Capitolul 14 - Sa-i dam bice .

5.2K 266 9
                                    

Imi doream din ce in ce mai mult ca ceea ce mi se intampla acum sa fie un cosmar,iar cand ma trezesc,sa fie langa mine acelasi Harry cu care eram de dimineata . Oricum nimeni de acolo de sus nu ma asculta niciodata . Am bagat instantaneu privirea in pamant si am asteptam pana cand am simtit ca cei doi 'iubitei' sunt destul de departe de mine . Am fost facuta de cacat,pentru a o suta oara de cand sunt aici . Ce dracu' sa intampla cu tine Scarlett ? La un moment dat am simtit-o pe Jenna ca s-a intors,dar i-am aruncat o privire nervoasa si i-am facut semn cu mana sa plece . Saraca fata , nu avea nicio vina ca m-a prins intr-o faza foarte proasta .

Urmatoarele ore au trecut la fel de repede ca si prima,fiind neatenta la ce saracii profesori palavrageau. Mintea imi fugea departe .. nici eu nu stiu unde . D-abia asteptam sa ajung acasa, ca sa pot intra in starea mea clasica de 'depresiva' . Asta insemnand pijamale pufoase,filme de dragoste si multa multa multa mancare . Ce ? Fiecare cu ciudateniile lui .

                                                                               *

In sfarsit m-am aflat in casa mea,in camera mea mica dar primitoare,in patul meu moale plin de perne,in fata laptopului cu o tava plina de bunatati : napolitate,biscuiti,ciocolata si bineinteles,Coca-Cola fara zahar , ca doar suntem la regim , imi spun eu , razand singura . Gluma asta deja expirata o faceam mereu cu Selena cand mergeam sa mancam in oras . Da chiar , ea ce o face ? N-am vorbit cu ea toata ziua si nici nu am vazut-o la liceu .. nici pe ea, nici pe Zayn,caruia trebuie sa ii inapoiez vansi . Nu am mai stat pe ganduri si i-am dat un mesaj la care am primit raspunsul mai repede decat ma asteptam :

Eu : Ce faci Sel ? Nu te-am vazut deloc azi pe la liceu :(

Selena : Am avut treaba toata ziua . Ma revansez maine . Imi spui cand ai timp sa ne vedem

Eu : Ok , te sun si vorbim atunci !

Mi-am aruncat telefonul inapoi langa mine in pat si mi-am downloadat filmul Tres Metros Sobre El Cielo . Nu pot sa cred , eu incerc sa uit de Harry , descarcandu-ma plangand la filme de dragoste, iar filmul asta tocmai la el ma face sa ma gandesc ,suspin eu printre sughitele provocate de lacrimile care mi se scurgeau pe barbie . Filmul asta m-a terminat psihic,iar dupa ce l-am vazut, mi-am dat seama ca n-o sa pot sa fiu fericita daca o sa il tot las sa isi bata joc de mine cu fiecare ocazie . Si stiu ca am mai promis asta de o gramada de ori , dar de data asta vorbesc serios . Adio Harry Styles . Gandurile mele adanci asupra 'acelui baiat' au fost intrerupte de Cameron care statea in tocul usi , abtinandu-se cu greu sa nu rada

" Ce ai facut ma prapadito ? " rade el

" Nimic care te-ar putea ingrijora " ii raspund eu stergandu-mi lacrimile intr-un mod atat de dramatic care l-a facut sa rada si mai tare .

" CAMERON !!!! " tip eu .

" Ok ok , usor Xena . Voiam doar sa iti amintesc ca maine n-o sa te duci la liceu - ai antrenamente la kickbox " imi spune el apropiindu-se de patul meu ca sa poata lua tava care acum era goala

" Maine ? Dar de ce in timpul scolii ? " il intreb eu nedumerita

" Pentru ca esti Shay si pentru poti . Ce , nu iti convine ? " rade el

" Nu e vorba de asta .. dar in fine " ma las eu pagubasa . De cand insisti sa te duci la liceu ? Doamne , m-am tampit de tot .

                                                                      *

Razele soarelui au inceput sa patrunda printre perdelele de la geam , facandu-ma sa ma trezesc , incetul cu incetul . Imi simteam corpul greoi si ochii injectati . Cred si eu,la cat ai plans ieri . Ziua de ieri a parut asa de .. ireala , si inca imi doresc sa fie un cosmar in care Harry .. HARRY !

