriu) ,pa!!Imi aleg ținuta asta(îi cald deși e 10:30 ,adica-i vara, mă ... Intelegi voi)
Mi-am luat un rucsacel negru(nu imi plac gentile decat cu rochii,fiecare cu stilul lui) in care mi-a. pus servetele ,telefonul ,cheile si bani ( n-am mancat ,deci vom manca in oraș) si merg la baieti .
E: neata
C(sarutandu-ma): neațaa ,iubi!
E: cu Ana ati vorbit? A plecat?
V: dap . de o ora jumatate ,deci trebuie sa ajunga
E:ok
V: hai odata! Ce tot stati?
E: doamneee ,daca te-ar vedea cineva la cat de grabit esti ar zice ca azi te insori si esti in intarziere.
V: si de unde stii ca n-o fac?
C: hai,bă,odataaa
E: acum si Cristi
C: taci si mergi pana nu-ncepe Vlad iar
E: ok,ok.Am ajuns la gara si am astept trenul . Am vazut-o pe Ana coborand.
V:merg la ea
E:nu inaintea meaSi incep sa alerg spre Ana ,ajungand inaintea lui Vlad ,si ii sar in brate .
E: cat asteptam sa te vad ! Ti-am simtit lipsa stand doar cu astia doi.
A: si eu ma bucur sa te vad :)).Apoi vine si Vlad si o ia pe Ana in brate si incepe acelasi sarut nebunesc ce a avut loc si cand Ana a plecat .
Am mers ,am dus bagajul Anei acasa,apoi ne-am intors in oraș si am mancat .E 12:41 . Am ajuns acasa. Ana s-a dus la Vlad. iar Cristi a plecat sa-si faca dus ,dar si-a uitat telefonul la mine. Asa ca il iau ,il deblochez(știu pinul)si vad...
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!