Je t'aime= Seni seviyorum dfghjkMulti;Ali ve Selin ♥
Arkadaşlar bu aralar şu HiLeon çiftine çok pis takmış durumdayım ve onlara aşığım. sdfghj Vatanım Sensin izlemem ama bu gidişle sırf onların sahneleri için izleyeceğim gibi duruyor. Veya internetten onlara özel kesitleri falan izlerim herhalde. Ölüyorum çünkü onlara dfghj HiLeon konuşmak isteyen özelden mesaj atsın konuşuruzzz:Dd
Yüzüme çarpan yakıcı ve göz alıcı güneş ışığıyla gözlerimi araladım. Sağ elimi yüzüme götürüp ovuşturdum ve yatakta doğrulup gerildim. Bir kaç saniye öylece mal gibi etrafa baktıktan sonra ağzımı mağara misali açarak esnedim. Oda da tek olduğum için hiç kibar olamam valla! O yüzden hiç elimle ağzımı falan kapatmadım.
Pencere açıktı ve ben donuyordum. Ulan Ulu Dağdayız hangi namussuz o pencereyi açtı?!
"Günaydın."
Arkamdan gelen Alinin yeni uyanmışlığa benzer bir ses tonuyla konuşması ile beraber irkilerek yerimde zıpladım ve elimi sol göğsüme koydum. Ödüm kopmuştu lan! Ayrıca onun burada, benim yatağımda ve benim yanımda ne işi vardı?
"Ödümü kopardın!" dedim çatık kaşlarla Aliyi süzerken. Sarı saçları kıvrımlı bir şekilde dağılmıştı. Bıyıkları etrafa saçılmış, mavi gözleri yeni uyanmışlığın verdiği yorgunlukla sersemce bakıyordu. Eliyle saçlarını karıştırdı ve etrafına baktı. Daha sonra gözleri beni buldu ve dudağını büzdü.
"Seni özledim."
Benim çatık kaşlarım yavaşça düz bir hal alırken dudaklarım aralandı. Henüz bir kaç saat önce beraberdik ve beni özlemişti. Benim kaşlarım yeniden çatıldı.
"Dün gece benim yanımda mı uyudun?" dedim masumca. Yanlış anlamaması umuduyla ama tabii ki yanlış anlayacaktı! Çünkü o maldonaldoydu!
"Sana dokunmadım merak etme."
Ben gözlerimi devirip gülümsedim ve ellerimi Alinin boynuna doladım uzanıp. Yakından daha tatlı ve daha çekiciydi bu sersem haliyle. Yutkundum ve gözlerim dolgun dudaklarına kaydı.
"Bana dokunmanı istiyorum."
Ali çoktan yere çevirdiği bakışlarını tekrardan gözlerime sabitledi.
"Şaka yapmıştım. Sadece saçlarına dokundum." deyip gülümsedi ve ellerini saçlarımda yavaşça gezintiye çıkardı. Ben bu hareketiyle gözlerimi kapatıp gülümserken o devam etti.
"Elmacık kemiklerine de dokunmuş olabilirim.." deyince kahkaha attım ve gözlerimi gözlerine sabitledim. O da kahkaha atıp parmaklarını bu kez elmacık kemiklerimde gezdirdi. Gülümseyince daha da belli oluyordu elmacık kemiklerim ve görünüşe bakılırsa o bunu seviyordu.
Bende onun kaşlarını.
"Belki biraz kirpiklerine." deyip elini uzun kirpiklerime götürdü. Kirpiklerime dokunurken gözleri parladı. Kirpiklerimi dokunurken ayrıntılı bir şekilde inceliyordu, hoşuma gidiyordu. Gülümsedim.
"Çok çok azcık da.." deyip gözlerini dudaklarıma kaydırdı. Nefesimi tuttum.
"Dudaklarına dokunmuş olabilirim." deyip gülümsediğinde gülümseyişini izleyerek gülümsedim. Yavaşça elini dudaklarıma indirdi ve baş parmağını alt dudağıma yerleştirdi. Benim gülümsemem yerini heyecana bırakıp gitmişti.
"Je t'aime." diye fısıldadı. Ben anlamamışçasına ona bakıyordum. Söylediği şeyin fransızca olduğunu anlayabiliyordum ama anlamamıştım. Kaşlarımı çattım ve ona bakmayı sürdürdüm. O ise dolgun dudaklarını büzmüş baş parmağıyla dudaklarımı okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEPİNİZ HASTASINIZ
Fanfiction© Tüm Hakları Saklıdır. ⭐️ Ben hep mantığımla hareket etmiştim. Çünkü hiç bir zaman kalbimi dinlememiştim. Bir işlevi yoktu çünkü kalbimin. Kan pompalamaktan ve beni ayakta tutmaktan başka bir işlevi yoktu; Ta ki o geceye kadar, Aliyi ilk kez öptüğ...