Am sarit repede din pat si am inceput sa caut cu disperare telefonul printre miile de perne , de parca viata mea depindea in acel moment de el . Cand in sfarsit l-am gasit,l-am deblocat cu un nod in gat . Nu stiu la ce ma asteptam - dar ma asteptam . Si desigur , ma asteptam degeaba caci nu aveam niciun mesaj sau apel . Chiar credeai c-o sa te caute implorandu-ti iertare ? Tii minte cuvintele lui Taylor de la petrecere ? O sa faca orice ca sa te aiba,chiar daca asta este doar o ambitie proasta de-a lui .

Baiatul ala chiar avea dreptate,si sunt constienta si eu prea bine de asta . Ce ma bucura cel mai mult este faptul ca pot sa imi descarc toti nervii pe sacul de box azi . Am mancat repede ceva, mi-am facut rutina zilnica in baie si m-am dus la sifonier . Hmmm , cu ce sa ma imbrac ? La capitolul ' sport ' aveam sa aleg dintre o varietate mare de pantaloni scurti,colanti si adidasi de sala , asa ca m-am rezumat la niste pantaloni scurti negrii , o bustiera mov si o pereche de Nike-uri Air . Mi-am prins parul in coada , m-am mai dat o data cu deodorant si am pornit spre sala,ajutat de Cameron la telefon , el fiind deja acolo .

Dupa un drum linistit de dimineata de aproximativ 20 de minute , am ajuns in fata unei cladiri mari si aparent parasita . Am pasit timida pe culoarul incaperii care parea din ce in ce mai mare cu fiecare pas pe care il faceam .

" Scarlett , credeam ca nu mai ajungi " aud o voce cunoscuta ca imi vorbeste din spate . Era Cameron .

" Uhm , scuza-ma , daca ai fi fost mai explicit poate ajun- " incerc sa ma apar,dar fiind intrerupta de un barbat inalt si bine facut .

" Imi pare nespus de bine sa te revad , Scarlett " imi spune Bruce schitand un mic zambet in coltul gurii . Sunt curioasa daca omul asta rade vreodata .

" Si mie Bruce . D-abia astept sa incepem antrenamentele ! " incep eu sa topai in sus de entuziasm . Nu aveam sa imi ascund fericirea de el , chiar daca singura lui expresie faciala era ca emoticonul ala enervant de pe Messenger ' :| ' .

" Atunci .. hai sa numai stam la vorba " ma ghideaza el spre camera din capatul culoarului in care ne aflam . Peretii negrii plini de graffitti ma faceau sa ma simt ca pe platoul de filmare al unui film .

Dupa ce Bruce mi-a coordonat o incalzire mai rau ca in armata - pentru ca muschii mei nu mai erau lucrati de mult , spune el - m-a condus in sfarsit in fata sacului , si stiam de acum ce avea sa imi spuna .

" Esti libera sa iti incalzesti incheieturile,usor,pentru 10 minute " rasuna vocea groasa in toata incaperea

 Zis si facut . Am inceput sa lovesc sacul de box de parca era cel mai mare dusman al meu . Sunetul pe care il scoteau manusile cand se atingeau de materialul dur imi face inima sa creasca . Incetul cu incetul am inceput sa maresc viteza si puterea loviturilor,elanul meu fiind oprit de Bruce .

" Scarlett , te poti descurca singura pana fac incalzirea cu baiatul asta ? "

" Sigur , o sa mai rep- " n-am apucat sa termin propozitia . Buzele mele i-au forma unui oval si corpul imi ramane nemiscat,lasand transpiratia sa imi curga suvoaie peste tot . In fata mea se afla Harry , fara tricou si intr-o pereche de pantaloni scurti negri de trening , sarind coarda alaturi de Bruce .

Nu , nu , este imposibil ca el sa fie aici , in aceeasi zi cu mine , la aceeasi ora , dupa toate ce s-au intamplat ! Imi repet eu frustrata in minte . Incerc sa imi dezlipesc privirea de pe el , dar fix atunci se intampla nenorocirea care iar nu ma va lasa sa dorm diseara :

" Esti sexy rau " mimeaza Harry cuvintele de la departare , dandu-mi un zambet pervers la sfarsit . Mi-am continuat exercitiile violente la sac,uitand de faptul ca el se afla undeva prin spate cu Bruce,ci dimpotriva,incercam sa imi imaginez ca sacul pe care il loveam cu atata ura este fata lui Harry .

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum