9. Rész

98 13 5
                                    

- De ez a szabály- mondta Spencet. - Ha nem csináljátok meg akkor elég rossz híretek lesz az egész suliba.

- DE ÉN NEM FOGOK ÖSSZE JÖNNI KIM TAEHYUNG-AL!- kiabáltam, amit sajnos az említett is meghallott.

- Pedig cica muszáj lesz- állt mellém és a derekamat átkarolta.

- Na azt várhatod- löktem el a kezét. Lehet olyan voltam mint egy hisztis kislány, de akkor sem akartam Tae-t.

Lehet, sőt biztos hogy egy nagyon helyes, menő, sportos, eléggé izmos fiú, de egyszerűen nem az esetem. Nem bukok azokra akik minden héten mással fekszenek össze. Egyszerűen undorodom az ilyen emberektől. Nem tisztelnek senkit csak a saját maguk java érdekli őket. Gusztustalan férgek.

- Ide figyelj Szépség- váltott komoly hangnemre és eldobta a kezében tartott kosár labdát és közelebb lépett mire én autómatikusan hátráltam. - Nem kérdés hogy járni fogsz velem mert nincs más választásod. Ez a szokás és kész. Akár szerelemből akár nem. Nem akarok rossz hírnevet ahogy szerintem te sem. Lehet új vagy de nem te leszel itt azonnal főnök. Ahhoz még kell egy két év. Meg egy két centi is- pöckölt homlokon mire azonnal oda kaptam a kezeim és lehajtottam a fejem és halványan bólintottam.

Utáltam ha így beszélnek és megint. Miért ilyen mindenki? Kedves emberek itt nincsenek?

- Akkor suli után találkozunk Babám- mondta gúnyosan és elhagyta a torna termet. A lányok lefagyba néztek ránk.

Felemeltem a fejem és mély levegőt véve mosolyt eröltettem meggyötört arcomra. Intettem és kimentem az öltözőbe ami már teljesen kiürült. Átöltöztem és mentem vissza a szekrényemhez. Megnéztem az óra rendet és már csak 3 óra és mehetek haza. Az a három óra Kémia, Angol, Irodalom

A kémia tanáron meg sem lepődtem mikor beléptem a terembe. Nap barnított bőr, sexy izmok, jó stílus, sötét haj. Ezek a tanárok honnan jöttek??
Szerencsére egy személyes padok voltak így nem kellett egy idegesítő osztály társam mellé sem ülnöm.
Mint kiderült Mr. Jongin elég aranyos srác. Igen srác mert csak 20 éves.
Sokat nevettünk az órán mikor bemutatta a lehetséges félre nyúlásokat a különböző vegyi anyagoknák. Persze azért nem robbantotta fel a sulit. Elmondása szerint csak egyszer fordult elő. Jézusom kivel vagyok össze zárva.

Mosolyogva pakoltam össze a cuccom és mentem át idegen nyelvre. Ami nekem az angol mert perfektül beszélem a Japánra meg egyszerűen nem áll rá a nyelvem.

A terembe lépve lefagytam.

- NamJoon?- néztem Jin bátyjára.

- Szia Aria- mosolygott kedvesen.

- Te itt?- vontam fel a szemdököm.

- Igen tanár vagyok. De ülj le kezdjük az órát- mutatott TaeHyung mellé.

- Am...muszáj oda ülnöm?- fordultam a "nagybátyám" felé.

- Vagy Tae vagy Kook- írt a táblára.

Az osztáj felé fordulva mérlegeltem. Kook-ra most haragszom mert irányitani akar. De Tae-re is haragszok amiért úgy beszélt velem. De ahogy most néz rám, félek ha nem ülök mellé nem áll jót magáért.
Lehajtott fejjel leültem mellé. Még láttam ahogy Kook megforgatja a szemeit de figyelmen kívül hagytam.

- Jó döntés Királylány- simított végig a combomon Tae amitől kirázott a hideg.

Elakartam lökni a kezét. Azt akartam hogy ne érjen hozzám de akkor lebuknánk. A mögöttünk ülők suttogni kedtek majd az egész osztály. Jézusom lassan milyen hírnevünk lesz. Én ezt nem akarom. Alig láthatóan elhúztam a lábam és keresztbe raktam a másikon.

Nam elkezdte az órát. Próbáltam figyelni de számomra nagyon unalmas volt mert nem igazán mondott nekem újat. Nem tudom hogy Tae-nek is azért volt unalmas mint nekem vagy csak egyszerűen már szart az egészre de egész órán nem írt semmit csak a hajamat piszkálta. Picit húzni kezdte maga felé amit a fejemmel követtem és a vállán landolt a bulsim.

- Ügyes kislány- puszilt a hajamba és a kezemet cirógatta ahogy átkarolt.

Hazudhatnék és mondhatnám hogy el akartam lökni, de miért tenném. Bevallom nagyon jól esett a gyengéd érintése. Szóval tud ilyen is lenni?
Az óra végén nyújtózva álltam fel. Picit bealudhattam a vállán.

- Jó párna vagyok?- mosolygott felém.

- Nagyon- nevettem halkan és felvettem a cuccom.

- Milyen órád lesz?- jött mellém.

- Gondolom az mint neked- forgattam a szemem. - Irodalom.

- Bebuktad cica mert nekem nem- kuncogott.

- Akkor neked?- néztem rá

- Igazolatlan- nevetett fel amin már nekem is nevetnem kellett.

- Gyere te is- fogta meg a kezem. Elakartam húzni de a szemeimbe nézett és megszorította picit. - Mi együtt vagyunk. Nem szabad- suttogta a fülembe

- Franc- mentünk a szekrényekhez. Én leválltam a sajátomnál ő meg ment tovább lehetőleg a sajátjához.

Kivettem az Irodalom cuccom és bementem a terembe. Mivel Tae hiányzott így egyedül ültem.
A tanár itt is ugyan olyan aranyos volt. A neve Yixing volt és minden lány egyszerre sóhajtott fel mikor bejött mosolyogva. Nem értettem majd megláttam a mosolyát és az én szemem is felcsillant. De édes!!

Egész órán csak beszélettünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egész órán csak beszélettünk. Lehet meg van a kedvenc órám. Nem a kedvenc tanárom mert abból itt rengeteg lesz ezek szerint.

Össze pakolva minden cuccom mehettem végre haza.
Az iskola kapujához igyekezve megláttam TaeHyungot.
Szemforgatva álltam mellé.

- Most már követni fogsz mint egy pincsi kutya?- néztem fel rá gúnyosan.

- Hát úgy is nevezhetjük- vonta meg a vállát és megfogva a kezem elindultunk.
Útközben elővett egy cigit és rágyújtott.

- Hé- kaptam ki a kezéből.

- Adtad vissza!- kapott utána de ledobtam és eltapostam.

- Ezt nem kellett volna- nézett rám komolyan és közeledni kezdett felém. Egészen egy kapuig hátráltam aminek a hátam neki is ütközött. El akartam menekülni, de a kezeivel a fejem mellett támaszkodott és esélyem sem volt. Lepillantott ajkaimra és huncut mosoly szökött ajkaira. Teljesen lefagytam és ijedten néztem rá. Lassan közeledett ajkaim felé, amikor....

Ohaxo!! Remélem tetszett a rész és a vége nem annyira idegromboló 😏😏😉. Ha teszett ☆-oljatok vagy kommenteljetek!

By: Nini




Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now