13. Rész

99 12 6
                                    

Reggel a nap csodálatosan idegesítő sugaraira ébredtem. Nyöszörögve álltam fel és lementem a konyhába ahol nem volt senki. Gondolom anya és Jin hamar mentek dolgozni Hanna-ék meg még alszanak. Csináltam tojást nekik is hogy ha fel kelnek legyen mit enniük.

Ittam egy bögre kávét és felmentem felöltözni.

A hajamat kivasaltam majd csak Tae-re váratam. Nem kellett sokat várni, már csengetett is. Lerohantam a lépcsőn de megbotlottam és sikeresen előre estem. Már felkészültem a halálra amikor valaki elkapott.

Ki más is lenne ha nem Kook. Persze most kell hősködnie. Amikor már úgy éreztem lábra tudok állni eltoltam magamtól.

- Jól vagy?- kérdezte aggódva.

- Mintha érdekelne- forgattam a szemem és ki akartam kerülni, de elkapta a karom.

- Még mindig haragszol?- sóhajtott mintha olyan kis dolgon kaptam volna fel a vizet.

- Igen képzeld haraszok!- húztam el a kezem. - Nem fogom megbocsátani.

- Ajh ne hisztizz már, nem ilyen voltál

- Képzeld te sem ilyen voltál. Seggfej lettél aki nem törődik semmivel és senkivel. Ha ilyen vagy engem hagyj békén. Ilyen emberekre nincs szükségem- vettem le a fogasról a kabátom és kitrappoltam a házból.

Lesiettem a kapohoz és ki abartam fordulni az útra , de beleütköztem valakibe.

- Na Baba miért vagy ilyen feldult?- fogta meg a kezem TaeHyung.

- Egy köcsög van a házba- morogtam.

Mosolyogva megrázta a fejét és magához szorított. Karjaiba bújtam és megpróbáltam lenyugodni.

- Jól vagy?- kérdezte a hátamat simogatva. Mély levegőt véve elválltam tőle.

- Igen- bólintottam.

Megfogta a kezem és elindultunk a suli felé. Tényleg olyan érzés volt mintha járnánk, de nem. Csak nagyon jó barátok.
Ritka mikor kevés idő alatt sikerül megbíznom bárkiben, de az hogy elvitt arra a helyre ahová senkit eddig, nekem ez elég ahhoz hogy bízzak benne.
Remélem nem bánom meg.
Nem tudom, hogy pontosan mit érzek mikor vele vagyok, de sokat jelent nekem az biztos.

Beérve a suli területére elválltak útjaink. Ő ment a büfébe valami innivalóért én meg rohantam a szekrényemhez, mert már így is késésben voltam ( Voltunk ). Ez Tae-t nem zavarta annyira, de engem annál inkább.
Sietősen nyitottam ki a szekrényem ajtaját, de kiesett belőle egy rózsa a földre.
Hát ez meg?
Lehajoltam érte és felvettem. Nem akármilyen rózsa volt hanem fekete rózsa.

Aki ismer az tudja, hogy utálom a klisés vörös, avagy piros rózsát. Szeretem a különleges dolgokat, ezért a szivem eléggé el tud olvadni egy fekete rózsától, mert az nekem nem a halált vagy a haragot jelenti, hanem, hogy annak a személynek én különleges személy vagyok. Az a furcsa, hogy ezt csak egy ember tudta. Kook... De nem hiszem, hogy ő lenne.

Reggel eléggé haragban váltunk el. Nem kérne bocsánatot az biztos, amilyen makacs most is engem okol még a zsidók miatt is. Szememet forgatva szagoltam meg a kezembe tartott növényt.
Mosoly ragyogott fel szomorkás arcomon. Akárki is volt, bearanyozta a napomat.
Kivéve a tankönyveimet mentem a terembe. Tae már rég bent volt mert energia italt ( Italat xbesztix TischnerTamara _egy_kiscsibe_ k09k2403 EszterCzifra xD xD I luv oszy néni xD) iszogatva, lábát a padon pihentetve hintázott.

- Mi tartott ennyi ideig Baba?- mosolygott rám és felém tartotta az italát.

- Ezt találtam a szekrényembe- mutattam a rózsám.

- Na, kinek vagy különleges?- mosolyodott el sunyin.

- Különleges neked is?- csillant fel a szemem.

- Persze. Ez így logikus- vont vállat.

- Tőled van?- kérdeztem rá.

- Semmi sem kizárt- kacsintott.

Mosolyogva pusziltam arcára. Nagy szemekkel nézett rám.

- Ez mi volt?- lepődött meg teljesen.

- Puszi- vontam vállat és elvettem tőle az innivalóját és meghúztam.

- Bad Girl- kuncogott.

- Bizony- bólintottam egyetértően.

A teremben eddig halk beszélgetés zaja hallatszódott, de hirtelen mindenki elcsendesedett. Az ajtó felé néztem és akkor léptek be Kook-ék.

Ezt mindig eljátszák?
Kicsit felkaptam a vizet. Mi a franc ez a nagyobb rendűség?? Mintha több joguk lenne bármihez is.

- Mi jár a fejedben Baba?- piszkálta a hajam TaeTae.

- Hogy lehetne azt megszüntetni?- morogtam Hanna és Kook felé nézve.

- Már szinte hagyomány. Ne foglalkozz vele.

- De ez így nincs rendjén- sóhajtottam szomorúan.

- Na, emiatt ne lögatsd az orrod- puszilt a homlokomra.

Halványan mosolyogtam. Olyan aranyos néha...na jó elég sokszor és elég sűrűn.

A csengő megszólalt és mindenki a helyére ment. Tae egy jól irányzott mozdulattal az üveget a kukába dobta, ami csont nélkül bement.

- A profi- forgattam a szemeim.

- Alap Baba- tárta szét a karját.

Megkezdődött a biosz óra ahogy megérkezett a tanár. Tae feje a padon landolt, ahogy a tanár elkezdett beszélni. Éppen magyarázott valamit a rovarok párzásáról amikor Tae meglökte a lábam.

- Játszd el hogy rosszul vagy-  mosolygott rám sunyin.

- Dehogy játszom- ráztam meg a fejem.

- Na, nem akarok itt ülni és azt hallgatni hogy a bogár mama és a bogár papa hogy csinálják Léci~- kérlelt és mellé még aegyózott is. Majdnem elsikítottam magam ezért a szám elé kaptam a kezem.

- Naa- kuncogott és elkedte az oldalamat csikizni.

Ettől már nem tudtam vissza fogni magam és egetrengerő kacaj tört fel a torkomból felidegelve a tanárt.

- Aria Cross! Kim TaeHyung! Hagyjátok el a termet most!- rivalt ránk. Én megszeppenve néztem a piros fejű nőre, de Tae csak lazá felállt.

- Azonnal- fogta meg a kezem Tae és húzott maga után.

- Várj a rózsám- mentem vissza a virágomért.

- Hát megkaptad?- kérdezte Kook.

Tae és én felé kaptuk a tekintetünket. Akkor ez....

Ohayoo! Remélem nem lett annyira uncsi 😞 ha tetszett akkor ☆-oljatok vagy kommenteljetek!

By: Nini <3

Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now