Multi; Elya ve Orkun ✨
Hellööööö ❣️❣️
Nasılsınız bakalım☺️☺️
Güzel mi güzel, efso mu efso, şahane mi şahane bir bölüm ile buradayım yineeğeğeğe😂💕❤️🌹
Size bir şey soracağım, çok kısa, acayip kısa.
Bakınız şimdi bu Ali ve Selin kesin bölümlerden birisinde bir birliktelik yaşayacak yani bu kesinlerin kesini 😂
Ama düşünüyorum da ben bu özel birlikteliği uzun bir şekilde (fazla ayrıntı vermeden asjdkdj) ayrı bölümde mi anlatayım yoksa kısa bir şekilde diğer bölümlerden ayırt etmeden mi anlatayım?
Sen bilirsin demeyin ben sizin fikrinizi soruyorum sjdkfkdl (fikirlerini sorduğu kişiler sen bilirsin deyince ona sinir basan bir yazarınız var.)
Neyse siz söyleyin ❤️
YILDIZA BASMADAN VE YORUM YAPMADAN GİTMEYİN🌹 2 saniyenizi alır ❣️
Aliden;
Burnumdaki keskin kaşıntı ile yüzümü ekşittim uyurken. Elimi burnuma götürdüm ve burnumu kaşıdım. Ardından tekrar normal pozisyonuma geçerek uykuma devam ettim. Fakat tekrar burnum huylanınca sinek olduğunu anlayıp oflayarak gözlerimi hızlıca açtım. Bir anda sinekle değilde saçlarının ucunu burnuma süren Selin ile karşılaşınca neye uğradığımı şaşırdım. O ise kocaman gülümseyerek kaşlarını yukarı kaldırdı ve "Günaydın mavi!" diye bağırarak üzerime atladı. Bense uyku sersemi hiç bir tepki vermezken o yüzümün her noktasını mıncırıyordu. O biraz daha mıncırdıktan ve ben de biraz daha tepkisiz kaldıktan sonra aniden duraksadı, "Sen niye böyle duruldun?"
"Üzerime çıkıp beni ezip yüzümü parçalamaya başladığın için olabilir mi?" dediğimde hemen kaşlarını çattı, "Aşk olsun Ali ben senin gibi bir öküzü ezebilecek kadar kilolu muyum?" diye ayıplarcasına konuştuğunda güldüm 'öküz' kelimesini takmayarak.
"Aşk zaten.. aşk." diye mırıldandıktan sonra bir anda altıma aldım Selin'i. Ben onu boynundan, yani en gıdıklandığı yerden bıyıklarım ile gıdıklarken kahkahalara boğuluyordu. Biraz daha gıdıkladıktan sonra ara vermek amacıyla ellerimi geri çekip onu süzdüm. O ise nefes nefese kalmış bir şekilde gülümseyerek bana bakıyordu. Bende gülümsedim ve gülümseyince yanağında belirginleşen gamzelerine birer öpücük kondurdum. O anında süt dökmüş kediye dönerken gülümsedim ve öpücüklerimi boynuna indirdim. Anında kıkırdamaya başladığında bedenimi ittirmeye çalışan küçük ellerini tutup iki yanında sabitledim.
"Ali dur ne olur! -kahkahalarla gülüyor- Ali bak! Karnım ağrıdı hadi aşkım!" diye yalvardığında gülümseyerek geri çekildim hafifçe. Çenem çenesine değecek yakınlıktayken gözlerine diktim gözlerimi ve konuştum, "Çok güzel kokuyorsun.."
Gülümsedi ve bakışlarını etrafta gezdirdi. "Dün gece seninle beraber yattığımdan olabilir.." dediğinde 'cık'ladım. O da 'cık'ladı ve dudaklarıma uzandı. Ellerini ensemdeki saçlara yerleştirirken dudakları dudaklarıma temas etti. İçim her öpüşün de titrerken yine titremişti. Kalbimin daha hızlı çarptığı, yaralarımın iyileştiği ve ilk kez bir insanın kokusuyla huzur bulduğum dakikalardaydım. Sahi kalbim sadece onun için hızlıca çarpıyordu ya. Şu 2 haftadır onun kokusunu duyamamak, onu sevmediğimi ve ondan nefret ettiğimi söylemek ne kadar zordu.. tadına varamamak ve yumuşak saçlarını okşayamamak kadar kötü bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEPİNİZ HASTASINIZ
Fanfikce© Tüm Hakları Saklıdır. ⭐️ Ben hep mantığımla hareket etmiştim. Çünkü hiç bir zaman kalbimi dinlememiştim. Bir işlevi yoktu çünkü kalbimin. Kan pompalamaktan ve beni ayakta tutmaktan başka bir işlevi yoktu; Ta ki o geceye kadar, Aliyi ilk kez öptüğ...