*DUPĂ 5 ZILE IN CARE NU AM FACUT NIMIC INTERESENT * DOAR LIVE-URI,VLOG-URI, MANCAT SI DORMIT * 😂😂😂
Am decis sa mergem pe plaja impreuna cu gemenii petardă.
Ne-am pregatit apoi ne-am intalnit cu cei doi in fata blocului.Erau sexy raau .😂😂Ajunsi la plaja ne-am Instalat pe nisip , iar eu si Ana ne-am intins la soare .
Dupa putin timp eu si Cristi am plecat sa luam sucuri .
P.O.V Ana
Emma si Cristi au plecat ,iar eu si Vlad am decis sa mergem in apa.
Vlad era la 1m Distanta de mine .Nispipul era denivelat ,iar eu am calcat pe o portiune mai joasa si m-am dezechilibrat.Vlad m- a prins si oarecum eram in bratele lui . Atunci apar si cei doi ,sper ca n-au interpretat gresit.
Atunci eu si Vlad iesim din apa . Deja observasem ca Emma se intristase .
V: Emma,ce s-a intamplat ?
E: Am lipsit 10 minute,iar cand m-am intors am vazut-o pe Ana in bratele tale ...
C: staaii ,cee?Le-am spus ca a fost un accident ,iar ei au inteles.
P.O.V EMMA
Dupa ce am mai stat pe plaja am mers acasa . Baietii s-au dus la ei ,iareu si Ana la noi . Am hotarat ca mai pe seara sa mergem pe afara . Baietii au zis ca vor mai chema prieteni ,pe Robi si inca doi baieti,iar noi le vom chema pe Alina si Andra . Andra are prima ei relatie cu un baiat , Denis ,deci va veni si el .
Ajungand acasa ne-am facut duș ,ne-am lasat parul desprins apoi ne-am imbracat .
Eu:Ana :
I-am sunat pe baieti ,care au zis ca erau jos asa ca am coborat si noi .
Am facut cunostinta cu baietii ,iar apoi am mers pe plaja. Nu era nimeni ,deci era o atmosfera linistita. Se auzeau doar valurile Mării . noi ne-am asezat pe nisip ,iar Vlad s-a apropiat de mine si m-a sarutat .Pe Alina am vazut-o in bratele lui Robi,decii ... Cred ca mai avem un cuplu nou .
Pe la 00:30 am mers sus . ne-am pus in pat si am adormit .
Hey!Va multumesc pentru toate voturile . Ma bucur ca va place Cartea. La acest capitol m-a ajutat RuxandraVanca.
Multumesc!❤
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanficMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!