Capitolul 11 - Sub cerul senin .

5.6K 265 2
                                    

Cameron m-a asigurat inainte sa ma bag in pat ca totul va fi bine,si ca pana maine totul va fi rezolvat . Incerc din rasputeri sa il cred,dar nu pot. Stiu cu ce fel de oameni avem de-a face . Tot ce stiu despre ei de la Aaron si Cameron este ca vor sa puna mana pe un asa-zis cod,care se presupunea ca are legatura cu mama .. dar cum s-a dovedit a fi gresita ipoteza,urmatoarea la proba sunt eu . Nu am de ce sa mint .. imi era frica , extrem de frica,pentru ca oameni care .. Nu . Gata . Imi scufund capul in perna incercand sa adorm,uitand pentru cateva ore de toate problemele care m-au izbit una dupa alta,dar bineinteles ca n-am putut,telefonul vibra in disperare in blugi . Ma ridic buimaca si ma uit pe ecranul telefonului . Scria mare : Mesaj nou de la Harry Styles . Ce Dumnezeu o mai vrea sa asta la ora asta ?

Harry : Ce naiba s-a intamplat azi ?!

Eu : Iubita ta si-a incercat-o aiurea cu mine,scuza-ma daca i-am distrus fata si n-o sa te mai satisfaca vizual .

Harry : Iubita mea ? Amelia nu e iubita mea . Dar nu ma refeream la asta cand te-am intrebat la ce s-a intamplat azi . De ce a venit sa te ia ala azi de la liceu ? Ce treaba ai cu el ?

Eu : Uhm , ce treaba am cu el ? Este fratele meu .

Harry : FRATELE TAU ?!?!

Eu : De ce esti asa surprins ? Chiar nu ii intelegeam reactia .

Harry : Poate pentru ca  fratele tau este antrenorul meu de kickbox ?

Poftim ? Cameron ? Antrenor de kickbox ? Asta trebuie sa fie o gluma proasta .

Eu : Este imposibil .

Harry : Intreaba-l .

Mi-am aruncat telefonul pe birou si m-am infasurat in plapuma . Daca este adevarat .. de ce ar ascunde asta de mine ? Si mai mult .. de ce ar alege sa antreneze ? Sa ii spun sau sa il astept sa imi spuna singur ? Mi-am tras patura peste cap incercand sa imi golesc mintea si am adormit .

                                                                          *

Jur ca daca mai suna o data il arunc pe geam , amenint eu ceasul care scotea sunete enervate care rasunau in toata camera . M-am ridicat nervoasa din pat si l-am oprit . Inca nu ma pot obisnui cu trezitul de dimineata . Mi-am facut rutina zilnica si m-am dus la bucatarie sa imi fac ceva sa mananc . Cu tot stresul de ieri am si uitat s-o fac .

Mi-am luat cereale cu lapte intr-un bol si m-am asezat la masa,unde se afla un bilet scris de Cameron : Nu ma suna azi , am treaba si n-o sa pot sa raspund la telefon . Ne auzim diseara , ai grija de tine !

Aha . Sigur e la antrenamentele alea blestemate . Cand ajunge acasa va trebui sa imi dea o explicatie plauzibila . Oricum o sa-l iert,pot spune ca suntem chit acum . Mi-am terminat de mancat cerealele,mi-am luat o geanta noua - pentru ca cea de ieri Dumnezeu stie pe la cine era - si am plecat usor spre liceu .

" SCARR ! " ma striga o voce din spate si ma intorc nervoasa . Era Selena care alerga spre mine .

" Ti-am zis sa nu imi mai zici niciodata asta , multumesc " continui eu sa merg

" Esti suparata pe mine ? " ma intreaba ea confuza

" Nu . Iarta-ma ca am 'disparut ieri' .. am avut .. cateva probleme "

" Ar trebui sa ma ingrijorez ? "

" Nu , normal " mint . Chiar trebuia sa se ingrijoreze si nici nu stiu de unde sa incep : ca aseara la Zayn acasa a fost un 'hot' ? Ca am dormit cu Harry si s-a comportat super ciudat cu mine ? Ca acea Amelia e asa-zisa iubita a lui Harry ? Ca cineva i-a pus un dispozitiv pe masina lui Cameron sau ca el este antrenor de kickbox ? Hmmm , nici eu nu stiu .

" E bine " imi ciufuleste ea parul " Ai chef de liceu azi ? " rade ea

" Tu ce crezi ? Uita-te putin la fata mea,cheful meu tinde spre 0 " incep sa rad si eu

" Atunci ce zici sa te duc intr-un loc frumos si linistit,departe de liceul asta plictisitor ? "

" De ce nu ? " ii zambesc eu . Chiar aveam nevoie sa ma departez putin de toata agitatia liceului si sa stau linistita .. sa imi limpezesc gandurile .

                                                                            *

Dupa 20 de minute in care Selena a condus in liniste,iesim de pe autostrada pe un drum de munte oarecum . Masina incepe sa se zguduie sub noi - semn ca drumul numai este asfaltat - si in cateva clipe ne aflam in varful unui deal . Ma dau repede jos din masina si raman cu privirea blocata . Peisajul era superb . Copacii inalti cu crengile lor lungi si lasate erau in contrast perfect cu iarba viu colorata , iar vremea se pare ca tinea cu noi . Mai degraba era o vreme tipica primaverii .

M-am intins pe iarba rece si mi-am pus mainile sub cap . Ma linistea sa privesc cerul si felul in care norii albi si pufosi sa misca incet . Pentru cateva momente chiar imi limpezisem capul , dar un vibrat ma trezeste,din nou,din visat . Deja nu mai suport acest telefon,de fiecare daca cand suna aduce belele .

Harry : De ce nu esti la liceu ?

Eu : Ce iti pasa ?

Harry : Asa e , nu-mi pasa .

Eu : Ok ?

Ce cacat este in neregula cu baiatul asta ? De ce tot ma cauta ? Oricum,de fiecare daca cand e prin preajma mea imi aduce numai necazuri , asa ca incepand de azi, am terminat-o cu el . Nu ca as fi inceput ceva vreodata .. oarecum .

Dupa cateva ore in care am stat cu Selena ca doua lenese tolanite pe iarba rece si vorbind despre toate prostiile din lume,inclusiv peripetiile ei cu Zayn de aseara . Eu am preferat sa sar peste partea in care eu si Harry ..

                                                                          *

" Multumesc ca m-ai adus acasa , e ok daca ma lasi aici pe colt " ii spun Selenei zambind

" Nu-i nicio problema . Ne vedem maine,ai grija de tine " ma imbratiseaza ea

Am coborat din masina . Mergand pe trotuar,eram cu capul afundat in geanta incercand sa imi gasesc cheile de la casa,dar fix cand mi-am ridicat privirea,peste strada era parcat un BMW M4 negru, de el fiind sprijinit un baiat inalt,imbracat inalt .

Nu , nu si nu ! Imi zic in gand . Peste strada se afla Harry,baiatul de care mi-am propus azi c-o sa stau departe . Schimbare de plan , nu Scarlett ?

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum