Capitolul 47 - Il iubesc .

3.2K 278 6
                                    

" Cat il mai tin acolo? " il intreb pe unul dintre oamenii tatei

" Nu stiu sa va spun exact domnisoara Shay. Banuiesc ca incearca sa scoata ceva de la el "

Priveam pe geam direct in incaperea unde era interogat Harry. Tata si inca un barbat pe care nu l-am mai vazut pana acum aveau o postura foarte sumbra. Nici nu vreau sa ma gandesc prin ce trece saracul baiat. Era pierdut si confuz,neintelegand ce cauta aici sau ce a facut gresit pentru a fi adus aici. Dupa inca cateva momente,tata mi-a facut semn sa intru,stiind ca sunt de partea cealalta a geamurilor,el neputand sa ma vada. Mi-am muscat buza nervoasa si am pasit timida inauntru.

" Scarlett .. " scrasneste tata printre dinti. Un fior mi-a traversat sira spinarii numai la gandindu-ma in ce probleme ma aflam.

" Ti-a facut ceva? " spune el,strangadu-si pumnii.Era nervos,se vedea clar. Sentimentul de protectie paterna a explodat in el si nu il invinuiesc,numai ca acum trebuie sa il scap pe Harry de aici,indiferent de ce s-ar intampla.

" Nu tata,dar lasa-ma sa-ti explic inainte " ii pun mana pe umar,dar mi-o da repede la o parte

" Uite ce e monstrule " isi muta atentia asupra cretului " O sa aflu ce-ai de gand si o sa te omor incet si dureros,iti promit " maraie la el,facandu-l pe Harry sa tresare in scaun.

" Tata ! " ma rastesc la el " Termina si asculta-ma in numele lui Dumnezeu pentru o data in viata ! "

A dat din cap in semn aprobator,apoi m-a urmat afara din camera de interogatoriu. Mi-am frecat mainile de cateva ori,nestiind cum sa incep.

" Nu te mai fofila si treci la subiect Scarlett,nu am timp de prostiile tale. Reincarnarea lui Riffle a dat de tine si nu e de- "

" Poti sa taci? " ii spun in nesimtire. A inghitit in sec,abtinandu-se de la comentarii si si-a pus mainile in san,asteptandu-mi discursul.

" Harry a fost iubitul meu inainte sa il omor "

" Poftim?" urla tata

" Stai,asta nu e tot. Poti sa nu ma mai intrerupi? Multumesc ! " Inima a inceput sa imi bata cu putere in piept. Imi era frica de reactia lui mai mult decat de orice in acest moment.

" Harry a fost primul baiat din viata mea pe care l-am iubit si caruia m-am oferit cu totul " Tata a strambat usor din nas,nestiind sigur la ce ma refer. " Da tata,m-am oferit si sexual. Mi-a fost foarte greu sa pot constientiza ca tatal lui a provocat atata nefericire familiei noastre si mai ales ca a fost pus sa ma ucida. Am tinut piept discursului lui care ti-ar fi topit pana si tie inima.Cu toate astea l-am impuscat si l-am omorat .. cel putin asa credeam. Am aflat ca el inca traieste printr-o simpla coincidenta. Un prieten de-al meu este si prietenul lui,iar intr-o zi ne-am intalnit. Nici iti pot descrie socul pe care l-am avut atunci cand l-am vazut.Inca din ziua aia,m-am gandit zi de zi neincetat cum sa ii dau de capat situatiei,pana ieri. L-am chemat personal la mine pentru a vorbi cu el despre noi,pentru ca apropo,el nu isi mai aduce aminte de nimic din trecut. Niall - prietenul nostru comun - mi-a spus ca in urma socului provocat de impuscatura,si-a pierdut memoria. Nu isi aduce aminte nici macar ce era tatal lui.Pana si Riffle i-a ascuns cu adevarata lui meserie. A incercat sa il protejeze de lumea asta "

" Si ce vrei sa spui ca toate astea Scarlett? "

Am ramas cu gura cascata.

" Adica am vorbit pana acum degeaba si tu n-ai inteles absolut nimic? "

" Spune-mi exact ce vrei de la mine "

" Sa il lasi in pace. Il v-om mintii in mare parte "

" Inadmisibil ! " tuna tata " Nici sa nu te mai aud ca vorbesti astfel de prostii ! "

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum