Tot restul antrenamentului a decurs intr-o atmosfera tensionata . Venisem aici sa ma descarc,dar se pare ca s-a intamplat contrariul . Am fugit la vestiar ca sa fac un dus si sa ma schimb . Cand am iesit,Harry se afla in fata cladirii,in masina,cu geamul lasat in jos . Capul sus,mergi drept inainte si orice ti-ar zice,ignora-l incercam sa imi repet intr-una in cap . Chiar in moment cand ma departasem destul de mult de el,aud un rand de claxoane din spatele meu,care se apropiau din ce in ce mai mult . In cateva momente Harry conducea incet pe langa mine
" Urca " imi porunceste el
Ignora-l,ignora-l ma incurajam singura . Am inceput sa merg din ce in ce mai repede si apasat .
" Nu auzi ? " Nici macar nu ma uitam la el,stiam ca daca o fac o sa cedez .
" Uite Scarlett , imi pare rau " spune el destul de incet ca sa aud,si isi opreste masina,pe trotuar,in fata mea,blocandu-mi drumul .
Ii pare rau? Pentru ce? Ca m-a facut de ras de o gramada de ori si m-a facut sa cred ca poate .. simte ceva pentru mine? Nici eu nu stiam ce se intampla . Eram prinsa intr-un labirint .
" Scuzele sunt pentru cei slabi " i-o scuip eu si il ocolesc,mergand mai departe . De data asta,nu m-a mai urmarit . Si daca te urma ?
*
Ziua de azi m-a extenuat complet . Atat pe plan fizic,cat si psihic. De cand ne-am mutat in orasul asta blestemat,gandurile mele si toate locurile unde ma duc sunt invadate de .. de baiatul cu ochi de jad,care a reusit sa faca ceea ce multi baieti s-au chinuit - sa ma indragostesc de el. Da,chiar am spus-o si chiar asa e . A venit momentul in care un baiat a reusit sa imi puna capac. Oribil sentiment .
Mi-am pus capul pe perna in speranta ca tot ce se intampla acum este un vis . Ca acest Harry din fata mea este ireal si ca .. CE DRACU' CAUTA HARRY LA MINE IN CAMERA IN TOIUL NOPTII? OARE VISEZ?
Cretul statea pe fotoliul de langa pat,cu coatele pe genunchi si cu privirea atintita asupra mea. Pana si in intuneric,ochii lui verzi se vedeau clar. Este un vis ? Incercam din rasputeri sa imi dau seama . M-am ridicat in fund in pat si m-am scarpinat la ochi .
" H-Harry ? " soptesc eu
Nu imi raspunde . In schimb,se ridica de pe fotoliu si se pune langa mine in pat,uitandu-se adanc in ochii mei . Ce Dumnezeu se intampla ? Am simtit doua maini mari si catifelate care imi cuprind obrajii si ma apropie de el . Respiratia lui calda si mentolata mi-a provocat o stare de euforie .
" Scarlett .. " imi sopteste el in ureche "Chiar imi pare rau "
" C-CE FACI AICI ? " tip eu
" Shhh , o sa il trezesti pe Cameron " imi pune degetul peste buze
Am dat din cap si am afisat o fata care cu siguranta cerea o gramada de explicati . Mi-a tras fata si mai aproape si si-a infipt buzele peste ale mele intr-un mod in care n-am mai facut-o pana acum.
" Nu vreau sa ma mai joc Harry " sparg eu tacerea dintre noi
" Imi pare rau .. "
" Pentru ce ? "
" Imi pare rau pentru ce se va intampla " imi sopteste.
" La ce te ref- " nu ma lasat sa termin ce avea de zis , ca m-a mai sarutat-o odata,apoi .. Apoi am simtit cum ceva puternic imi atinge capul,apoi privirea mi se incetoseaza usor pana n-am mai putut sa vad si sa aud nimic.
Imi pare rau ca acest capitol a fost asa de scurt,dar promit ca o sa merite . Votati si comentati,multumesc ! :*
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?