Elmentem a szekrényemhez és kivettem belőle a tesi cuccom. Közben TaeMin is megérkezett.
- Na milyen volt a matek?- érdeklődött kedvesen.
- Érdekes- sóhajtottam. - A Japán?
- Tökéletes. Csak a padtásam lehetne jobb- forgatta a szemét.
- Üdv a klubban- kuncogtam.
- Tesid lesz?- nézte a sport táskám.
- Aha. Neked?
- Magyar Jinnel- ugrált szinte.
- Ilyen jó tanár?- vontam össze a szemöldököm.
- Kérlek, itt mindenki- nevetett ami engem is nevetésre kelltett.
Elbúcsúztunk és elmentem az öltözőkhöz. A kiszűrődő hangok alapján megtaláltam a női öltözőt.
Gyors átöltöztem és kimentem a tesi terembe. Hatalmas volt a két oldalán kapu helyett kosárpalánkokkal. Már az embetek kezdtek beszállingózni a terembe. Néhány lány tesi ruha helyett rövidgatyás szoknyában és haspólóban viháncoltak a sarokban
Hogy régen én is mennyire szerettem...Éles sípszó szakította meg a gondolat menetem.
- Osztály vigyázz!- kiálltotta valószínüleg a tesi tanár. Mindenki sietősen állt be a helyére kivéve engem.
Csak szerencsétlenül álltam egy helyben várva a csodára.- Te lennél az új lány?- mért végig egy 2 méteres kibaszotr colos, aki - meg kell hagyni - eléggé sexy volt. Barna haja picit izzadtan lógott mogyoróbarna szemébe, izmai eléggé ki voltak dolgozva mert még pólón keresztül is tisztán látszódott. Fülei aranyosan elálltak és még ha mosolygott is volna teljes lett volna a róla alkotott kép.
- I-Igen- dadogtam pirulva és nem mertem felnézni a szemeibe.
Legalább annyire féltem mint elsős koromban a matek tanártól. De ő tőle mindenki. Még szerencse hogy nem voltam egyedül.-------Visszaemlékezés-------
- Maga meg ki?- nézett le rám a vén hárpia.
- Aria vagyok- mutatkoztam be.
- Miért nem ülsz a helyeden?- kérdezte.
- Mert tanárnő mellett akarok állni- vontam meg a vállam.
- Ültél le menten a helyedre!- szólt rám eréjesebben mire picit hátráltam.
- De...én..- remegget a szám. Utáltam ha kiabálnak velem.
- Ülj le!- rivalt rám mire hátráltam de seggre pottyantam.
- Mondom ülj le!
Annyi kellett nekem és kitört belőlem a sírás.
- Hé, ne kiabáljon vele!- hallotta Kook hangját majd apró cipő kopogások jelezték hogy felém tart. Kis idő múlva meleg ölelésében találtam magam.
Annyira szeretlek Kook!...
----------------------------
- Neved?- guggolt lentebb hogy egy szintbe legyen a fejünk. Még pirosabb lettem.
- Aria...A-Aria Cross- dadogtam ismét.
- Félsz?- vonts fel a szemöldökét.
- Nem!- ráztam meg a fejem mire egy adag hideg levegőt fújt az arcomba így megérezhettem mentolos lehelletét.
- Édes- kuncogott halkan majd felegyenesedett és átkarolta a vállam. Szemeimben félelem tükröződött.
- Na, Aria- nézett végig a tornasoron. - A nevem Park Chanyeol de csak Mr. Yeol. Többet nem mondok mert csak ennyit kell tudnod. Mivel elég picike vagy te leszel az első a tornasorba- mutatott egy lány mellé aki eddig volt a legkisebb. Bólintottam és oda álltam.
- Mai órán a kosaras fiúk kosaraznak mert pénteken meccs lesz. Ott fog eldőlni melyik csapat fog mennu a versenyre ami péntekhez egy hétre lesz. Az a meccs nagyon fontos lesz az iskolának nem elszúrni. A szurkoló lányok is keményen fognak edzeni, hogy minnél jobban tudják majd buzdítani a csapatot. A többiek futnak 6 kört majd leülnek a lelátóra. Jó?- tette a végére a költői kérdést mire mindenki bólintott.
- Aria futás után gyetr oda hozzám- fújta meg a sípját és mindenki elkezdett futni. Mivel utálok futkosni ezért utolsóként kocogtam.
A pálya a kosarasoké volt és helyet kaptak a szurkolók is akik idétlenül össze vissza ugrálni. Ez nekik szurkolás. Ezzel csak lejáratják magukat.
Lihegve értem be természetesen utoljára. Mindenki mehetett a lelátóra kiköpni a tüdejét én meg mehettem Mr. KibaszotthelyesYeolhoz.
- Tanár úr itt vagyok- mentem mellé.
- Hallottam szurkoló lány akarsz lenni. Beszéltem Sugával és arra jutottunk, hogy szükés van rád- vázolta fel. - Persze nincs olyan hogy nem. Minden diáknak egy szakkörön részt kell venni és mindegyik tömve van kivéve ez. Választásod nincs- mondta halkan de eréjesen.
Hogy mi a franc?? Ide figyelj te MR.YEOL...
Sziasztok! Itt a mai II. Rész.
Ha tetszett ★-oljatok vagy kommenteljetek! ( Sorry nem volt átnézve :c )By: Nini
YOU ARE READING
Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]
FanfictionAria Cross egy átlagos 16 éves lány. Rengeteg baráttal és ráadásul népszerű is. De valami hiányzik neki. Vagy inkább VALAKI. A kiskori barátja Jeon Jungkook akivel 7 éves kora óta nem beszélt és megszakadt köztük minden kapcsolat. Vajon a fiú hogy f...