Capitolul 29 - Marele pas .

4.6K 216 34
                                    

" Lasati-ma sa stau cu ea " aud o voce cunoscuta langa mine

" Ne pare rau domnule,nu mai rudele ei pot " spune o alta voce

" Uite ce e amice,nu ma face sa iti bag tetoscopul ala pe gat. Raman cu ea noaptea asta "

Incercam sa imi deschid ochii ca sa pot intelege ce se intampla. Eram intr-un salon alb,ceea ce insemna ca eram la spital. Capul ma durea din ce in ce mai rau daca incercam sa ma uit in jurul meu. Langa mine sa asezat Harry,luandu-mi mana intre ale lui si sarutand-o. Ce cauta Harry aici? Selena si Harry la liceu . Cu cat gandeam mai mult,cu atat durerea imi revenea in corp. Am incercat sa ma ridic in fund,dar nu am putut,asa ca am incercat sa murmur ceva

" C-ce .. cauti .. aici ? "

" Te rog asculta-ma. Nu a fost ceea ce a parut " incearca el sa imi explice,dar mi-am intors privirea in cealalta parte " Asculta-ma iubito. Selena a venit la mine sa imi spuna sa nu mai stau cu tine ca te influentez negativ,iar cand ne-ai vazut tu incercam sa ii explic ca n-am cum sa stau departe de tine. Ce ti-am zis eu sa ai incredere in mine? " imi strange el mana.

Stiam de la inceput ca nu trebuie sa ma pripesc in privinta lui Harry,dar furia dinauntrul corpului meu s-a declansat instantaneu cand i-am vazut. De ce eram atat de geloasa? Oribil sentiment.

" Ce am patit mai exact? " murmur eu atat de incet incat ma mir ca Harry a putut sa ma inteleaga

" Conduceai cu o viteza foarte mare,iar la o curba ai intrat intr-un copac. Ai avut noroc masina era blindata si dotata cu un air-bag special . Ai scapat usor cu cateva zgarieturi si cu o mana luxata " imi saruta el incheietura mainii stangi - banuiesc ca aia e mana cu problema " Mai speriat atat de rau Scarlett ! "

Chiar ca scapasem usor. Se pare ca cineva acolo sus isi mai aminteste si de mine. In schimb,imi vine sa imi dau pumni in cap ca mi-am distrus masina. Sunt sigura ca dupa experienta de azi,nici tata nici Cameron nu ma vor mai lasa sa urc la volanul unei masini atat de scumpe si cu atatia cai putere.

" C-cum ai aflat ca sunt aici? "

" Te-am sunat si mi-a raspuns .. Taylor " scrasneste Harry printre dinti

" A fost si Taylor aici? Doamne,cat timp am stat inconstienta? "

" In jur de doua ore,dar nu-ti face griji,l-am expediat imediat "

" Harr- " incerc sa ma i-au de el,dar glasul mi se taie dintr-o data din cauza dureri din corp. Se pare ca voi fi nevoie sa imi iau cateva zile de pauza de la .. tot . Mi-am muscat buza si m-am lasat mai bine pe spate . Harry ma privea cu un zambet pervers si s-a apropiat de mine. