Capitolul 6 - Jocuri tampite .

5.5K 280 8
                                    

Privelistea mea catre Harry a fost blocata de un spate masiv . Am pasit pe langa el si m-am uitat la fata lui ca sa imi pot confirma gandurile - si da - nu l-am mai vazut niciodata in viata mea pe acest tip,dar cu toate astea,m-a scapat oarecum de un moment penibil in fata lui Harry .

Era un tip cam de 18-19 ani , oricum, mai mare decat mine,inalt si mai bine facut decat Harry . Parul lui era de un saten deschis,ridicat in sus intr-o creasta ciufulita. Avea ochii de un albastru maritim , iar ceea ce il facea cu adevarat atragator era maxilarul lui foarte bine pronuntat. Baietii si-au dat unul altuia priviri taioase , la care cretul le-a pus capat,retragandu-se .

" Nu stiam ca e cu tine " parca scuipa el ultimele cuvinte si se pierde in multimea care deja invada si bucataria nu tocmai mare din casa lui Zayn

" Multumesc , cred " spun eu confuza . Chiar nu stiam ce se intampla aici .

" Taylor,incantat . Si nu-ti face griji,Styles e un afemeiat prost,sa nu crezi niciodata in vrajelile lui. Banuiesc ca deja ti-a promis iubire vesnica si multi copii , nu ? " rade satenul

" Scarlett " ii zambesc la randul meu , " Si nu , inca nu a ajuns asa departe. Oricum n-are sanse " incep sa rad si eu

" Stiu ca n-are sanse,tocmai asta il va ambitiona si mai mult "

Acest tip misterios-nu-tocmai-misterios pe nume Taylor , aparent , pare de treaba . Repet,am fost scapata dintr-un moment foarte jenant asa ca n-am de ce sa ma plang .

" Esti noua aici nu ? " ma intreaba el , ghidandu-ma spre sufragerie

" Da , cam asa " Nici nu am mai apucat sa imi continui conversatia cu Taylor ca am fost putin surprinsa de imensul cerc care se afla in mijlocul sufrageriei .

" SCARLETT IUBITO , AI VENIT LA FIX ! VREM SA NE JUCAM ADEVAR SI PROVOCARE ! " tipa Selena fluturand o sticla goala de vodka in mana

Imediat dupa acest racnet,toate fetele din camera s-au intors asupra mea . Ce cacat va uitati asa ? Imi spun eu,imediat dupa asta punandu-mi mana la gura,crezand ca am spus-o cu voce tare .

" Hai,o sa fie amuzant " ma impinge noul meu amic,facandu-mi cu ochiul

M-am asezat la nimereala in cerc . In dreapta mea era Selena si in stanga un baiat roscat - foarte hidos pot spune - iar in fata mea nicio persoana cunoscuta, cu exceptia a doua chipuri : un baiat cu ochii albastri si unul cu ochii verzi . Taylor si Harry .Stiam bine cum se mananca acest joc,si nu eram atat de fraiera ca sa aleg adevar,desi imi era frica de o provocare,stiind in ce constau la astfel de petreceri.

O fata cu parul cret cu ochii albastri se pune in genunchi si se apleaca spre mijlocul cercului sa invarta sticla . Cu fiecare rotatie pe care o facea,cu atat mi se facea un imens gol in stomac . NU , NU , NU , MAI INCOLO !

" Scarlett , adevar sau provocare ? " spune tipa la scurt timp dupa ce sticla s-a oprit din a se invarti si s-a oprit cu varful fix spre mine . Nenorocita .

" Dam la pariu ca alege adevar ? " ii aud vocea groasa a lui Harry de pe cealata parte a cercului

" Provocare " raspund eu afisand o fata tembela,triumfatoare

" Hmm , te provoc sa saruti un baiat la alegere din camera asta "

" Norocoaso , macar ai optiunea de a alege " ma bate Selena pe genunchi

Norocoasa pe naiba . Nu am nicio atractie fata de niciun tip . Singurii care mi se par ok sunt Harry si Taylor . Pe Harry nu-l suport si chiar daca l-as place, nu i-as da satisfactia sa ii sar in brate,iar pe Taylor d-abia l-am cunoscut,nu as fi la fel de penibila ? Ce cacat fac ?

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum