Mikot azt hittem kivülről nagy az iskola nem hittem hogy belülről meg kétszer akkora. Teljesen letaglózva álltam az ajtóban. Hogy a francba fogok én itt eligazodni?
- Gyere- bökte meg nevetve az arcom Kook mikor látta az álam legalább a földet súrolja.
Elindult a hosszú folyosón melynek széleit szekrény sorok díszítették. Egy picit alacsony férfihoz vezetett, de még így is magasabb volt tőlem.
- Mr. Park- szólt JungKook az ismeretlek tanárnak.
- Áh Kook, szia. És te lennél az új diákom, Aria?- fordult felém mire bizonytalanul bólintottam.
- A nevem Park Jimin, de az osztálynak csak Jimin, viszont ha a folyosón vagyunk vagy más tanárok vannak a közelben akkor jó lenne a Mr. Park. De nem vagyok annyira öreg csak kicsit furán nézhetnének rám- magyarázta mire megértően bólintottam.
- És akkor...Mr. Park lesz az én...?- akadtam meg mert nem tudtam pontosan.
- Osztályfőnököd és Matek tanárod
- Ah értem- bólintottam.
- A szekrényed kulcsa és száma és az órarend- adott a kezembe egy kis kulcsot meg egy lapot amin különböző órák voltak
- JungKook megkérhetlek, hogy vezetsd körbe majd?- fordult Kook felé.- Persze- vonta meg lazán a vállát.
A beszélgetést a csengő vágta ketté így mennünk kellett a teremhez.
- Na figyelj mielőtt bemész- állított meg az ajtóban. - Egyedül fogsz ülni és nem oda mész aki mellett nincs hely, rendben?- utasított.
- Miért is?- vontam fel a szemöldököm.
- Mert csak ne. Jó?- kérdezte újra.
- Míg nem mondassz nyomós okot addig nem vagyok köteles teljesíteni- vontam meg a vállam.
- Te semmit nem változol- fogta a fejét.
-------Visszaemlékezés-------
- Ari ne!- fogta meg a kezem Kook mielőtt oda mehettem volna ahhoz a fiúhoz, aki folyton csak a bajt csinálta.
- Engedj el, miért ne menjek? Olyan magányos- húztam ki a karom.
- De bántani fog- kapta el újra a kezem.
- Hagyj békén! Tudok magamra vigyázni!- fújtam fel az arcom és duzzogva elmentem.
Majd én eldöntöm kivel barátkozok.
----------------------------
- Az lehet, de még mindig tudok magamra vigyázni- néztem fel rá mérgesen.
- Ari, ez nem a New York-i iskola, ahol te vagy a méhkirálynő és a többiek a dolgozók- pöckölte meg a homlokom.
- Miből gondolod, hogy méhkirálynő voltam?- fontam keresztbe a karom a mellkasom előtt.
- Ch ne hazudj. Látszik rajtad, de itt Hanna az és te csupán egy dolgozó leszel- vonta meg a vállát.
Leesett álal néztem rá. Most ez komoly? Nyugi Aria...nyugi...
- Azzal barátkozok akivel akarok. Nincs jogod megmondani- tagoltam lassan majd kifújva a levegőm bementem a terembe.
Mindenki felém kapta a fejét. Amilyen gyorsan csak lehetett körbenéztem ki mellett nem ül senki. Hanna mellett volt egy hely, de az kizárásos alapon csak JungKook helye lehet és a terem végében ült egy srác.
Sötétbarna haja volt, fekete bőrkabát, lehetetlenül szűk nadrág, lábait az asztalon pihentette és a székével hintázva. Szájából nyalóka lógott és unottan kattogtatott egy öngyújtót.
YOU ARE READING
Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]
FanfictionAria Cross egy átlagos 16 éves lány. Rengeteg baráttal és ráadásul népszerű is. De valami hiányzik neki. Vagy inkább VALAKI. A kiskori barátja Jeon Jungkook akivel 7 éves kora óta nem beszélt és megszakadt köztük minden kapcsolat. Vajon a fiú hogy f...