16. Rész

89 11 3
                                    

Az elmúlt délutánon rengetegszer megfordult a fejemben, hogy helyesen cselekedtem-e? Biztos Tae-vel kell lennem? Biztos helyes ez?
Affelől nincsenek kételyeim, hogy szeretem-e mert igen, nagyon nagyon szeretem.

Ilyeneken gondolkozok hajnali háromkor, miközben itt fekszik mellettem és csendesen szuszog, egyenletesen emelkedik majd süllyed a fejem alatt a mellkasa.
Ránézten az órára.
3:13. Ideje lenne végre aludni mert holnap hulla leszek.

Szusszantva fészkelődtem majd a nyakába hajtva a fejem elnyomott az álom

*Reggel*

- Baba, sulival. Ideje felkelni- hallottam tompán TaeTae hangját, de az ajkamra nyomott csókjai hatásosabbak voltak.

Nyöszörögve pislogtam rá álmosan és a következő csókját már viszonoztam így nem engedtem hogy elválljon tőlem.

- Nem akarok suliba menni- fúrtam a fejem a párnába.

- Én sem, de nem akarom, hogy a szüleid azt higgyék rossz hatással vagyok rád. Most szépen felállsz és keresel valami sexy cuccot magadnak mint álltalában- simogatta a hátam.

Szusszantva álltam fel és elmentem a szekrényemhez.
Elkezdtem ruhákat keresni mikor kopogtak.

- Gyere- szóltam.

- Aria azt kéri Ji...- akadt meg Kook mikor belépett és Tae-t találta az ágyon póló nélkül. - Te mi az istennek vagy itt??

- Én is örülök neked- kuncogott a barátom.

Barátom... Fura ezt kimondani, de nagyon tetszik. Kim TaeHyung a párom...

- Mit akarsz Kook?- léptem ki a szekrény takarásából még mindig pizsibe.

- Ez mit keres itt? Miétt nincs rajta póló? Miért aludt itt???- tette fel egymás után a kérdéseket nekem picit számonkérően.

Sóhajtva válaszoltam.

- Nem mintha közöd lenne, hozzá, de TaeHyung azért aludt itt mert TaeTae a párom és mivel ruhát nem tudtam neki szolgáltatni így levette a pólót mert csak nem hagyhatom, hogy utcai ruhában aludjon- mondtam el tök lazán mire Kook álla a földet súrolta.

- Aria...TE NORMÁLIS VAGY? ÖSSZE ÁLLTÁL EGY ILYENNEL? NEM VESZED ÉSZRE, HOGY CSAK MEG AKAR DÖNTENI? MINDENKIVEL EZT CSINÁLJA TE MIÉRT LENNÉL KIVÉTEL? ENNYIRE VAK NEM LEHETSZ!- ordította a képembe a szavakat, amitől autómatikusan hátráltam és egy mellkasnak ütközött a hátam. A mellkas tulajdonosa átölelte a derekam védelmezés gyanánt.

- Takarodj innét- sziszegte folytott hangon Tae Kook felé.

- Ez nem a te házad- horkantott Kook.

- Ahogy a tiéd sem. Most ugyan annyi jogunk van itt lenni. Menj szépen vissza Hanna-hoz és játszátok a felhőtlenül boldog álompárt. Ha még egyszer így beszélsz Aria-val én komolyan mondom kicsinállak Jeon- hallottam párom hangját mögülem. Jól estek a szavai, hogy megvédett.

- Ide figyelj Kim- húzett el Tae-től majd megtagadta a most már rajta lévő póló nyakát és úgy nézett le a szemeibe. Kook csak egy-két centivel volt nagyobb mint TaeTae. - Ha megbántod Aria-t komolyan mondom saját kézzel tépem ki az összes száll hajadat és a farkadat is levágom. VILÁGOS?

- Mint a nap Jeon- lökt le Tae magáról JungKook kezeit. - Van még valami és tovább akarsz fárasztani vagy végre mehetünk suliba?

- Pöcsfej- motyogta Kook

- Most menjek vissza ovisba? Az aki mondja- nyávogta Tae amitől muszáj voltam nevetni.

A volt legjobb barátom szemforgatva hagyott minket újra kettesben. Eltotyogtam a fürdőig ahol rendbe szedtem magam és újult külsővel mentem vissza az ágyamon telefonozó Tae-hez.

Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now