7. Mogę cię tu częściej zabierać

149 4 0
                                    

- Ej wiecie gdzie jest Niall? - spytał Harry.

- Już jestem, musiałem coś wziąć - stanął obok mnie z dwoma gitarami, podał mi jedną. - Pomyślałem, że fajnie będzie jak coś zaśpiewamy.

- Mogę wybrać piosenkę? - usiadła obok mnie Lucy.

-Tak.

-To może "Little Things".

Zagraliśmy jedną, potem dwie, trzy, aż 10 ich piosenek świetnie się przy okazji bawiąc. Zgłodniałam, więc odłożyłam gitarę i poszłam po talerz.

- Ktoś tu się zrobił głodny - usłyszałam Niall'a za sobą.

- Tak, po tylu piosenkach trochę zgłodniałam.

- Chciałabyś pójść ze mną na spacer?

- Pewnie.

Po 15 minutach wychodziliśmy z domu. Szliśmy w ciszy. Doszliśmy do parku, usiedliśmy na ławce.

- Bardzo tu spokojnie Myślę, że mogło by to być moje ulubione miejsce w Londynie. Mało ludzi, cisza, spokój. Idealnie.

- Mogę cię tu częściej zabierać - powiedział Niall.

- Chyba nie mam nic przeciwko - uśmiechnęłam się do chłopaka.

Siedzieliśmy rozmawiając na każdy możliwy temat. Zaczęło robić się chłodno, więc zaczęliśmy się zbierać.

Po 10 minutach byliśmy już pod domem.

- A gdzie to się chodzi o tej porze? - spytał już dość pijany Louis.

- Na spacer. Zamiast tyle pić też mógłbyś się czasem przejść.

- Chyba wole to co mam - podniósł pustą butelkę po piwie.

Ja z Liamem zaczęliśmy zbierać pijane towarzystwo spać. Na początek Lou, który najbardziej się upił. Potem Harry, a reszta poszła sama. Szybko posprzątaliśmy z Niallem i poszliśmy do domu.

- Niall dasz mi jakąś koszulkę?

Poszłam do łazienki, zrobiłam co miała zrobić i wróciłam do pokoju Nialla. Chłopak siedział na łóżku z laptopem na kolanach.

- Co robisz?

- Dostałem pełno wiadomości od fanów, proszą, żebym pogadał z menadżerem o tym żebyśmy jeszcze raz przyszli do tego sklepu twojej cioci - powiedział i zamknął laptopa.

- Na którą macie być w pracy?

- Na 9:00 i ani minuty później - powiedziałam śmiejąc się.

- To trzeba iść spać - powiedział.

- No chyba tak - powiedziałam i położyłam się obok niego. Nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam.

Summer Love // N.H & L.POpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz