Asa cum banuiam,nimeni de la petrecere nu si-a dat seama ca Harry aproape fugea cu mine in brate prin multimea de oameni. Majoritatea erau facuti praf,gata sa inceapa o orgie in sufragerie . In mai putin de 10 minute,ne aflam in fata blocului in care locuia Harry. A urcat cu mine in brate cele 2 etaje,deschizand usa si lasandu-ma pe patul in care m-am trezit aproape cu doua saptamani in urma . Lumina difuza imi dadea o stare de somnolenta,dar cand l-am vazut pe Harry dandu-si jos tricou,mi-a trecut tot. Ce ai de gand sa faci Scarlett ? Buna intrebare . Voi merge pe mana sortii .
" Ai ceva de baut ? " sparg linistea asurzitoare din apartamentul lui
" Nu crezi ca ai baut destul? " ma tachineaza
" Apa desteptule " imi dau ochii peste cap
" Vezi la bucatarie "
I-am urmat instructiunea si am intrat in micuta bucatarie. Ma miram cat era de curata,avand in vedere ca este baiat si toata lumea stie cum sunt ei in bucatarie. Dar nu este exclus si faptul ca poate pur si simplu nu o foloseste . Imediat cum am intrat in dormitor,paharul mi-a scapat din mana iar toata apa s-a imprastiat pe parchet .
" Ce cacat ?! Imi pare rau Harry " Penibil . Sper ca nu si-a dat seama ca am avut un soc atat de mare atunci cand l-am vazut intins in pat,numai in boxeri. Incep sa cred ca facea toate chestiile astea intentionat. Nu stiu in ce joc incerca sa ma atraga,dar nu cred ca o sa mai rezist mult timp. Ma uitam la el si incercam sa ii gasesc un defect .. nu puteam .
" Da-l dracu' de pahar si vino odata in pat " spune Harry amuzat
Cuvintele lui parca m-au tarat cu repeziciune langa el. Stateam ca o stana de piatra langa corpul lui de zeu. D-abia acum puteam observa cate tatuaje avea . Fara sa imi dau seama,am inceput sa ii trasez un contur cu degetul,fluturelui pe care il avea tatuat pe abdomen .
" Ce faci ? " se aude vocea groasa a lui Harry
" Ugh,nimic,scuze " imi trag repede mana " Cred ca am baut cam mult si .. " ma balbai eu,nestiind cum sa ma scuz mai bine
" Imi place "
II place? Ce Dumnezeu ii place? Baiatul asta ma baga in ceata de fiecare data cand deschidea gura,asa ca pentru a evita un Harry nervos,mi-am tinut gura inchisa si am actionat din instinct .
" M-am plictisit " ma ridic in fund " Hai sa facem ceva "
Pot sa jur ca l-am prins pe Harry cu garda jos,dupa felul in care s-a uitat la mine nedumerit. Doamne,in acest moment imi venea sa sar pe el,la propriu. Era atat de dulce .
" Ce ai vrea sa facem ? " incepe el sa rada . Rasul ala ..
" Nu stiu,ramane la alegerea ta " Mai ies si eu odata din starea asta de betie?
" Am o idee " spune Harry,un zambet larg si pervers aparandu-i pe fata " Dar pentru asta trebuie sa stingem lumina "
" Harry , nu - "
" Calmeaza-te Scarlett . Banuiesc ca ai vrut un majorat de neuitat . O sa iti dau eu imediat cadoul " spune el,sarutandu-ma usor pe buze si stingand lumina .
Ce are de gand? De ce stinge lumina? De ce el e aproape gol si eu imbracata? erau cateva din sutele de intrebari care ma preocupau in acest moment . Mi-am frecat usor tamplele si am incercat sa uit de ele. Imi faceau mult prea multe griji .
" Da-ti jos rochia " imi ordona Harry
" Poftim? " spun eu ofuscata . Cum adica sa imi dau rochia jos? Am innebunit?
" Ce ai auzit . Nu ma face sa ti-o sfasai eu,banuiesc ca iti place " incepe el sa rada
Din nou,corpul actiona fara voia mea,iar rochia a luat in cateva clipe contact cu podeaua lui Harry. Da,clar am innebunit .
Harry s-a asezat inapoi in pat,insa de data asta peste mine,si a inceput sa ma sarute cum numai el o facuse pana acum . Mainile lui imi explorau corpul,iar gand degetele lui au inceput sa traseze cercuri pe langa linia chilotului am inghitit in sec . Nu stiu daca era de vina bautura sau faptul ca aveam 18 ani si nu imi incepusem viata sexuala,dar in acest moment as da orice ca Harry sa smulga lenjeria de pe mine si sa mi-o traga. Cred ca baiatul asta ar fi atragator chiar si imbracat in cele mai urate haine . Am incercat de data asta sa ma calmez singura cu vorbele lui : doar nu crezi ca am sa ti-o trag cand esti beata . De ce am asa mare incredere in el ? Practic nici nu il cunosc,si uite-ma in patul lui,in chiloti si in sutien,lasandu-l sa ma atinga peste tot .
Harry si-a mutat buzele pe gatul meu,muscand usor pielea fina,in timp ce mainile mele se aflau undeva pe spatele lui,zgariendu-l incet. Nu stiu de ce faceam asta,poate pentru ca placerea incredibila pe care mi-o dadea ma facea sa fac asta . Buzele lui au coborat din ce in ce mai jos,trecand de sani si de abdomen . Acum limba lui imbibata in alcool imi savura pelvisul,trimitand un puls de electricitate direct in sira spinari,facandu-ma sa imi duc capul pe spate .
" Iti place iubito ? "
Nu stiu ce ma excita mai mult. Faptul ca Harry imi explora corpul cu buzele lui pe care le-as saruta non-stop sau felul in care a pronuntat cuvantul 'iubito' . Am ales sa nu zic nimic,evitand un moment penibil,la care sunt maestra .
Am simtit doua degete ca imi dau intr-o parte chilotii,dar pana sa mai zic ceva,doua buze se lipesc infometate de feminitatea mea .
" Harry , ce - " soptesc eu
M-a ignorat,continuand sa imi sarute partea intima. Nu puteam sa imi misc corpul,iar placerea era prea mare. Nu imi venea sa cred ca i-am permis acest lucru,dar ceva in mine nu regreta nici macar o secunda. Felul in care inima imi bate cand ii aud numele trebuie sa insemne ceva,nu ?
" Vorbeste cu mine iubito " isi dezlipeste el buzele de pe mine " Iti place ? "
" Mhm " murmur eu . As fi vrut sa tip in gura mare ca este cel mai smecher lucru pe care l-am facut vreodata,dar rusinea pe care o aveam fata de el in acest moment era peste limita . Harry a continuat fara oprire sa imi sarute si sa imi savureze feminitate,in timp ce eu eram dusa pe culmile extazului. Nici nu stiam de cat timp ma aflam in starea asta euforica,dar ceea ce stiam sigur era ca nu mai voiam sa ies niciodata din ea . Mi-am dat capul puternic peste cap si un geamat puternic mi-a scapat printre buze .
Harry s-a ridicat deasupra mea si mi-a sarutat usor fruntea,zambind triumfator .
" Si asta e d-abia primul " imi sopteste usor la ureche .
Uau Scarlett,tocmai avusesei primul tau orgasm in seara cand ai implinit 18 ani,cu cel mai sexy baiat din liceu .
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
Fiksi PenggemarO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?