Bölüm şarkısı; Mor ve Ötesi- Son Sabah
Yeni kapağımız nasıl? 👑 Çok uğraştım beğenmeyeni döverim. Anskxjaks (multi de var kapağın resmi)
Aliden;
Uyandığım gibi kendimi ılık duşun altına atmam bir olmuştu. Aklım hala dün gecedeydi.
Selin ile kavga ettiğimizden beri Selini hiç görmemiştim. Okuldan dışarı çıktığını görmüştüm fakat öfkem onun peşinden gitmeme izin vermemişti. Aklımı kurcalayan tek bir şey vardı; Ya gecenin bir yarısı ona bir şey olduysa?
Sinir ile duvara sabitlenmiş duş başlığından saçlarıma düşen tazyikli suyu ellerim ile giderdim.
İçimin sıkıldığı ve daraldığı dakikalardaydım. Bugün okullar tamamen bitiyordu. Yani yaz tatiline giriyorduk ve benim bu okulla ilişiğim kesiliyordu. Üniversiteye geçene kadar kendime başka bir ev tutacaktım.
Gözlerimi her kapattığımda Selinin dün ki halinin aklıma düşmesi beni rahatsız ediyordu. Neden böyle sinirlenmişti birden bire? Kız ile kavga etti diye kızmayacaktım ki. Ben barda Yaman ile kavga ettiğim de o, benimle dans etmişti, bende onunla dans edecektim.
Evet biraz fazla komik ama öyle.
Selin çok zor bir dönemden geçiyordu, annesi ve babası karşısına çıktı, annesi öldü.. Şimdi de ikizi ortaya çıkmıştı. Kafası karışmıştı. Ne yapacağını bilemez olmuştu, duygularını kontrol edemiyordu. Gerçi normalde de böyle dengesizdi fakat biz sevgili olduğumuzdan beri değişmişti. Veya ben değiştiğini sanıyordum.
Birden banyo kapım açıldığımda kapalı gözlerimi açtım ve duşa kabinin içinden bağırdım, "Kim geldi?"
Birden kabinin kapısı da açılınca neye uğradığımı şaşırdığımdan dona kaldım.
Selinin ikizi ile karşılaştığımda gözlerimi irileştirerek onu dışarı itmeye kalkıştım fakat o beni süzmekten başka bir şey yapmıyordu.
"Vay be.. çıplak bile ateşlisin." Diye mırıldandığı an sertçe onu ittirerek duşa kabinin kapısını kapattım ve duş başlığından akan suyu durdurdum.
Selinin ikizi olduğunu anlamam uzun sürmemişti çünkü Selin olsaydı bu şekilde duşa kabinin içine dalmazdı.
Körfez ise bir o kadar da arsızdı.
"Neden ben gir demeden giriyorsun?!" Diye bağırdım belime bel havlusunu dolarken. Elime de saç havlusunu aldım ve saçımı kurularken duşa kabinden çıktım.
Sırıttı ve banyo kapısının önünden yanıma doğru ilerledi, "Ben böyle şeyleri takmam, yakışıklı. Utanmana gerek yok."
Anında kaşlarımı çattım ve üzerime gelen bedenini kendimden uzaklaştırdım, "Ulan ne utanacağım?! Sevgilimin kardeşisin az önce her şeyimi gördün bilmem farkında mısın?" Diye öfkeyle konuştuktan sonra devam ettim, "Daha Selin bile görmedi."
Anında kahkahayı bastığında ben büyük bir ciddiyet ile kaşlarımı çatıyordum. Kahkahasının bitmesini beklerken o konuştu, "Baya da büyükmüş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEPİNİZ HASTASINIZ
Fanfiction© Tüm Hakları Saklıdır. ⭐️ Ben hep mantığımla hareket etmiştim. Çünkü hiç bir zaman kalbimi dinlememiştim. Bir işlevi yoktu çünkü kalbimin. Kan pompalamaktan ve beni ayakta tutmaktan başka bir işlevi yoktu; Ta ki o geceye kadar, Aliyi ilk kez öptüğ...