Prolog

12.5K 394 59
                                    

Hej na początku z góry bym was chciała przeprosić za błędy i literówki, a tak poza tym to zapraszam do czytania :-)
---------------------------------------------------------
Hej na początku może się przedstawię jestem Emily White. Pochodzę z bogatej rodziny moi rodzice zanim się poznali mieli własne firmy finansowe, a teraz po połączeniu posiadają największą firmę w całych stanach. A wracając do mnie to mam 17 lat. Jestem szczupłą blondynką, mam jasną cerę i jakieś 170 cm wzrostu. Tak jak mówiłam mam bogatych rodziców, więc mieszkam w dużej wili w najbogatszej dzielnicy Nowego Jorku, nic mi ni brakuje.

Mam też chłopaka Willa jest wysokim dobrze zbudowanym brunetem o zielonych oczach. Jest rok ode mnie starszy. Jest napastnikiem w szkolnej drużynie futbolowej. Tak jak ja jest popularny,a zawdzięcza to drużynie i tym, że jest jednym z najlepszych napastników w szkole.

Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Lily. Jest wzrostu podobnego do mojego, jest brunetką. To jest prawdziwa przyjaciółka chociaż uważamy że jesteśmy siostrami. Wszędzie chodzimy razem, może prócz randek. Możemy sobie ufać. Lily jest tak zwariowana jak ja lubimy chodzić na imprezy i nigdy nam się nie nudzi.

Poza tym ma jeszcze starszego o 2 lata brata, który nazywa się Jack jest popularny tak jak ja w szkole.Jest wysokim dobrze zbudowanym brunetę każda dziewczyna chciała by być jego, ponieważ jest przystojny (tak przynajmniej wszystkie dziewczyny ze szkoły mówią), a poza tym jest kapitanem szkolnej drużyny futbolowej.

Ja chodzę do liceum jestem na pierwszym roku, a mój brat na ostatnim. Ja mam lekkie podejście do nauki, bo i tak odziedziczę firmę po rodzicach, chociaż będę współwłaścicielką( bo jeszcze mój brat), ale mi to nie przeszkadza iż mam dobry z nim kontakt. Zawsze jak mam jakąś sprawę np. Potrzebuję kasy to on mi zawsze pomoże.

Moja mama Natalie  jest czterdziestoletnią blondynką, ma piękne niebieskie oczy, które po niej odziedziczyłam. Poza tym prowadzi firmę razem z moim tatą. Zawsze mówiła mi żebym się dobrze uczyła, aby osiągnąć w życiu ,sukces tak jak ona, ale ja nie zawsze ją słuchałam dlatego też nie uczę się zbyt dobrze z dzieniektórych przedmiotów(a niektóre same mi wchodzą do głowy).

Moja mama jest bardzo miłą i opiekuńczą osobą zawsze wspierała mnie i mojego brata. Chociaż nie zawsze jej to wychodziło, ponieważ razem z ojcem często muszą wyjeżdżać w różne delegacje czasami na weekend, a zdarzało się że nawet na miesiąc. Ale prawdę mówiąc nie przeszkadzało mi to zbytnio, bo wtedy mogłam se robić co chcę i nie musiałam się nikogo o pozwolenie pytać.

Mój tata ma na imię Zack jest 42-letnim, dobrze zbudowanym mężczyzną o brązowych oczach. Jest brunetem tak jak zresztą Jack. Jest troskliwy, ale prawie zawsze bardzo zapracowany. Stara się z mamą dobrze mnie i Jacka wychować.
---------------------------------------------------------

Bardzo dziękuję za przeczytanie :-) mam nadzieje, że się spodobało i zapraszam do następnych rozdziałów, które pojawią się w każdą sobotę i postaram się aby były ciekawsze. Zostawcie po sobie gwiazdkę i komentarze :-) :-)

KorepetytorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz