Capitolul 9: Transportul

4.6K 184 1
                                    

Câteva ore mai târziu, zburam pe autostrăzile Texasului, pentru a ajunge cât mai repede la acel boşorog hidos ca să încheiem afacerea. Într-un fel, mă bucuram, pentru că nu trebuia să îl fac eu să accepte, datorită orientării sale sexuale şi a respingerii la adresa femeilor, dar aveam o presimţire că tot eu trebuia să închei afacerea asta. Nu mă înţelegeţi greşit. Niciodată în viaţa mea nu am avut o problemă cu homosexualii, dimpotrivă, mereu i-am încurajat. Dar nenorocitul ăsta e hidos prin modul său de a fi. Se foloseşte de ceilalţi doar pentru că are bani şi putere. Dar dacă nu ajungem la un comun, o să intevin cum ştiu eu mai bine. Am dus o mână la spate, asigurându-mă că revolverul meu era la locul său. 

Dacă acum este ceva obişnuit să umblu cu un pistol la spate, nu pot spune că acelaşi lucru se întâmpla şi acum doi ani. Nu îmi era frică de un pistol, dar nici să ţin vreodată unul în mână nu îmi doream. Şi iată-mă acum, umblând cu un pistol după mine, precum un adolescent care nu se mai dezlipeşte de smartphone-ul său. Dar diferenţa dintre mine şi adolescent este că eu ţin pistolul după mine pentru propria siguranţă, pe când adolescentul îşi ţine smarphone-ul după el pentru propria plăcere sau obsesie.

Când am intrat pe porţile mari ale reşedinţei lui Parker, gărzile de corp ne aşteptau la intrare. Şi dacă şeful lor are altă orientare sexuală, presupun că ei erau cât se poate de heterosexuali, având în vedere modul în care i-am prins holbându-se discret la formele mele. Deşi prin blugii mei negri skinny, maieul alb şi geaca de piele nu se vedea mare lucru.

Am traversat holul lung şi livingul pentru a ajunge într-un final în faţa uşii biroului lui Parker. Alte două gărzi de corp stăteau proptite în uşă, semn că nu ne permitea să intrăm până când nu le dă acordul şeful lor.

" Are de gând să ne ţină la uşă ? " m-am răstit la unul dintre ei.

S-a uitat la mine cu coada ochiului apoi a răspuns. " Domnul Parker vă va primi în câteva secunde, domnişoară "

Mi-am dat ochii peste cap, aruncându-le săgeţi din privire lui David şi J, care erau veniţi cu mine. Will, Liz şi Misha au rămas să pregătească totul pentru cursa de diseară. Eram pe punctul de a mă înfige în ei, pentru a intra în birou cu forţa, când un tânăr blond, de statură medie a ieşit rapid din biroul lui Parker. Îşi ţinea mâna la gură, probabil i se făcuse greaţă. M-a privit cu ochii imploratori, după care a trecut pe lângă mine în grabă. Probabil i-o luase boşorogului în gură şi de aia i s-a făcut rău. Am simţit un nod în gât la gândul ăsta. Nu era prima oară când vedeam asta aici.

" Puteţi intra " a spus una dintre gărzile de corp.

" Încearcă să nu îl omori din prima " mi-a şoptit Josh în ureche. Am respirat profund, clătinând din cap, când mâna lui s-a aşezat la baza spatelui meu, acolo unde ţineam revolverul.

Am intrat prima, cu băieţii în urma mea. Parker era întins pe scaunul său din spatele biroului de lemn masiv şi înconjurat de patru gărzi de corp. Al dracu' moş hidos. Are nevoie de gărzi de corp ca să îi susţină hidoşenia sau ce ?

M-am aşezat pe scaunul de piele din faţa biroului, iar David şi J pe canapeaua îngustă de lângă. Eram hotărâtă să termin treaba asta cât mai repede şi să plec dracului din palatul nenorocitului.

" Bine aţi venit " a spus el cu o voce răguşită.

Mă uitam la gărzile lui de corp care nu susţineau nici o expresie facială. Oare asistaseră la blowjob-ul pe care l-a primit ? Dar am fost lămurită imediat de al cincelea bărbat care şi-a făcut apariţia pe o altă uşă faţă de cea pe care am intrat noi. 

" Nu discut afacerea cu atâtea gărzi de corp aici " am ridicat o sprânceană frustrată.

S-a uitat la mine mirat, probabil că nu se aştepta la asta. Nici eu nu mă aşteptam, să fiu sinceră. Dar ştiu că dacă nu mă impun, nu o s-o duc la capăt cu el. Aşa că pot apela la orice cale de scăpare. 

Behind The LiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum