1 hónappal később
Már legalább egy hónapja tudom kit szeretek, de egyszerűen nem merek felé nyitni azok után ami történt. Az egész suliban mindketten távolról elkerültek.
Amikor Tae-re nézek csak gyűlöletet és megvetést látok, ami egyébként meg is értek. Jogosan utál.
De Kook-nál semmi ilyesmi nincs. Ő nem gyűlöl, se semmi vagy csak nem mutatja, de ő egyszerűen csak levegőnek néz és közönbös velem. Csaj akkor szól hozzám ha muszáj, de leginkább lerüli a tásaságom. Ez jobban zavar mint Tae, mert én szeretem Kook-ot. És mindenki tudja, hogy a szeretet ellentéte nem a gyűlölet hanem a közöny.Igen akit én szeretek az Kook. Lehet folyton veszekedünk, sosem értünk egyet, szívjuk egymás vérét, de ezektől eltekintve nekem ő az igazi és hozzá húz a szívem. A szív mindig erősebb mint bármelyik okosnak hitt gondolt.
***
Másnap reggel összeszedtem magam és igaz eröltetten bár, de mosolyogva léptem be az osztályomba. Azóta Hanna ült mellettem, Kook meg Tae a terem két sarkában egymástól a legtávolabb. Ha azt, hiszik ez a jó hát legyen.
Tae természetesen azóta már az osztály ribancain újra végig ment és már mindenhonnan más infókat hallottam, hogy miért is szakitottunk.
Valaki azt mondta csak hazugságból jártunk és meguntuk egymást. Talán ez lenne a legjobb. De van aki azt mondta megcsaltam, szar voltam az ágyban, Tae megunt, Kook-ot akartam csak és Tae-vel tettem féltékennyé és még ilyen szörnyűségek.Igazából nem érdekel mit mondanak. Én tudom mi történt a többi meg mehet vissza az anyjába.
Az első pár óra hamar eltelt. Kémia Kai-al, Fizika Suga-val, Rajz Kook-al és stb.
Egész korán mentünk a tesi terembe, ahol mehettünk próbálni a következő meccsre.- Hé Aria te kire fogsz szavazni?- kérdezre Kim.
- Hogy érted?- néztem rá kérdőn miközben nyújtottam.
- A hónap végén lesz a tavaszi bál. Ahol lesz egy bálkirály és bálkirálynő. A bálkirály jelöltek Tae és Kook- magyarázta Spencer. - Na kire rakod a voksod?
- Ő nem szavazhat- szólalt meg Alison.
- Miért?- kérdeztük majdnem egyszerre.
- Mert ő a királynő jelölt- modolygott rám sunyin.
- Ez tévedés- ráztam a fejem. Ez lehetetlen, hogy itt is megszavaznak királynőnek. Hisz jelenleg a gimi legutálltabb személye vagyok.
Nem tudtam sokat gondolkozni mert bejött Suga.
- Aria ezt add oda neki- suttogta a fülembe TaeMin és a kezembe adott egy kis dobozt.
- Ez mi?- értetlenkedtem, de már ki is löktek a mi hőn szeretett edzőnk elé.
- Ah Aria szia- mosolygott rám YoonGi tanár úr.
- Am Szia...ezt...- nyújtottam felé a dobozt kicsit esetlenül mert még mindig nem tudtam mi is van, vagy mit is ünneplünk.
- Ezt mire?- lepődött meg, de elmosolyodott a kátyára írt üzenet láttán.
- Szülinapja van?- csúszott ki a számon a meglepett kérdés.
Elnevette magát és homlokon puszilt.
- Köszönön lányok- karolta át mosolyogva a válam és elkezdtük a próbát.
Néhány óra próba utána vissza mentem kifáradtan a terembe. Leültem a helyemre és egy öleléssel köszöntöttem nővétemet.
- Gyere ki a mosdóba. Mondanom kell valamit- választ se várva megragadta a csuklóm és elkezdett a mosdó felé húzni.
Amin meglepődtem, hogy nem az emeleti mosdó felé tartottunk, hanem le a fölfszintre ahol csak egy két alsóbb éves "sminkelt"
- Kifelé- szólt rájuk eréjesen Hanna mire szinte kirohantak. Átnézte a fülkéket, hogy nincs-e ott senki majd nagyot sóhajtva felém fordult.
- Valamit el kell mondanom- motyogta.
- Nyugodtan. Mi a baj Unnie?- mentem közelebb kicsit aggódva.
- Ígért meg, hogy nem fogsz megutálni, megundorodni tőlem meg ilyesmik- nézett rám pici félelemmel a szemében.
- Ígérem- fogtam meg vállait bíztatóan.
- Nekem tetszik valaki...
- Ez nagyon jó. Ki ő?- mosolyogtam.
- Az az...
O
hayoo! Remélem tetszett az új részm ha igen jelezzétek ☆☆-al vagy kommenttel
By: Nini
YOU ARE READING
Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]
FanfictionAria Cross egy átlagos 16 éves lány. Rengeteg baráttal és ráadásul népszerű is. De valami hiányzik neki. Vagy inkább VALAKI. A kiskori barátja Jeon Jungkook akivel 7 éves kora óta nem beszélt és megszakadt köztük minden kapcsolat. Vajon a fiú hogy f...