M-am grabit cat am putut de mult pentru a arata impecabil la castingul pe care il tinea Niall. Inainte de el,trebuia sa ies cu tata in oras sa luam pranzul. Daca era dupa mine,nici nu mergeam,dar a insistat cu faptul ca nu m-a mai vazut de mult si ca pot alege orice restaurant vreau,asa ca am ales unul de langa studioul lui Niall. M-am asezat grabita la masa si am inceput sa bat cu degetul aratator in masa. Nu mi-am dat seama de ticul nervos pana cand tata si-a ridicat o spranceana suspicios si a spart gheata,amandoi fiind foarte tacuti.
" S-a intamplat ceva? " spune el
" Nu chiar " imi ridic privirea undeva pe perete,prefacandu-ma interesata de ceea ce era la televizor
" Scarlett,te citesc ca pe o carte deschisa "
" Ma intalnesc cu cineva " spun eu repede,evitand contactul vizual. Uram conversatiile de genul asta,mai ales cu tata. Nu stia sa fie serios cand venea vorba de astfel de lucruri.
" Cine e ghinionistul? " Ce spuneam. Mi-am dat ochii peste cap si mi-am sprijinit fruntea in palma " Glumeam iubito,sti ca esti cea mai frumoasa fata din orasul asta " continua el,intinzandu-se sa-mi mangaie obrazul,dar m-am tras inapoi
" Cu siguranta. "
" Mi-am dat seama ca te intalnesti cu cineva dupa felul in care te-ai aranjat. Nu te-am mai vazut de mult asa " imi zambeste el calduros,neabtinandu-ma sa nu-i zambesc inapoi.
" Putem sa comandam? Mor de foame " M-a aprobat dand din cap,iar in mai putin de 15 minute,cele doua salate cu pui ne-au fost servite.
Dupa ce am terminat de mancat,tata m-a condus pana la intersectia strazi Fifth Avenue,bineinteles,plecand dabia dupa ce mi-a mai facut cateva glume proaste. Mi-am scos telefonul din plic si l-am sunat pe Niall. Mi-a spus sa ne vedem aici la 3 si nici urma de el.
" Da? " spune el calm si relaxat
" Unde mai exact esti? "
" La dra- " se rasteste el,apoi vorbeste el in soapte " Iarta-ma Scarlett,dar nu mai am cum sa vin sa te iau "
" Adica m-ai pus sa vin pana aici degeaba? "
" Nu nu nu nu . Doar ca un vechi prieten de la liceu a venit sa ma vada si nu pot sa il las singur. Undeva prin jurul tau trebuie sa fie o cladire mare de sticla pe care scrie Syco Records. O vezi? "
" Uhm , da " ii raspund dupa cateva secunde dupa ce am cautat cu privirea caldirea.
" Intra in ea si la intrare ii spui ca te-a chemat Niall Horan pentru castingul de back-in vocals. Iei liftul pana la etajul 5 si cum iesi din el,mergi drept inainte,iar la ultima cotitura faci dreapta si acolo este 'biroul' meu, ca sa zic asa. Ai inteleg sau iti mai explic odata? "
" Sunt mai desteapta decat crezi. Ajung in 10 minute " ma rastesc si ii inchid telefonul .
Tocurile apasau asfaltul cu putere in drumul meu spre Niall. Cu toate ca ma enervase,o particica din mine se sfaramase la gandul ca nu l-as mai fi vazut azi. Am intrat in cladire,iar dupa ce mi-am completat datele la receptie,am ajuns pe holul lung de care imi spunea blondul. Ultima la dreapta,bun. Gleznele incepusera deja sa ma doara la cat de repede si de apasat mergeam pe tocurile destul de inalte. Riscul meseriei. Odata ajunsa in fata usii,m-am asigurat ca nu e nimeni prin preajma si mi-am aranjat parul,mi-am verificat respiratia si daca hainele stateau bine pe mine si am apasat pe clanta. Am zambit larg,iar ochii imi sclipeau de bucurie atunci cand l-am vazut pe Niall stand in picioare,sprijinit de un birou,dar atunci cand mi-am mutat privirea pe cel ce statea pe canapea,am simtit cum tavanul mi-a cazut in cap.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanficO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?