I-am spus lui Cameron sa ma trezeasca inainte sa plece,dar bineinteles ca nu a facut-o. M-am ridicat buimaca din pat,cautandu-l prin toata casa,dar nu era de gasit. Pe masa din bucatarie era un bilet pe care scria :
Imi pare rau ca nu te-am trezit inainte sa plec,dar stim amandoi ca am gi ingreunat situatia. O sa te sun imediat cum voi cobori din avion. Daca nu te simti comfortabil,poti sa-ti iei liber de la scoala saptamana asta. Te iubesc,ne auzim curand !
Nu eram suparata pe el. Sunt contienta de faptul ca daca m-ar fi trezit,m-as fi lipit intr-un fel de el si nu l-as mai fi lasat sa plece. M-am asezat la loc in pat,ghemuita in plapuma. Era ora 8 si nu aveam de gand sa ma duc la liceu. Pot sa recuperez mai incolo orele pierdute. Ca din instinct,mi-am luat telefonul de pe birou si l-am apelat pe Harry. Nici nu a intrat bine tonul de apel ca a si raspuns :
" Scarlett? " ii aud vocea groasa,dar in acelasi timp calda de la celalat fir. Cu siguranta era surprins ca l-am sunat dupa faza de ieri
" D-da .. nu stiu ce a fost in capul meu,scuze daca te-am deranjat " bolborosesc eu
" Nu ! Doamne fereste,cum sa ma deranjezi iubito? " spune el repede,chiar cand eram pe punctul de ai inchide telefonul in nas
" Am nevoie de tine aici,acum " ii raspund,apoi am terminat apelul,aruncandu-mi telefonul in pat. Stiam ca Harry avea sa vina mai devreme sau mai tarziu,asa ca m-am schimbat repede in niste haine acceptabile si m-am intins pe canapea. Secundele se scurgeau ca orele,iar el nu mai aparea. Singurul meu medicament nu e langa mine. Am obsevat ca de la un timp am inceput sa ma comport ca un copil razgaiat. Defapt nu,razgaiat nu este cuvantul potrivit. Am inceput sa fiu afectata de orice se intampla in jurul meu. Nu mai sunt de mult aceea Scarlett care isi interioriza sentimentele. Sunetul usii de la intrare m-a facut sa ma ridic in picioare instantaneu,facandu-mi un gol in stomac. Au urmat o serie de pasi greoi pe holul mic,iar baiatul de care aveam cea mai mare nevoie se sprijin acum de tocul usii,nesigur de ce sa faca. Fara sa mai gandesc si lasandu-mi orgoliul la o parte,am fugit spre el si i-am sarit direct in brate. Mi-am ingropat capul in buclele lui castanii. Nu m-as putea satura niciodata de miros asta de vanilie combinat cu tutun. M-a cuprins de spate si ma ridicat in sus,apoi mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui,cuprinzandu-i fata intre palme .
" Asta e ultima oara cand te iert " l-am amenintat,sarutandu-l usor pe nas
" Ma lasi sa ma revansez? " zambeste el pervers. Banuiam ce avea de gand,dar am decis sa ma risc
" Mhm " mi-am muscat buza,apoi mi-am bagat capul in parul lui din nou
Harry n-a mai stat pe ganduri,si s-a indreptat cu mine in brate,in camera mea,aruncandu-ma in pat. El a ramas in picioare,dandu-si jos tricoul negru pe care il purta. Era pentru prima oara cand am putut sa ii vad tatuajele la lumina zilei. Cerneala ii pata perfect abdomenul bine lucrat. S-a pus usor peste mine,sarutandu-ma la baza gatului.
" Iubirea mea .. " ii scapa cuvintile printre buze aproape in soapta
Mi-am infipt mainile in parul lui cret,tragandu-l mai aproape de mine. Il avea,dar il voiam si mai mult. Buzele i-au alunecat peste ale mele,incepand un sarut lung si pasional. In timp ce Harry facea minuni cu limba,mainile lui imi dadeau cu grija blugii,aruncandu-i undeva prin camera. Materialul mi-a parasit repede pielea,iar acum mainile lui imi masau coapsele si fese,tragand usor de chilotii rosii de dantela pe care ii purtam.
" De unde stiai? " isi linge Harry buzele
" Sa stiu ce? "
" Ca rosul ma excita " Serios ?
Mi-am bagat din nou mana in parul lui si l-am tras aproape de mine,sarutandu-i gatul. Nu ma mai amagiI Styles . Nu sunt sigura daca am spus asta in gand sau cu voce tare,dar in urmatoarea clipa,ultimul material de pe mine a zburat la randul lui pe podea,iar masculinitatea lui Harry si-a facut loc in mine. Incepand cu miscari lente si adanci,el intretinea contactul vizual non-stop. Voia sa se asigura ca nu ma doare. Adevarul era ca inca mai simteam o oarecare durere,dar era suportabila si mai ales ca il aveam pe Harry langa mine care mai avea putin si ma ducea pe culmile placeri,incepand sa se miste din ce in ce mai tare. M-am prins cu ambele maini de cearceaful de pe pat si mi-am dat capul pe spate,avand al doilea orgasm din viata mea,amandoua din cauza aceleasi persoane. Chiar in momentul in care Harry era gata sa termine,telefonul a inceput sa imi vibreze si sa sune pe birou,facandu-l sa iasa repede din mine. Mi-am aruncat privirea asupra ecranului. Era Cameron. La dracu' . Am incercat pentru trei secunde sa imi reglez respiratia si i-am raspuns.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?