Capitolul 4

5.6K 262 4
                                    

Harry's POV.

Dimineaţa următoare m-am trezit buimac. Când m-am uitat la ceas mi-am dat seama că numai era dimineaţă de mult, ceasul fiind trecut de ora unu după-amiaza. Asta mi-a amintit de vremurile când eram trezit în fiecare dimineaţă de mama. Când mă ameninţa că îmi toarnă găleata cu apă în cap dacă nu mă trezesc, dar niciodată nu o făcea, mereu aveam micul dejun pregatit exact aşa cum îmi plăcea mie. Însă asta s-a schimbat, ea e acum departe de mine şi asta mă doare. Mi-am scuturat capul, scăpând de gândurile ce mă deprimau mereu.

" Styles " vocea răguşită şi somnoroasă a lui Chris a răspuns după două apeluri telefonice.

" Chris ! Trezeşte-te, omule ! Azi avem treabă, ai uitat ? " 

" Nu pot să cred că nici duminica nu pot dormi în linişte " a urlat el în telefon, făcându-mă să râd.

S-a prefăcut că plânge sau cel puţin asta voia să pară acele sunete oribile pe care le scotea, dar nu i-am dat importanţă.

" Bine, într-o jumătate de oră sunt la tine " am anunţat.

" Du-te dracu " a fost ultima lui frază înainte să îmi închidă telefonul în nas.

Mi-am făcut drum spre baie, aruncându-mi de pe mine tricoul şi pantalonii largi cu care am adormit. Am închis ochii şi mi-am relaxat corpul sub jetul de apă fierbinte. Brusc, privirea şatenei mi-a invadat din nou gândurile. Numai imaginea ei de aseară când mi-a făcut cu ochiul şi şi-a muşcat buza inferioară în felul ăla al ei propriu îmi dădeau fiori şi era de ajuns să-mi provoace o erecţie cât California. Ştiu că probabil dacă spun cuiva ce îmi provoacă fata asta după doar două zile de când ne cunoaştem, lumea o să creadă că sunt nebun şi că mi-a luat de-a binelea minţile. Dar chiar nu îmi pasă de ceea ce crede lumea.

Am ieşit din duş şi mi-am tras repede pe mine un maieu negru şi o pereche din bugii mei negri clasici şi am plecat în grabă către casa lui Chris.

Când am ajuns la el, era aproape gata.

" Gata, gata, acum vin " a ridicat el mâinile în defensivă, căutând încă telefonul. " Unde spuneai că mergem ? " a întrebat el, când am ieşit de pe aleea casei lui în drumul principal.

" La atelier. "

" Te angajezi acolo sau ce ? Eu ştiu că ţi-a pus capac şatena aia, dar nici chiar aşa "

" Nu, frate ! Am câteva lucruri de montat la maşină " am început să râd. " Nu are legătură cu Lea."

" Mhm .. Lea .. Îţi sclipesc ochii când vorbeşti de ea."

" Taci dracului din gură, Miller " am bolborosit, făcându-l pe brunetul de lângă mine să izbucnească în râs.

Nu voiam să mai vorbesc despre asta. Lea nu e tocmai genul de fată normală, cuminte. Şi oricum, este iubita lui Scott. Să flirtez cu iubita dealer-ului nu e tocmai pe lista mea de făcut în momentul ăsta.. Şi totuşi am făcut-o aseară. Şi probabil că o s-o fac în continuare de câte ori o să ne întâlnim, dar nu e vina mea. Ea e cea care mă provoacă. Ştiu că încerc să mă conving singur de faptul că nu mă atrage în niciun fel Lea, dar este o minciună. Drace, totul mă atrage la ea şi asta nu e bine. E absolut perfectă din orice unghi şi orice privire.

Când am ajuns la atelierul auto, câteva maşini erau parcate acolo. Am recunoscut imediat Veloster-ul alb al lui Lea şi mă întreb dacă e aici sau a rămas maşina de aseară. Am intrat în interior cu Chris, dând de Josh, Will, prietena ei creaţă de care mi-a vorbit Chris într-una şi încă alte câteva persoane. Inima îmi bătea într-un ritm alert, în mod ciudat, dar am simţit o urmă de dezamăgire când pe ea nu am văzut-o printre ceilalţi. Sper să o văd diseară la petrecere, dar totuşi mă aşteptam să o văd şi acum.

Behind The LiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum