Capitolul 12 - Pe furis .

5.5K 259 2
                                    

Felul in care Styles se uita la mine m-a facut sa impietresc . Ma privea fix in ochi,parca arzandu-mi fiecare parte din corp . Copilul asta chiar nu are treaba in alta parte ? Ma intreb eu frustrata,in timp ce ma indreptam spre intrarea in bloc,incercand din rasputeri sa il fac sa vada ca nu imi pasa de persoana lui si sa ma lase in pace odata . Dar degeaba,nici nu apuc bine sa bag cheia in usa de la intrare ca mai multi pasi greoi se aud pe asflat,iar mana aceea grea pe care deja am inceput s-o disting dintre atatea,m-a tras inapoi .

" Ce vrei ? " ma intorc nervoasa la el

" Pe tine " imi raspunde el simplu,schitand 0 expresii faciale

" Poftim ? " spun eu socata . Ce tocmai a spus ?

" Nimic . Diseara - defapt de dimineata - in jur de 5 o sa vin sa te iau . Sa te imbraci direct de scoala si sa iti iei si geanta la tine,n-o sa mai ajungi acasa,o sa mergem direct la liceu "

" Stai stai , CE ? " Omul asta e nebun? Cine se crede?

" La ora 5 dimineata sa fii in fata blocului,vin sa te iau " imi repeta el hotarat

" Ha ha ha,buna gluma. De parca nu am nimic mai bun de facut decat sa vin cu tine Dumnezeu stie unde la  5 DIMINEATA ! " aproape tip

" Da Scarlett,cum spui tu. Ne vedem atunci " rade Harry indreptandu-se spre masina

Chiar asa disperata par ? Imi spun,urmarindu-l cum se urca in masina si porneste incet,nu inainte de a ma claxona . Nu stia nimic despre mine dar cu toate astea .. se comporta de parca stie . La dracu'. Oricat de mult m-as opune,ceva ma atrage la el . Stiu ca nu e bine ceea ce fac - ii dau satisfactie , si in chestia asta,numai eu cad de fraiera .

                                                                                   *

Restul zilei mi-am petrecut-o facand absolut nimic . Tot ce vreau in acest moment este .. nici macar eu nu stiu . Banuiesc ca o persoana cu care sa pot vorbi deschis,sa ma pot descarca de toate . De parca zeii mi-au auzit ruga,la usa a inceput sa bata cineva,dar fiind in scurt timp dezamagita,realizand ca e Cameron . Da' la cine naiba te asteptai ?

" Buna Scarlett " imi zambeste el aruncandu-si geanta pe jos " Ce faci ? "

" Bine , TU ce faci ? "ii raspund cu mainile in sold

" Am avut treaba,dar de cand ai devenit asa de curioasa ? " isi ridica el spranceana

" Spune tot Cameron . "

" Ohhhh,da . Am rezolvat o parte din problema : nu am descoperit exact cine ne-a plasat dispozitivul ala si de ce,tot ce stiu este ca am cazut cu tata de acord si saptamana viitoare iti vei reincepe antrenamentele "

" SERIOS ? " Aproape tip . Adoram vechile antrenamente,ma descarcam de orice cand pumnii mei atingeau materialul dur al sacului . " Cum de v-ati razgandit ? "

" Se pare ca in ziua de azi,mai ales ca fata,ai nevoie sa stii sa te aperi si singura cand nu sunt prin preajma " imi face cu ochiul

" De parca as avea nevoie de ajutorul tau " incep sa rad " Si ? Tu ma vei antrena ? " Se pare ca am gandit cu voce tare . Imi pun repede mainile la gura si imi maresc ochii,observand cum fata lui se incrunta si se indreapta spre mine

" Ce ? "

" Nimic " trag aer in piept " Defapt da,stiu ca esti antrenor de kickbox "

" Ce ? Cine ti-a zis prostia asta ? " incepe el sa rada isteric

" Un coleg . Mi-a spus ca l-ai antrenat " spun eu,devenind din ce in ce mai confuza .

" Ahhh,banuiesc ca fraierul ala din sala de detentie,nu ? " incepe sa rada si mai tare " L-am recunoscut dupa par . Si nu,nu sunt antrenor . Coincidenta a fost ca in ziua aia am fost la sala sa vorbesc cu Bruce,proprietarul salii respective,si m-a rugat sa ii tin locul o ora "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum