6. Rész

106 13 12
                                    

- Ah szia Aria. Ülj le Kook mellé- mosolygott Jimin.

- Ide nem ül- jelentette ki Kook.

- JungKook! Lehetnél kedvesebb! Ülj mellé. Nyugu csak ugat nem harap- kuncogott és a helyemre terelt.

Zavarban voltam szóval örültem, hogy nem botlottam meg a saját lábamba. Leült mellé, de a feszültség tapintható volt a levegőben.

- Oké akkor a dolgozatok amiket múlt órán írtatok. A legjobb Kook-é kettessel. Nem tudom hogy most velem van-e a baj, vagy micsoda? Sorozatban írtok karókat- fogta gondterhelten a fejét Jimin.

- De tanár úr az enyém a legjobb- mosolygott Kook.

- Gyere kicsit- hívta az asztalhoz.

- Annyi szerencséd van hogy firkálgattál. De órán itt legyen az eszed ne máshol- legyintette meg a lappal padtársan fejét aki bugyuta mosollyal sétált vissza a helyére.

Rápillantottam a lapjára és majdnem elnevettem magam. Ahol az erednénynek kellett volna lenni-e random beírta hogy 69, de szerencséjére az volt az erednény.

- Pervert állat- fintorogtam, de alig bírtam vissza tartani a nevetést.

- Te is tudod- mosolygott.

-------- Visszaemlékezés-----

- Mit nézel?- néztem a barátomra aki nagyon nézett rajtam valamit.

- Semmit- kapta el pirulva a fejét.

- Naa- ülten le vele szembe.

- Semmi...csak...jó...a segged- motyogta mire kikerekedett a szemem.

- Te perverz!- ütöttem vállba és durcádan eljöttem onnan.

- Hé Ari! Várj!- futott utánan és megfogta a kezem. - Bocsáss meg.

- Ne forduljon elő még egyszer- morogtam és hozzá bújtam.

Átölelt de a kezei lecsúsztak a fenekemre.

- KOOK!- vágtam megint vállba.

- Naa- nevetett de a vállát fogta.

----------------------------

- Aria hogy állsz a matekkal?- kérdezte Jimin.

- Tessék? Am egész jól- vontam meg a vállam.

- Ne higgy neki. Hívd ki- mondta Kook sunyi mosollyal.

- Mi bajod?- néztem rá hitetlenkedve

- Jó akkor gyere. Nyugi nem lesz baj- hívott ki a tanár.

Megvető pillantásokkal díjaztam Kook ötletét és kimentem.
Lediktált egy egyenletet. Mután felirtam csak alá írtam hogy "x=4"

- Honnan tudtad?- kerekedetr ki a szeme.

- Ez könnyű- vontam meg a vállam.

Diktált még egyet de azt már meg kellett oldanom mett nem volt az azért olyan egyszerű.

- Azthiszem...- gondolkoztam a vég eredményen. - Y=12?

- Kérdezed vagy mondod?

- Kérdezem...vagyis mondom...vagy...össze zavarodtam- nevettem kínosan.

- Az eredmény jó. Kook lett egy verseny társad. Ha ezt lehet annak nevezni- kuncogott Jimin.

- Hát egy kettest nem nehéz lehagyni- kuncogtam.

- Hé ezt hallottam- háborodott fel Kook.

- Ez van sütike- ültem le mellé Jimin pedig folytatta az órát.

Körbenéztem de valami hiányzott. Pontosabban az osztály egy része.

- A többiek?- fordultam Kook felé.

- Nem matekosok- vonta meg a vállát. - Mi az talán hiányzik TaeHyung?

- Nem csak csodálkoztam hogy nem egymás száhába lógtok most is Hannával.

- Féltékeny vagy?- vonta fel a szemöldökét.

- Mire? Ez vicces- kuncogtam és tényleg vicces volt mert kurvára nem vagyok rájuk féltékeny.

- Am beszéltem az edzővel. Lehet a suli másik kosárcsapatának a szurkoló csapatának a csapatkapitánya lehetsz- mondta full lazán.

- Mi a fasz bajod?- akadt el a kuncogásom.

- Jól hallodtad. Tudom hogy Pom Pom lány voltál. Gondoltam itt is az akarsz lenni. Vagy nem?- kérdezte felvont szemöldökkel.

- Hát nem éppen. De miért van két kosár csapat?

- Mert nincs foci csapat- rántott vállat.

- És ez így alap?- forgattam a szemem.

- Nem hanem nem volt elég fiú egy foci csapathoz, de már egy kosár csapatot össze állítottak, de meg egyeztek, hogy lesz még egy csapat. Így két szurkoló csapat is lenne, de egy ember hiányzik. Az lehetnél te. Tudom hogy kiskorodban is nagyon szerettél táncolni és nagyon jó is voltál benne. Gondolom most még jobb vagy.

- Aha és miért döntessz helyettem? Nincs közöd ahhoz hogy mit csinálok. Majd ha pom pom lány akarok lenni akkor majd jelentkezek magam!- sóhajtottam. - Kik a kosárcsapatok kapitányai és kik a pom pom lányok kapitánya?

- Az egyik kosársapar kapitánya én vagyok és a szurkoló lányok csk.-ja Hanna. A másik kosárcsapar csapatkapitánya TaeHyung- fintorgott.

-De ha te együtt vagy a pom pom lányok vezetőjével akkor nekem is...- akadtam el a mondatban.

- Nem! Nem fogod! Nem nem és nem!- tiltakozott azonnal.

- Miért nem? És ha én akarok?- fontwm keresztbe a mellkasom előtt a karom.

- Nem akarsz- zárata le.

- Ne parancsolgass JungKook- álltam fel mivel vége volt az órának és felkaptam a cuccom.

- Miért vagy ilyen makacs?- kapta el a karom.

- Ez én is kérdezhetném- húztam ki a kezem a szorításából és felszegett fejjel indultam tesire.

Ohayo!!❤ Ha tetszett kommenteljetek és ☆-oljatok.
By Nini

Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now