Capitolul 7

5.3K 207 6
                                    

Vineri după-amiază am fost chemată de Liz la ea acasă. Adierea caldă şi soarele strălucitor încingeau atmosfera zilelor la mijlocul lui mai. Am bolborosit câteva înjurături, când am parcat maşina în garajul subteran al casei lui Liz, unde era pus de-a curmezişul Jaguarul său XK. Am urmat drumul spre ieşirea din spate, unde  creaţa era întinsă pe un şezlong la soare, în curtea din spate a casei. 

" Destul de cald pentru perioada asta, huh ? " am chicotit.

" Oh, doamne ce m-ai speriat ! " a tresărit ea. " Nu ştiam că ai sosit deja. "

Purta un costum de baie albastru din două piese şi ochelarii negri de soare. Sorbea din când în când din cocktail-ul său de portocale şi mişca uşor degetele pe ritmul muzicii ce se auzea din boxele plasate în foişor.

" Şi să înţeleg că m-ai chemat aici ca să te privesc cum te bronzezi sau ce ? " am spus într-un final. Soarele ardea prea tare, iar eu purtam maieu şi pantaloni scurţi, nu costum de baie ca ea.

" Oh nu, doar că tre- " a început, însă a fost întreruptă de soneria de la uşa din faţă. " Sunt deja aici " 

Şi-a înfăşurat în fuga sa spre uşă o eşarfă în jurul taliei, purtându-se ca şi cum era la plajă. Sunt deja aici ? Cine a mai venit ?

Am fost imediat lămurită când i-am auzit gura lui Miller, ce devenea din ce în ce mai tare. Mi-am lipit o palmă pe frunte, înjurând în mintea mea că am acceptat invitaţia asta. Unde i-a fost capul când i-a chemat pe Miller şi Styles ?!

Amândoi erau amuzaţi de ceva până când au dat ochii cu mine. Zâmbetul mirific a lui Styles a pierit când ochii lui i-au întâlnit pe ai mei. 

" Wohoo ! Hyland ! Nu mă aşteptam să te găsesc aici " a spus brunetul mai tare decât trebuia.

" Nici eu nu mă aşteptam să-ţi văd faţa ! Şi de ce dracu' ţipi ? "

" Nu ţip " a ţipat el imitând faţa de poker face.

" Ce dracu e cu el ? " 

" Am făcut un pariu că poate rezista cu urechea în difuzorul maşinii până aici " a râs Harry.

El s-a aşezat pe unul din scaune, Liz la locul ei, iar Miller lângă mine.

" Şi ce mai faci, Lea ? Nu te-am mai văzut în ultimele zile " ori vorbea din ce în ce mai tare ori mi se părea mie pentru că acum ţipa în urechea mea. Şi-a aruncat o mână în jurul umerilor mei şi râdea ca prostul.

" Nu mai ţipa, idiotule. O să surzesc şi eu din cauza ta " am strigat la el şi i-am lipit o palmă peste ureche. 

S-a strâmbat puţin de durere, moment în care Liz l-a tras în braţele ei de lângă mine.

" Nu m-ai da în el, sălbatico " 

" Doamne, aproape mi-a căzut urechea " s-a plâns pe un ton normal de data asta, ghemuindu-se tot, în braţele lui Liz.

Styles doar stătea pe scaun comfortabil şi se amuza pe seama noastră. Chiar şi pe mine m-a bufnit râsul când Miller făcea pe bufonul. S-a dezbrăcat de haine şi s-a aruncat în piscină doar în boxeri, iar Liz a început să-l certe că stătea dezbrăcat în faţa mea, însă a sfârşit şi ea trasă în piscină de către idiotul ei. 

" Veniţi şi voi, îmbufnaţilor " a început să strige Chris, bucurându-se de apa caldă şi razele soarelui.

" Nu am costum " am râs.

" Dar ai sutien şi chiloţi. Ce mai aştepţi ? "

" Ştii unde găseşti costumele de baie " m-a încurajat Liz.

Behind The LiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum