36. Rész

84 14 8
                                    

A mosdós incidens után egy héttel megkezdődött a tavaszi bál hete. Minden hol díszítettek, nyálas zene szólt a hangszórókból stb. Szerencsére a tanárok se nagyon szívták a vérünket így elég laza hetünk lesz.

A Hanna és Jimin ügy még mindig lezáratlan, de a nővérem elhatározta, hogy ő bizony apáéknak bemutatja és elmagyaráz mindent.
Én már áldásomat adtam rájuk, mikor haza mentem TaeTae-től és majdnem a kanapét akarták felavatni.

Na igen TaeTae. Azóta újra beszélünk és szétválaszthatatlanok lettünk.
Kookiet mintha ez egy kicsit zavarná, mert mikor ott vagyunk az osztályba és Tae oda jön hozzám már áll is felfelé és kimegy. Nem értem mi baja lehet. Talán féltékeny? De hát én őt szeretem. Jah, hogy ezt ő nem tudja. Hát persze.

A bál napján eléggé ideg beteg voltam. Ugyan is a király jelöltek  Kook és Tae. A királynő jelöltek meg Hanna meg én.
Kicsit féltem az eredménytől, hisz ha Kook meg én...akkor talán újra kezdhetnénk mindent.

Szerencsére nem egyedül megyek a bálba, hanem Tae-vel, de oda se egy párként hanem csak mint barátok. Hanna-t elhívta Jimin és most akarja bemutatni. Izgulva nyitott ajtót beengedve barátját és vele együtt Tae-t.
[ Bővebben majd extra részben]

***

- Na Aria kész vagy?- hallottam a fürdő ajtó másik oldaláról TaeTae-m hangját.
Vetten egy mély levegőt majd kitártam magam előtt az ajtót és kiléptem a szobámba.

Vetten egy mély levegőt majd kitártam magam előtt az ajtót és kiléptem a szobámba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem mertem ránézni. Csak a frissen festett lábujjkörmeimet vizslattam. Hirtelen valaki az állam alá nyúlt és kényszerített így arra, hogy a szemébe nézzek. Szembetaláltam magam TaeTae ragyogóan szép szemeivel.

- Gyönyörű vagy Aria- puszilt a homlokomra.

- Kö-Köszönöm szépen TaeHyung- dadogtam zavartan.

Még megcsináltam a sminkem és felvettem a cipőm. A hajam átlagosan omlott a vállaimra. Nem nagyon akartam azzal csinálni semmit. 

- Muszáj ezt felvennem?- nyafogtam és próbáltam járni a kb 10 centis magas sarkúban.

- Ha nem akarsz törpe lenni igen- bólintott és megfogta a kezem ezzel segítve a járást.

- Gonosz vagy- durcáskodtam

- Te meg béna- engedett el és seggre pottyantam. Nevetve nyújtotta felém a kezét ami előszeretettel löktem el a francba. Próbáltam magam felállni, de a nagy ruha és a magas sarok nem engedte.

- Ne segítsek?- nyújtotta felém újra kacsóját, de ha nem lett volna rá szükségem már újra ellöktem volna. De beláttam, hogy egyedül nem fog menni ezért megragadtam felém nyújtott jobbját és már talpon is voltam.

- Nem ebbe megyek- akartam elmenni, de megbotlottam még a saját lábamban is és orra estem volna ha Taehyung nem tart meg a derekamnál fogva.

- De igen. Nyugi és ott leszek veled és nem lesz semmi baj- mosolygott és segített lekászálódni a lépcsőn. A konyhában már csak anyáék voltak. Gondolom eléggé össze vesztek és Hanna idegességében elhízott maga után Jiminnel.

Régi Út, Talán Új Célok [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now