Capitolul 37 - Papusa ruseasca .

4K 183 6
                                    

Am sarit din pat imediat cum bubuiturile puternice in usa de la intrare se auzeau din ce in ce mai tare. Harry dormea linistit,zgomotele nu il deranjau. Sute de scenarii mi-au trecut rapid prin minte,gandindu-ma la ce e mai rau. Daca erau aceiasi barbati din seara aia?Daca sunt altii? Mi-am luat repede pistolul ascuns printre hainele din sifonier si m-am indreptat spre intrare. Mi-am lipit spatele de perete iar in mintea mea imi faceam rugaciunea. Cand usa a cazut lata,am luat pozitie de atac,cu arma indreptata inainte. Daca era nevoie sa trag,nu am sa ezit.

" Vezi ce faci cu arma aia " tuna barbatul din fata mea. Am lasat mana in jos imediat cand mi-am dat seama ca in fata mea era .. Bruce?

" Ce cauti aici? " spun eu confuza " M-ai speriat de moarte. Ai noroc ca nu am avut o reactie mai urata"

" Eu si Cameron te-am invatat bine " schiteaza el un zambet mandru " Si ca sa iti raspund la intrebare,nu ma aflam aici daca ii raspundeai fratelui tau la telefon. Te suna de ieri incontinu "

" Aolo " mi-am pus mana la gura " O sa il sun acum,o sa ma omoare "

" Asa sa faci. Sigur esti bine? " ridica el o spranceana suspicios,bagandu-si capul in casa,scanand cu privirea apartamentul

" Sigur " imi doream sa plece odata. Harry inca era in dormitor,si ultimul lucru pe care il vreau este ca el sa-

" Buna dimineata iubito,totul este in regula? " ma saruta el pe obraz si sa pune in dreptul usii,uitandu-se din cap pana in picioare la Bruce.

Imi venea sa imi dai o palma peste frunte. Ii multumesc lui Dumnezeu ca macar era imbracat. Bruce s-a incruntat nervos la mine.

" Harold? Ce cauti aici? " i se adreseaza Bruce

" Am venit sa ii dau temele lui Scarlett,nu a venit la scoala zilele astea " Serios Harry? Alta scuze decat niste teme nu gaseai?

" Aha " isi intoarce musculosul barbat privirea spre mine

" Te rog sa nu-i spui lui Cameron,o sa faca un atac nervos " il implor eu serioasa si chiar nu aberam. Eram constienta ca daca ar afla,m-ar omori si pe mine si pe el,numai pentru faptul ca a stat la mai putin de 3 metri de mine.

" Nu ma bag in treburile voastre Scarlett " spune el,indreptandu-se spre scari " Dar daca te supara,nu ezita sa ma cauti "

Am dat din cap in semn aprobator si am intrat inapoi in casa,urmat de Harry,care era buimac.

" Ce a fost asta? " intreaba el confuz

" Un frate super protector " ii raspund,luandu-mi telefonul sa il sun pe Cameron

I-am facut semn lui Harry sa ramana in sufragerie si sa faca liniste pentru a putea vorbi cu el. Nici nu l-am apelat bine,ca vocea lui puternica s-a auzit de la celalat fir. La dracu',e nervos rau.

" Scarlett Shay,esti nebuna ? " tipa el

" Tu esti nebun? Ma suni de aseara pana dimineata,cand sti ca dorm "

" Nu ma intereseaza,ar fi trebuit sa te trezesti la un moment dat din cauza soneriei "

" Ai auzit de silentios? Crizatule "

" Maine ma intorc acasa " schimba el subiectul,prinzandu-ma cu garda jos

" Adica .. adica mai devreme cu doua zile,cum asa? "

" Poveste lunga si inutila. Ideea este ca m-am gandit sa te anunt,ca sa previn un pre-infart "

" Si foarte bine ai facut ! "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum