Vlad P.O.V.
Eram in club,iar fetele dansau. Cristi si Emma au plecat sa se linga. Eu merg sa imi mai iau un shot insa cineva dă peste mine. Avea un pahar de vin rosu in mana care a ajuns pe mine. Acum camasa mea alba e rosie. Perfect. Decid sa merg acasa pentru a ma schimba. Nu ii mai anunt pe restul pentru ca o sa revin imediat.
Ajung acasa cu un taxi si merg spre camera mea,insa vocea Biancai care venea din bucatarie ma opreste.
B: Ce-ai patit?
Eu: A varsat cineva vin pe mine.
B: Imi dai mie camasa pentru a scoate pata?
Eu: Daca ma gandesc mai bine da. Sunt cam obosit si nu ma mai intorc. O sa ii sun si o sa le zic ca ii astept acasa.
Imi deschis nasturii camasii,apoi o dau jos. I-o dau Biancai iar aceasta se duce in baie.
Bianca P.O.V.
Venisem in bucatarie pentru a-mi lua un pahar cu apa,cand se aude usa de la intrare. Cred ca au venit. Ies din bucatarie insa il vad numai pe Vlad.
Eu: Ce-ai patit?
V: A varsat cineva vin pe mine.
Eu: Imi dai mie camasa pentru a scoate pata?
V: Daca ma gandesc mai bine da. Sunt cam obosit si nu ma mai intorc. O sa ii sun si o sa le zic ca ii astept acasa.
Vlad deschide nasturii camasii de pe el apoi o sa jos. Are un abdomen perfect,la fel ca el. Ce tot vorbesc? E al vara-mii'. Bianca revino-ti!Vlad imi da mie camasa,iar eu merg la baie pentru a i-o curata.
Vlad P.O.V
Am mers in camera mea si am incercat sa-i sun insa Ana nu raspundea,Cristi avea telefonul inchis,Emma avea telefonul acasa,iar Alin mi-a dat ton ocupat. Eh,asta e,eu am incercat.
Merg la baie si imi fac un dus(sunt 2 bai in casa),apoi imi iau pe mine boxerii si o pereche de pantaloni de trening scurti. Bianca deja a pus camasa pe balcon pentru a se usca,insa nu i-am multumit. Merg la ea in camera si ii multumesc apoi ii spun noapte buna. Ies linistit din camera ei,insa simt cum cineva ma impinge.
Emma P.O.V
Dupa ce l-am vazut pe Vlad iesind din camera Biancăi fara tricou mi-au trecut multe scenarii prin cap,insa cred ca Bianca nu ar face asa ceva,nici Vlad,insa daca era sub influenta alcoolului? Nu l-am vazut sa bea prea mult,dar mai bine ar fi sa-l interoghez pe el.Cat timp eu ma gandeam Cristi a disparut. Ma uit si il vad in spatele lui Vlad impindu-l in camera lor.
Cristi P.O.V.
L-am adus pe Vlad in camera si l-am asezat pe pat.
Eu: Ce naiba ai facut?
V(nedumerit):Poftim?
Eu: Tu si Bianca.
V:Eu si Bianca ce?
Vine si Emma grabita in camera si inchide usa pe care noi o lasasem deschisa.
E: Duțu chiar ati facut ceva ?
V(ridicandu-se din pat): Ba,voi ati innebunit? Ce dracu ati baut?
Eu: N-am chef de glume,de ce ieseai din camera Bianca fara tricou?
V: Esti idiot? *si a inceput sa ne povesteasca*
E: Daca faceati ceva sa stii ca-i spuneam sor'-mii.
B*intrand si ea in camera*: Ce sa-i spuneti Anei?
V: Ăstia au crezut sa am facut ceva cand m-au vazut fara tricou la tine in camera
B*bufnind-o rasul*: Ce tampiti! Cum sa credeti ,ma,asa ceva?
Eu: Nu aveam de unde sa stiu ce ii putea trece astuia prin cap. *aratand spre Vlad*
E: Bine hai ca eu merg sa ma culc. Bia mergi sa ma ajuti sa ma dezbrac?
B*iesind grabita din camera*: *tuse* tuse* Ai un Cristi *tuse*tuse*.
E: Ohh,haide! De ce esti asa?Pff,se pare ca n-am de ales. Hai Cristi!
Cand aud ce zice Emma imi apare un zambet pe buze. mergem spre camera ei,ea fiind in fata mea,eu urmand-o.
Emma P.O.V.
Am ajuns in camera iar Cristi mi-a dat rochia jos.In timp ce puneam telefonul la incarcat s-a pus in spatele meu si a desfacut capsele sutienului. Nu ii va merge. Iau repede prosupul care era pe caloriferul din fata mea si imi infasor corpul in el.
E*zambind*: Merg sa-mi fac dus.
C*maraind*:Mhr,esti rea,sa stii ca m-am suparat .
E*iesind din camera ,razand*: Ok.
Ajungand in baie am dat prosopul de pe mine jos si am urcat in cada. Timp de 10 minute am lasat aroma de capsune sa-mi limpezeasca corpul,apoi am iesit din cada,punandu-mi din nou prosopul pe mine. Am deschis usa si m-am indreptat sprecamera mea. Cristi insa era la mine in pat.
E: Stii ca o sa dorm cu Ana ,da?
C: Ana nu-i acasa.
E: Va fi.
C : Daca spui tu...
Cristi se ridica din pat si il ocoleste,ajungand langa mine. Imi prinde talia cu maine apoi ma ridica putin. Imi saruta buzele si fruntea,imi musca usor pielea de pe gat si imi ureaza noapte buna ,si sa-l visez ca...asa e Cristi.
Ramanand singura mi-am luat pe mine pijamaua si m-am pus in pat,adormind imediat.
Intr-adevar,l-am visat pe Cristi,insa nu foarte mult. Am visat ca am mers la el acasa doar pentru a ma juca(,) cu Spot,catelul ala-i asa draguț!Daca va intrebati unde i-am lasat pe Spot si Sara,ei bine sunt la bunicii mei. Ii vom lua peste 2 zile,cand ne intoarcem.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!