Anotace

251 20 0
                                    

Jakákoli podobnost s existujícími či neexistujícími příběhy je čistě náhodná. Pokud zde najdete podobnost či odkaz na vlastní příběh, úmyslem není kopírovat, ale pravděpodobně byl tak dobrý, že mě ovlivnil. V takovém případě se nebojte ozvat. Děkuji za pochopení.

Můj život pokračuje jen z několika prostých důvodů. Kapely, knížky, psaní, zpívání, chuť vraždit a pár lidí. Nic jiného mě nezajímá, a nebo mě to pomalu zevnitř zabíjí. Chtěla bych vyměnit pár žijících lidí za pár mrtvých.

Moje jméno je Andy Biersack. Andrea Biersack. Zůstalo mi jen pár přátel, se kterými se skoro nevídám. A dva nesnesitelní příbuzní. Jinak jsem přišla o všechno. O rodiče, o bratra. Nic jiného mi na světě nezůstalo. Slíbila jsem jim pomstu. Pomsta je to jediné, co mi zbylo. To jediné, za co ještě stojí za to žít. Doufám, že bude sladká. Nikdy by mě nenapadlo, že v tom bude něco víc.

Stejně jako Nezvratný osud, i Pomsta prošla menším přepracováním/korekcí, po obsahové stránce však zůstala nezměněná.

Druhý díl je na světě! Doufám, že se bude líbit stejně jako ten první. Váhala jsem, jestli do obsazení dávat Lucase, když jakožto postava vlastně de facto není, stejně tak jsem ani nevěděla, jestli přidávat i další z party - Digi, Kamil, Michal, a hlavně Danny a Sára - u nichž jsem původně neplánovala, že se v příběhu druhého dílu objeví. Nakonec jsem ale dospěla k závěru, že vlastně ani nemám promyšlenou dějovou linku, takže kdo ví, jestli v průběhu nakonec budou, či ne. Stejně tak bych chtěla upozornit, že ačkoli jsem se oproti předchozímu dílu rozhodla do obsazení přihodit ještě jednu postavu (asi nemusím říkat kterou), nemusí to nutně znamenat, že bude mít v ději nějakou významnou roli. To ještě nevím ani já sama. Ale prostě se mi sem hodil. Stejně je jen na vás, zda si hrdiny, ať už t hlavní nebo ty, jež se c ději mihnou sotva jen jednu kapitolu, představujete podle mého obsazení nebo podle sebe. Takže tu onu nedůležitou postavu nechat můžu.

Nevím, co dalšího bych sem ještě měla napsat, takže... Pusťte se do čtení (= MCK 👀⭐💬

In the end,
As you fade into the night (Whoa!)
Who will tell the story of your life?

In the end,
As my soul's laid to rest,
What is left of my body?
Or am I just a shell?

And I have fought
And with flesh and blood
I commanded an army
Through it all I have given my heart for
a moment of glory
(I gave it all)

In the end
As you fade into the night (Whoa!)
Who will tell the story of your life? (Whoa!)
And who will remember your last goodbye? (Whoa!)
Cause it's the end! And I'm not afraid,
I'm not afraid to die.

Not afraid! I'm not afraid to die.

Born a saint,
But with every sin I still wanna be holy.
I will live, again...
Who we are isn't how we live,
We are more than our bodies.

Pomsta †NO2Kde žijí příběhy. Začni objevovat