17.bölüm:"Ben Sana Aitim.."

1.8K 82 29
                                    

Multimedia; Ali ve Selin💕🙈

İlk kısımda ki öpüşmeyi böyle hayal edinn💥 Size efsane bir teras kiss yaptım💦💣

Bölüm şarkısı; Amber Run-I found

***

Hiç beklemeden yakasından tuttuğum gibi serçe dudaklarına yapıştım. Bu kez ikimizde geri çekilmek niyetinde değildik. Ali bu ani itirafım ve öpücüğüme bir süre şaşkınlıktan karşılık veremese de kısa süre sonra bir hareketlenme hissettiğimde karşılık vereceğini anladım.

Dudağımdaki dudağını hareketlendirdiğinde dudaklarımı araladım.

O üst dudağımı dudakları arasına aldı ve yanaklarımdaki elini daha çok kendisine çekti. Ben başımı yana eğerek devam ettim.

İkimizde deli gibi öpüşüyorduk. Hiç bir şeyi umursamaksızın. Dokunduğumuz yerleri tutuşturuyorduk. Yerden kesiliyordu ayaklarımız... Yıldızların üzerine çıkmıştık. Biraz önce bana soğuk gelen ve tenime çarptığında içimi ürperten o rüzgar şuan bana ılık geliyordu ve içimi ürpertmek yerine ısıtıyordu. Alinin saçları arasından düşen bir tutam benim alnıma değince ellerimi gözlerim kapalıyken o tutama götürdüm ve tekrar yerine koydum. Hayallerimde ki gibi...

Sonunda dudaklarımız zar zor ayrıldığın da alnını alnıma yaslayıp gülümsedi. Bende gülümseyişine gülümsedim. O kadar güzel gülüyordu ki... Resmen soğuk havayı ılındırıyordu. İçimi ısıtıyordu.

"Sen bana aitsin. " dedim fısıldayarak nefes nefese. O da nefesini düzenlemeye çalışırken yutkundu ve gözlerini kapattı..

" Ben sana aitim... " dedi benim gibi fısıldayarak ve tekrar dudaklarıma yapıştı.

***

İlk kez bir sabaha bu kadar mutlu uyandığımı hatırlıyorum. Hiç bu kadar mutlu uyanmış mıydım?

O artık bana aitti. Tamamen benimdi ve bu benim alevlenmeme yetiyordu. İçimde bir kıpırtı beliriyordu. Bu gün ilk kez gerçekten birbirimize aittik. Bugün biz Aşıktık...

Gerçi Ali bana aşık olduğunu henüz söylememişti ama ben söylettirecektim bugün.

Ellerimi iki yana kocaman açarak esnedim ve gülümsedim. Derken odaya Elyanın dalmasıyla hemen yüzümde ki aptal sırıtışı silmeye çalıştım. Pek başarılı olduğum söylenemezdi aslında...

Mavi gözleri ile siyah gözlerime tehditkar bakışlar attıktan sonra söze girdi.

"Dökül. " diyerek net bir şekilde konuştuğunda göz devirerek gülümsedim. Elya hemen yanıma kurulurken pür dikkat beni dinliyordu.

" Ne Elya? " dedim anlamamış ayağına yatarak. Halbuki hepimiz o mekandan Ali ile el ele çıktığımızı görmüştü...

" O çocukla aranda ne oldu? " diye gülümseyerek ve heyecanla sorduğunda yine göz devirdim. Ben şimdiden heyecanlanmıştım. Onu bugün gördüğüm de nasıl hareket edecektim? Kendimi rezil edecek miydim?

" Of.. "

Elya anlatmamı istercesine elini salladı ve tekrar pür dikkat dinlemeye başladı beni.  Ben yine ve yine gözlerimi devirerek ellerimle oynamaya başladım. Bakışlarım ellerimdeydi.

" Bak.. İlk kez böyle oluyor anladın mı... Yani... "diye lafı gevelediğimde Elya kocaman sırıtarak başını salladı.

" Bayağı vurulmuşsun? " dediğinde gözlerimi gözlerinden kaçırdım ve gülümsememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Ama başarılı olamamıştım. Yüzümde ki ufak tebessümü silememişti. Dün ki öpüşmemiz aklıma gelince duraksadım.

HEPİNİZ HASTASINIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin