Capitolul 40 - Ce cauti tu aici ?

3.5K 176 8
                                    

- Peste un an -

" Scarlett " aud o vocea infundata care incerca sa ma strige disperata,dar pur si simplu nu imi puteam deschide ochii din cauza antrenamentului extenuant de ieri

" Scarlett pentru numele lui Dumnezeu ! " isi ridica vocea,tragandu-mi plapuma de pe mine. M-am ridicat in sezut,mormaind si injurand in soapta.

" Ce mai e? E dabia 9 dimineata. Cred ca merit si eu putin mai mult somn in weekend " ii spun eu tatei bosumflata,frecandu-mi ochii.

" Sa nu iesi din camera pana nu esti aranjata. Te asteapt cu cineva in sufragerie " bolboroseste el apoi iese. Cine putea sa ma viziteze, pe mine,la ora asta? S-o creada el c-o sa ma aranjez. M-am spalat pe dinti si pe fata,mi-am prins parul intr-o coada perfect dreapta si mi-am pus pe mine o pereche de pantaloni scurti negri,iar pe deasupra un tricou larg alb. Haine lejere,perfecte de a primii 'musafiri'.

Imi butonam telefonul pentru a-mi verifica programul pentru ziua de azi,cand am ajuns in sufragerie. Mi-am ridicat privirea,iar privirea mi-a ramas blocata pe cine statea pe canapeaua mea. Respira,inspira.

" Asta este vreun fel de gluma? Gen camera ascunsa? " intreb eu,inca in soc

" Nu v-am crezut Domnule Shay cand mi-ati spus ca fata dumneavoastra este morocanoasa " rade satenul. Cu toate ca il idolatrizam cand eram mai 'mica',imi venea sa ii sparg capul pentru remarca pe care a facut-o,cu toate ca era adevarata.

" Scarlett iubire,el este Justin Bieber " imi zambeste tata,de parca as fi fost vreo salbatica care pana acum nu a mai intrat niciodata pe internet sau pe youtube ..

" Pe bune? Nu as fi crezut ! " spun eu sarcastica,asezandu-ma pe fotoliul de langa canapea

" Nu pare atat de incantata pe cat credeam " spune Justin,incercand sa se abtina sa nu rada,reusind sa imi scoata un zambet

" Este o poveste mai complicata. In fine . " trage tata o gura de aer in piept " Justin isi cauta un antrenor personal de kick-box pentru a se mentine,iar cum tu esti una dintre cele mai bune din oras,ma gandeam c-o sa te intereseze "

" Sigur " raspund eu dezinteresata,butonandu-mi telefonul de zor

" Asa usor? " spune Justin mirat. Ce? Se astepta sa il fac sa se milogeasca de mine ca sa il antrenez? As fi putut sa fac si asta,nu mai ca nu am chef de asa ceva acum.

" Cand vrei sa incepem? " imi intrept atentia asupra cantaretului pe care in urma cu trei ani il idolatrizam,iar acum am ocazia sa stau de vorba cu el,ba din contra,sa ii fiu antrenoare. Cine ar fi crezut?

" De luni. O sa vorbim restul detaliilor atunci la sala. E ok? "

Am dat din cap in semn aprobator,apoi cei doi barbati s-au ridicat si au plecat,lasandu-ma singura - asa cum imi petreceam mai mereu timpul - in apartamentul meu. Mi-am tarat picioarele lenes pana la bucatarie,luandu-mi un mar si muscand cu pofta din el. Ce ar trebuii sa fac azi? M-am decis sa ma duc la niste cumparaturi. Chiar aveam nevoie de niste haine noi.

                                                  ...

Eram atat de obosita incat cu greu m-am putut ridica din pat pentru a oprii vibratul enervant al telefonului de pe noptiera. Cine e spus ca a face cumparaturi este un lucru usor,s-a inselat. Imediat dupa ce am oprit sunetul,a inceput din nou. De data asta l-am luat nervoasa in mana. Nu era alarma,erau doua mesaje de la un numar necunoscut.

" Sper ca nu ai uitat de antrenamentele de azi "

" Am uitat sa ma semnez. Justin "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum