O zi "minunata"

896 42 18
                                    

Ma trezesc din cauza alarmei. Yey,ora 7! Yey, scoala!Putem spune ca e o zi minunata.In aceste 2 zile care au trecut am stat acasa ,in familie,bucurandu-ne de prezenta bunicilor aici.Am facut clatite cu bunica si am privit meciuri cu bunicul. Am mai facut si cateva teme pentru ca trebuia,iar acum mergem la scoala. Sper ca totul va trece repede. Apoi va veni vacanta de Paste,o sa mergem la Constanta. Baietii o sa vorbeasca (,) cu prietenii lor si vom petrece Pastele impreuna. Dupa ce o sa treaca vacanta de Paste o sa fie Saptamana Altfel. Imi place aceasta saptamana deoarece e relaxanta,desi cred ca mai bine ne-ar da o saptamana de vacanta in plus. Sa revenim la aceasta zi de scoala. Am mers si mi-am facut rutina de dimineata.Ana este la bucatarie cu mama si bunica,le-am salutat si am mers in camera pentru a-mi alege o tinuta pentru scoala. Daca va vine sa credeti n-am simtit nevoia de a servi micul dejun. Asta-i o minune. Dupa ce ma pregatesc imi iau rucsacul ,geaca si ghetele si cobor in sufragerie. Am asteptat 10 minute si a venit si Ana. Iesim din casa si luam un taxi pana la scoala. Am ajuns la timp,este 7:50. Ne indreptam spre clasa si asteptam ca profesoara de fizica sa-si faca aparitia.

Dupa 6 ore

Am terminat in sfarsit toate orele plictisitoare. Acum am o veste mult mai rea. Profa de geografie ne-a spus sa facem un proiect si ne-a grupat cate 2... Am picat cu Andrei iar la ora 16:45 o sa vina la mine...Daca avea putina minte se gandea ca am o sora geamana si stam in aceeasi casa,puteam face impreuna proiectul,dar nu,ne-a cuplat cu altineva. Ea este cu Daria,pentru ea nu este o problema,dar eu? Eu cu Andrei! Yey! Aceasta zi nu putea fi mai perfecta! Simtiti sarcasmul.

Am ajuns acasa si am dat buzna in camera mea. Am aruncat ghiozdanul si mi-am pus fata in perna. De ce? De ce tocmai el? De ce va trebui sa stau eu cu el in camera. Sigur nu o sa facem doar proiectul.Dupa 15 minute in care ma calmez imi iau telefonul si observ ca din cauza lipsei de baterie s-a inchis.Il contectez la incarcator insa nu merge. Verific si vad ca nu mai e curent. Aceasta zi e mai mult ca perfecta!

Imi iau niste haine mai lejere si merg in camera Anei. Era in șiponier,nu stiu exact ce facea acolo.

Eu: Ana!

A: Da.

Eu: Ămm.. Da,nu o sa intreb nimic in legatura cu habitatul tau. Mai ai baterie la bateria externa. [cum sună :)) ]

A(iesind din dulap): Nu stiu,stai sa ma uit. Da,mai am o liniuta.

Eu: Da-mi-o ,te rog, nu mai am baterie ai poate ma suna Cristi.

Conectez bateria la telefon si mi-l las pe pat,in camera.

Merg la bucatarie si pranzul era pregatit. Ne asezam toti la masa.

........................................

Dupa ce am terminat activitatea din bucatarie,strangerea mesei si curatarea vaselor, merg in camera. Eliberez biroul ,pentru a avea mai mult loc. Asez toate materialele necesare si astept sa ajunga si Andrei. Mi-am deschis si telefonul,avand bateria 19%. Aud soneria de la Skype si imi indrept privirea spre laptop. Ma suna Cristi. Stai,ce? A venit si curentul? Eh... Macar ceva merge bine ... Sau nu. Imediat ce-i raspund lui Cristi aud soneria. Ana merge sa deschida.

C: Buna! Te-am sunat de 7 ori,de ce n-ai raspuns?

Eu: Buna ,Cristi. Nu am avut baterie si nici curent.

C: Nu-i nimic,doar m-am speriat. Credeam ca se intamplase ceva mai grav.

Eu: Tu ce faci? Cum a fost prima zi de scoala dupa vacanta?

C:Mhh.. Plictisitoare.

Eu*razand*:Așa-s toate pentru tine.

C: Da,a ta cum a decurs?

Eu: Nu prea bi...

Sunt întrerupta de vocea lui Andrei care tocmai intra in camera mea.

A: Buna! Esti pregatita?

C: Acum am inteles de ce nu raspundeai. *inchizandu-mi*



Eu*intorcandu-ma nervoasa spre Andrei*: Hai sa terminam cat mai repede proiectul!

Andrei scoate din rucsac si materialele lui. Unind toate materialele + ajutor din partea internetului a iesit un proiect frumos. Sa speram ca si profesoarei ii va placea. Din camera alaturata se auzea muzica,asa isi fac Ana si Daria proiectul.

A:Sor'-ta si colega mea de banca n-au toate țiglele pe casa.

Eu: Crezi?

A: Sunt sigur.

Incepem amandoi sa radem. Nu am mai ras de ceva timp impreuna. Imi e dor de momentele alea cand eram prieteni apropiati. Gandindu-ma la acele momente frumoase sunt intrerupta de vocea lui.

A: Daca am terminat,eu plec.

Eu: Sigur.Proiectul il aduc eu maine.

Andrei isi ia la revedere de la nebunele din camera alaturata si de la Sara,apoi pleaca. Acum ramane sa rezolvam problema cu Cristi.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum