Capitolul 9 - Belele .

5.5K 265 6
                                    

" Uhm , nu ? " Nu cred ca fiorul de mai devreme a fost asa de 'uau' ca sa il trezeasca pe Harry din somn. Cauta motiv din orice sa se bage in vorba cu mine .

" Ah " spune el sec

" Sper ca nu crezi ca imi place de tine,doar daca stau cu tine in acelasi pat " De ce dracu' am zis asta ? Fuck my life and my stupid mouth .

" Sper ca nu crezi ca esti prima cu care stau in pat " mi-o intoarce el

" Nu , bineinteles ca nu " Chiar as vrea sa fiu filmata in momentul asta si sa il bage in cartea recordurilor pentru Cel mai penibil moment .

" Nu inteleg de ce incerci sa fi asa de dura "

"  Nu incerc,asa sunt " Si chiar asa era,intr-un fel .

" Vrei sa vezi ca nu esti ? " se ridica el in fund si se apleaca usor peste mine

Vrei sa ne jucam cretule ? Imi musc buza si ma ridic si eu in fund,uitandu-ne unul in ochii celuilalt. Razele soarelui deja isi facusera aparitia in camera si imi era mult mai usor sa ii vad fata . Harry a zambit strengareste,si-a aranjat din nou parul si mi-a pus un deget in frunte,impingandu-ma inapoi pe spate .

" Stai asa cum erai inainte " imi comanda el

Am fost pusa intr-o postura in care n-am mai fost pana acum . Intr-un pat cu un baiat fara tricou,eu fiind in rochia asta stramta,care ii oferea o priveliste in ansamblu . Harry s-a aplecat si mai mult deasupra mea si si-a pus mana mare si catifelata pe genunchiul meu,trasand o linie fine cu degetul aratator de la genunchi pana la coastele mele dezgolite. Nici nu stiu ce reactie am avut . Imediat cum si-a luat mana de pe mine parca am fost trezita din vis .

" Haha , trebuia sa iti vezi fata,parca imi cerseai atentie " rade Harry punandu-si tricoul lui negru si iesind in camera .

Proasto , proasto , proasto ma injur singura in gand . A vrut sa imi arate ca ma poate avea oricand si eu fix asta l-am lasat . Doamne , ce e cu mine ? Pana acum cateva ore nu puteam sa il suport ..

Dupa alte nu stiu cate minute de privit tavanul,m-am ridicat sa ma uit la ceas - era 7 fara 15 . La 8 trebuia sa fiu la liceu asa ca m-am dus la baie sa imi retusez machiajul dar stai .. unde imi lasasem geanta ? Trebuie sa fie in camera lui Zayn .

Mi-am scos telefonul din buzunar,l-am pornit si am sunat-o repede pe Selena,ignorand miile de mesaje si apeluri nepreluate,majoritatea de la Cameron .

Da ? imi raspunde ea cu o voce adormita

Selena , e geanta mea cumva in camera lui Zayn ?

Mnu , nu e aici . Asteapta-ma jos in sufragerie,o sa cobor in cateva minute sa mergem la liceu , ok ? continua ea dupa cateva secunde

Ok , grabeste-te !

Daca geanta mea nu e in camera lor,unde Dumnezeu mi-am lasat-o ? Nu e vorba ca aveam ceva pretios in ea . Ma pis pe ele de machiaje si caiete imi spun eu frustrata . Ideea este ca aveam hainele de schimb acolo . Doar nu plecam in tocuri la liceu ? Poate imi imprumuta Zayn o pereche de adidasi - cu toate ca o sa imi fie cu o gramada de numere mai mari - pana cand ajung acasa sa ma schimb . Da , asta o sa fac .

Am asteptat-o in liniste pe Selena sa coboare . Si ea arata 'la fel de bine' ca si mine . Machiajul intins,cearcane si parul in toate directiile .

" Neata " imi spune in timp ce incerca sa isi aranjeze parul in oglinda din holul lui Zayn

" Neata . Cred ca mi-a furat cineva geanta,e de negasit . Crezi ca poate sa imi imprumute Zayn ceva de incaltat ? Nu pot sa ma duc cu astia la liceu " imi flutur piciorul prin fata ei,provocandu-i un hihot

" Da,banuiesc ca poti lua vansi astia negri " Imi intinde ea pantofii care,surpinzator,erau doar cu un numar mai mare deci picioarele mele nu innotau in ei .

