Soneria ceasului suna deja pentru a suta oară în ultimele două minute şi deja simţeam cum mă ducea la disperare. Eram total blocată sub un corp greu şi am tras o gură mare de aer, înainte să mă smucesc spre noptieră şi să trântesc ceasul pe jos. Slavă Domnului, se oprise pentru moment! M-am uitat la fiinţa ce dormea ca un înger pe pântecul meu şi am chicotit. Avea părul răvăşit pe frunte, ochii mici şi buzele întredeschise mormăind ceva, probabil din cauza zgomotelor produse de războiul dintre mine şi ceasul deşteptător.
" Iubito ... " a mormăit el, deşi nu eram sigură că asta era ceea ce spusese cu adevărat, printre cuvintele incoerente pe care le bolborosea.
" Hm ? "
L-am prins de umeri cu grijă şi l-am tras mai aproape de pieptul meu, iar el s-a ghemuit răsfăţat atunci când am început să-i maasez scalpul cu vârfurile degetelor. Cred că devenise o obişnuinţă să doarmă cu capul pe abdomenul sau pieptul meu atunci când dormeam împreună.
" Cât .. e ceasul ? "
" Şapte fără un sfert " am şoptit.
" Rahat ! "
A gemut uşor atunci când s-a rostogolit de pe mine şi s-a întins cât patul. Mă uitam la el cu veneraţie şi încă nu-mi dădeam seama dacă visez, dacă bărbatul acela minunat era lângă mine, dacă era adevărat acel înger care mi-a dat un zâmbet somnoros şi apoi a căzut din nou leneş pe pernă, uitându-se cu ochii aceia strălucitori şi minunaţi printre genele lungi la mine. Voiam să ştiu că era adevărat, că era acolo şi nu avea să mă părăsească după ce clipeam.
" Ciupeşte-mă ! " am spus încet şi am întins mâna spre el.
A ridicat capul puţin de pe pernă şi m-a privit nedumerit.
" Poftim ?! "
" Ciupeşte-mă, Harry ! "
Mi-a prins pielea de pe braţ între două degete şi m-a ciupit uşor. Am chicotit încet şi m-am lăsat puţin în jos, ghemuindu-mă lângă el. Braţele lui s-au strâns în jurul meu şi m-a strâns la pieptul său.
" Voiam să văd dacă eşti real "
Harry a chicotit încet, după care mi-a sărutat creştetul capului.
" Normal că sunt, iubito ! Sunt aici " a oftat uşor. " Mergem să facem un duş ? "
Am aprobat din cap şi m-am ridicat leneşă, îndreptându-ne amândoi spre baie. După ce am făcut duş împreună şi ne-am schimbat, am coborât la bucătărie unde am pregătit micul dejun. Devenise deja o obişnuinţă să-l am pe Harry în preajma mea, în fiecare noapte şi în fiecare dimineaţă. Singurul lucru de care mă temeam cu adevărat era că într-o zi, nu foarte depărtată, lucrurile astea aveau să dispară, Harry urma să plece după ce afla tot adevărul. Şi, deşi mă durea să mă gândesc la asta, preferam să plece înainte ca tot războiul cu Scott să pornească, iar el să fie principalul pion. Jocul e periculos; scapă cine poate. Şi odată ce războiul dintre mine şi nenorociţii ce mi-au distrus viaţa va începe, nu se va opri până când una dintre părţi nu va fi eliminată. Iar Harry nu are ce căuta în ecuaţie, pentru că el va fi de partea mea şi asta îl poate face o ţintă uşor de doborât pentru adversarii mei. Ce cliché !
" Cheile ! " am spus şi am întins mâna spre el, îndemnându-l să-mi înmâneze cheile de la Z4.
" Ce ? " a întrebat uimit. " Sper că glumeşti ! "
" Deloc, dragule. Tu ai pariat pe ea aseară "
A clătinat din cap şi mi-a aruncat cheile, bolborosind supărat, probabil injurii la adresa mea. Am chicotit încet şi am urcat la volanul maşinuţei lui. Pardon, fosta lui maşinuţă !
CITEȘTI
Behind The Lies
Fiksi PenggemarÎncă de la o vârstă fragedă, la care trebuia să se bucure de adolescenţă, Lea Hyland a fost forţată să plătească pentru greşelile nenumărate ale mamei ei încă din tinereţe. Este vândută şi păcălită, batjocorită şi forţată să facă lucruri împotriva v...