Aria Pov
A bál után minden kezdett a helyére állni.
Jimint átment egy másik iskolába dolgozni ezért új osztályfőnököt kaptunk.
Egy fiatal srácot kaptunk, aki történetesen félig amerikai volt. A nyelvben már első órán kicsit hibázott ezért megkért, hogy ha valamit nem ért akkor azt én mondjam el neki. Boldogan elválaltam a munkát mint osztály tolmács, mert egész vicces volt.
Főleg Joshua, vagyis az oszy koreai kiejtése. Kis cuki akcentusa volt.Az év végi vizsgák is elérkeztek amiken mint mindig az osztály nagyrésze átment. Szerencsére Jimin segített Hanna-nak a matekban én pedig TaeHyungnak és JungKooknak.
Na igen JungKook. Imádom. A bálon történt események óta elválaszthatatlanok vagyunk. Vagy én megyek hozzá, vagy ő jön hozzánk, de álltalában minden este együtt alszunk. De ha esetleg ez nem jönne össze órákba nyúló beszélgetésekez folytatunk az ablakban ülve még akkor is ha hideg volt.
Lassan ekérkezett a nyáriszünet. Minden egyes programot 5-en csináltunk. Vagyis Hanna-Jimin páros Tae és mi Kookie-val. Kicsit zavart az elején, hogy TaeTae-nek nincs párja, de hamar rá kellett, jönnöm őt ez nem zavarja. Igaz mi sem vagyunk mindig a párunkba bújva ezért nem hagyjuk magára, de ő is hamar feltalálja magát.
Strandról-strandra, fesztiválról-fesztiválra jártunk mindannyian közben pedig a legjobb nyári emlékeket gyűjtöttük. Boldog voltam, de talán a nyár utolsó hónapja volt meghatározó az életemben.
Kook-kal kint voltunk a hátsó kertben és csak a fűben ülve néztük egymást. Egy egy szerelmes csók elcsattanása közepette megjelent nővérem.
- Na gerlice pár gyertek mert anyuék mondani akarnak valamit- kuncogott és miutan felálltunk mind bementünk a nappaliba.
Anyuék elég, jól elfogadták, Jimin és Hanna kapcsolatát. Már nem veszekedtek, sőtt még szívesen látták nővérkém szíve választotját.
Leültünk a kanapéra és érdeklődve pillantottunk szüleink felé akik csak picit sejtelmes mosollyal néztek ránk.
- Na apu ne húzzátok az agyunkat sokáig- dörzsöltem tenyereimet őssze izgatottan.
- Nos lányok- kezdte anya lassan. - Valamit már egy néhány hónapja el akartunk mondani.
- Mi az?- vágott közbe Hanna.
Ő sem tudta leplezni mennyire izgatott.- Kistestvéretek lesz- mondta ki apa mire mind a két lánya álla a földet súrolta. Hogy mi?
A reakciónak vicces lehetett mert még Kook is nevetett anyáékkal együtt.
- Na csukd be a szád kicsim bele repül a légy- kacagott és állam alá nyúlva feltolta az állam ezzel bezárta a szám.
Kis ideig csak csendben ültünk, de utána egyszerre ugrottunk szüleink nyakába.
- Na lányok vigyázzatok a babára- simizte anya a pocakját mire kissé lágyabban öleltük őket. Boldog voltam, hogy egy taggal bővülni fog a családunk. Biztos izgalmas lesz a kis Manóval az élet.
Ohayoo!🍙🍥🍘🍡🍜🍜🍚🍲🍢
Itt is lennék a második évad legelső részével. Előre szólok, rövid részek várhatóak mert megpróbálom elhúzni egy kicsit hagy legyen picit ideg romboló 😅😅
Ha tetszett ★-oljatok vagy kommenteljetek.By: Nini Chan
YOU ARE READING
Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]
FanfictionAria Cross egy átlagos 16 éves lány. Rengeteg baráttal és ráadásul népszerű is. De valami hiányzik neki. Vagy inkább VALAKI. A kiskori barátja Jeon Jungkook akivel 7 éves kora óta nem beszélt és megszakadt köztük minden kapcsolat. Vajon a fiú hogy f...