                                                                               *

" Nu am chef de liceu ! " se plange Selena

" Mda,nici eu,dar inca nu imi permit sa lipsesc,nici nu ma stiu toti profesorii la fata "

" Asta cam asa e " rade ea " Ghinionul tau ca esti noua . Oricum,n-am mancat nimic si banuiesc ca nici tu . Dau o fuga repede pana la magazin sa iau ceva ? Fac cinste " imi spune ea in timp ce mergeam pe holul mare si pustiu - momentan - al liceului .

" Suna bine " ii zambesc " Te astept la baie , ma duc sa imi mai verific odata fata " incepem sa radem amandoua si ma indrept spre baie

Cand sa deschid usa,simt o mana care se infige in parul meu si ma trage inapoi . Multumesc Doamne ca am reflexe si ca sunt invatata de mica cu miscarile de auto-aparare .

In urmatoarea secunda,mana mea ii cuprinde incheietura si i-o rasucesc pana imi da drumul . In fata mea se afla o blonda putin mai inalta ca mine,machiata cam exagerat pentru o zi de liceu .

" Tarfo ! Sa nu te mai prind niciodata ca indraznesti sa vorbesti cu iubitul meu ! " tipa ea la mine . Despre cine cacat vorbeste obsedata asta ?

" Stai ca n-am fost pe faza . Cine esti tu,cine este iubitul tau si cu ce tupeu iti bagi tu mana in parul meu ? " i-o scuip imediat

" Eu sunt Amelia, sefa ta sau iubita lui Harry,depinde cum vrei sa imi spui " rade ea " Si cu ce tupeu? Cu tupeu asta " imi spune ea,dandu-mi o palma

Incercam sa ma calmez si sa incerc sa gandesc cat mai lucid,vorbele lui Cameron de ieri dimineata invadandu-mi din nou capul. Sa fiu calma si sa ii explic ca nu s-a intamplat nimic sau sa fiu o nenorocita si sa uit de consecinte pentru ca sunt Scarlett Shay si pentru ca pot ? La dracu' , normal ca aleg a doua varianta .

" Pot sa iti spun ceva ? "

" Hm ? " isi ridica pipita asta revoltata din fata mea nasul

" Sa stii ca mi-a tinut de cald in pat aseara " ii raspund cu un zambet larg pe fata . " Si pentru palma asta,o sa ma implori mila "

I-am dat un picior in coapsa iar ea a cazut pe spate . Normal, m-am antrenat de la 11 ani in sala de kickbox,deci se pare ca am un mega avantaj . Saracuta,in ce s-a bagat ? M-am pus repede peste ea,am prins-o de gat si am scrasnit printre dinti :

" O sa te bat atat de rau incat la sfarsit o sa iti rup mana si o sa te oblig sa iti dai cu ea singura in cap , terminato " aproape tip , incepand sa ii dau pumni in gura , dar se pare ca nici nu l-am dat bine pe al doilea ca doua mani mari m-au cuprins de mijloc si m-au ridicat de pe ea .

" Ce dracu' crezi ca faci ? Mai lasa-ma 1 minut si iti promit ca e moarta " tip eu la Harry , in scurt timp dupa ce i-am recunosc fata

" Tocmai asta e si ideea, termina Scarlett,o sa intri in mari probleme,liceul e impanzit de camere video ! " parca ma implora el , prinzandu-mi fata in palme . Nu imi pasa ce avea de zis, asa ca m-am apropiat cu pasi repezi,plina de nervi de Amelia . Pentru a doua oara am fost oprita,iar fix inainte sa imi deschid gura sa il injur pe Harry,mi-am dat seama ca nu era el . Chipul nervos al unui barbat inalt si bine facut,imbracat la costum, mi-a aparut in fata . Am belit-o .

" Voi trei , in biroul meu , acum ! " aproape tipa barbatul necunoscut,care presupun ca era directorul liceului

" Dar eu doar le-am despartit " se apara Harry

" Urmati-ma " il taie directorul,luand-o inainte pe holul inca pustiu

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum