Capitolul 17 - Resemnarea .

5K 237 2
                                    

Razele timide ale soarelui au inceput sa imi gadile usor ochii,trezindu-ma . Fara sa mai stau o clipa pe ganduri,am sarit din pat direct la telefon - era sapte dimineata si aveam la dispozitie 40 de minute ca sa fiu gata pentru liceu . Multumesc Doamne ca m-am trezit ! Chiar uitasem aseara,in toata agitatia,sa imi pun ceasul sa sune .

Mi-am facut rutina zilnica,numai ca de data asta am ales putin mai mult fond de ten ca sa imi uniformizez tenul usor 'avariat' . M-am imbracat cu primele haine pe care le-am nimerit si am fugit spre liceu .

                                                                             *

" Scarlett,credeam ca ai murit ! " ma intampina Selena cu o imbratisare lunga

" Ai mai auzit vreodata de un Shay sa moara ? " rad eu,oprindu-ma brusc . D-abia acum realizasem ce cuvinte mi-au putut iesi din gura,dar Selena a schimbat repede subiectul

" Unde ai fost ieri ? " ma intreaba ea curioasa,indreptandu-ne spre prima noastra ora

" Am avut antrenamente la kickbox " aproape ii soptesc . Ma simteam ascultata .. iar ultimul lucru pe care il voiam era ca tot liceul sa stie ca noua fata din oras este un fel de 'prototip masculin' .

" Nu pot sa cred ca te-ai apucat din nou de prostiile alea " bufneste Selena revoltata

" Te simti amenintata Evans ? " incep sa rad,acompaniata de ea

" Eu ? " incepe sa rada si mai tare " Niciodata Shay ! "

E ceva in aceasta fata care ma ajuta sa trec peste orice fel de greutati . Mi-as dori sa pot sa fiu sincera cu ea in privinta oricarui lucru,dar stiu ca i-ar fi imposibil de inteles .

Dupa ora plictisitoare de Literatura , Selena mi-a propus sa mergem la cumparaturi . De cand nu ti-ai mai luat ceva de imbracat ? Ma mustra constiinta revoltata . Am acceptat cu placere invitatia ei,spunadu-i sa ne vedem in fata Mall-ului intr-o ora,ca sa pot avea timp sa imi las cartile la dulap si sa imi iau bani de acasa .

In timp ce incercam sa imi bag codul care imi deschidea dulapul,o privirea ma ardea la propriu,facandu-ma sa ma intorc .

" Harry ! " parca mi se lumineaza fata

" Scarlett . " spune el parca cu dispret

" Este totul ok ? " il intreb confuza . Nu intelegeam de ce se uita asa urat la mine . Am uitat ceva ?

" Nu crezi ca ai uitat ceva ? "

La dracu ! Imi spun . Bineinteles ca am uitat sa il sun aseara,banuiesc ca acum cine stie ce aluzii si-a facut .

" Stii .. am ador- " nu m-a lasat sa termin ce aveam de zis ca degetul lui aratator mi-a oprit buzele din a mai scoate vreun cuvant

" E de ajuns " spune el simplu " Pot sa iti spun ceva? Dar promite-mi ca ma vei asculta "

" Uhm , sigur " ii raspund confuza .

" Din momentul asta .. " imi sopteste el " sa stai departe de mine " scarsneste el printre dinti cuvantul departe .

Picioarele au inceput sa imi tremure,neputand sa le controlez,iar o lacrima a inceput sa mi se prelinga pe obraz,in timpul in care ii priveam spatele lui Harry cum se departeaza prin multime. Ti-am spu- imi scutur usor capul,incercand sa alung orice gand,dar degeaba . Mii si mii de intrebari imi pluteau prin cap,din nou,iar vorbele lui Harry imi rasunau pe fundal : departe de mine,departe de mine . Sa incerc sa il caut ca sa pot sa inteleg si eu ce tocmai s-a intamplat? De ce ar vrea sa stau departe de el?Ce i-am facut? Dar mai bine zis .. de ce ma complic atat de mult incercand sa aflu raspunsul pe care numai el mi-l poate oferi?.

Nici nu ma mai chinui sa imi promit, voi sta departe de el si totul va fi ca la inceput . Dar cum era la inceput? Fara griji . Nu , nu era fara griji . Era doar .. simplu,fara pic de sclipire . Cel mai dureros sentiment este sa placi pe cineva,iar el sa nu simta acelasi lucru pentru tine . Oare va veni ziua aceea in care ma voi atasa de o persoana , iar persoana respectiva se va abtine sa nu imi calce pe inima ? Nici macar nu inteleg de ce fac atata caz . Nu stiu nimic despre el . Marea mea problema este ca atunci cand mi se pune pata .. mi se pune calumea .

Nu realizasem ca de 10 minute stateam nemiscata in fata dulapului,lasand lacrimile sa mi se stranga sub barbie. M-am sters repede si am fugit acasa . Nu voiam sa intarzi la iesirea cu Selena .. poate ma va face sa uit . Nu , desigur ca nu te va face sa uiti !

                                                                           *

Selena ma astepta deja de 10 minute nervoasa in fata Mall-ului, dar am impacat-o repede cand am bagat o scuza proasta cum ca fratele meu nu mi-a dat voie sa vin,eu sfarsind a ma furisa pe geam . Nu stiu exact cum a putut sa creada o asemena minciuna,dar a facut-o,fiind mandra de mine si de dovada de 'rebelism' de care am dat .

Tot restul zilei am petrecut-o cu Selena,care m-a tarat in fiecare magazin posibil,obligandu-ma sa imi iau o gramada de haine,repetand la nesfarsit cuvintele : MAMA ITI STA PERFECT IN ASTEA ! CE CUR BUN ITI FAC PANTALONII ASTIA ! DECOLTEUL ASTA CLAAAAAR O SA ITI GARANTEZE CATEVA CUCERIRI LA URMATOAREA PETRECERE !

Cand am ajuns acasa,picioarele parca imi luau foc . Balerinii pe care i-am incaltat azi nu au fost tocmai potriviti pentru o iesire cu Selena la cumparaturi .

Nota pentru sine : Data viitoare cand mai vrei sa iesi cu ea,ia-ti dracu' adidasi !

Pana si Cameron a fost surpins de faptul ca,pentru prima oara in doi ani,i-am luat cardul pe care tata ni la dat sa il avem la comun,ca sa ma duc la cumparaturi . Bineinteles ca glumele proaste despre felul in care stateam 'lesinata' pe pat nu au lipstit din program . Si de ceea ce eram cea mai fericita era faptul ca nu m-am mai gandit deloc la Styles .

                                                                       

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum