" Scarlett " tipa Harry,tragandu-ma in sus de incheieturi. Imediat de cum mi-am amintit ce se intamplase,m-am smuls cu putere din stransoarea lui,facand cativa in spate. Era un cosmar. Harry ma mintise in tot acest timp. Dezamagire incepea sa ma macine pe dinauntru,iar lacrimile au inceput sa mi se stranga la coltul ochilor .
" Scarlett " se apropie el din nou de mine " Ce s-a intamplat? Iubito,ma sperii " ma intreaba el ingrijorat. El inca crede ca nu imi mai aduc aminte nimic din seara aia ..
" Ia mainile de pe mine " scrasnesc printre dinti " Tu chiar ma crezi atat de proasta Harry ? "
" Ce vrei sa spui? " isi incrunta el sprancenele confuz
" Opreste-te din a juca rolul de baiat inocent. Stiu foarte bine ca ai avut o oarecare legatura cu ce mi sa intamplat acum doua seri,si ceea ce mai stiu sigur este ca nu a fost un vis. Cineva chiar a intrat la mine in casa,iar eu nu am ramas in pat toata noaptea - asa cum m-ai asigurat - deci mai bine imi spui de acum ce cacat se intampla. Credeam ca totul e ok intre noi " spun eu fara sa respir. Nu stiu de unde imi venise atata tupeu ca sa ii pot spune tot ce aveam pe inima,direct,fara inhibitii. Se pare ca invat de la cei mai buni..
" Hmmm " se scarpina usor la ceafa " Si ce crezi tu mai exact ca se intampla ? " zambeste el strengareste. Uram cand facea asta.
Mi-am pus mainile in sold in semn de frustrare si mi-am inclinat capul,incepand sa bat din picior de nervi. Eu incercam sa vorbesc ceva serios,si el imi intorcea fiecare intrebare.
" Dar promitemi ca n-o sa te enervezi " spune Harry
" Nu promit nimic. Acum sa te ascult "
" Aia fac parte din trecutul meu. In urma unui pariu pierdut,trebuia sa le dau o suma de bani,si normal ca i le-am dat-o " isi da ochii peste cap " Si mi-au spus ca o sa imi ia un lucru de pret in schimb,dar daca stiam ca se refereau la tine,ii omoram de cand am avut ocaz- " se opreste el vazandu-ma ca ma schimb la fata cand i-am auzit ultimele cuvinte " Ii potoleam de cand am avut ocazia. Banuiesc ca ti-ai dat seama dupa tatuaj,nu? Ei bine,asta e alta poveste. Toti din anturajul ala aveam aceeiasi ancora. Mereu am zis c-o sa ma duc sa mi-o scot "
" Aha " imi dau ochii peste cap neinteresata. Stiam ca tot ce a zis Harry mai devreme au fost niste minciuni spuse pe moment. Daca prefer sa fac pe proasta,asta nu inseamna ca si sunt. I-am auzit clar ca ziua vocea in timp ce eram in masina tipilor alora,si tin minte foarte clar ce le-a spus. Mai ales ca Cameron,Bruce si restul nu ar vorbi aiurea despre acesti oameni. Se pare ca si acum ma tin de ultima promisiune pe care mi-am facut-o. Sa nu mai am incredere niciodata in Harry,si asa am si facut si am sa si fac in continuare. Baiatul asta imi ascunde ceva,iar cand voi afla ..
" De ce ma privesti si taci? " isi pune Harry mana lui mare pe spatele meu si ma trage cu putere,lipindu-ma de pieptul sau. Din acest unghi paream un copil. Se uita fix in ochii mei,parca asteptandu-mi urmatoare miscare.
" Sunt doar obosita " ii prind fata intre mainile mele mici,comparativ cu ale lui,si il sarut apasat pe buze. N-o sa mai insist pe acest subiect. Daca nu vrea sa imi spuna adevarul,este problema lui,dar sa nu se planga atunci cand o sa-l aflu singura,indiferent care o fi ala.
...
Cine Dumenzeu m-o fi pus sa merg azi la liceu? Nici n-am ajuns bine in camera,ca mi-am aruncat geanta in celalat colt,hainele pe fotoliu si m-am aruncat direct sub plapuma rece si pufoasa,cu gandul ca m-as putea odihni putin dupa o zi lunga si plictisoare. Planul meu a fost intrerupt de un frate nervos,care a dat buzna la mine in camera.
" In secunda asta te imbraci si cobori. Te astept la masina. Ai 2 minute " imi porunceste el repede,apoi tranteste usa in urma lui . Ce cacat a fost asta? Inima mi sa facut cat un purice,iar gandurile negativiste - care nu pot lipsi din mintea mea - au inceput sa isi faca de cap. Am sarit din pat,tragandu-mi o pereche de blugi si un pulover la nimereala pe mine,zburand pe scarile blocului,la masina unde Cameron deja ma astepta nerabdator. Nici macar 2 minute nu mi-a luat . Am deschis usa masinii si m-am asezat pe scaunul de langa el. Nu a scos niciun cuvant pana cand nu a pornit motorul si a zburat din loc,uitandu-se in urma de pe putin 3 ori,de parca s-ar ferii de cinev-
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
Hayran KurguO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?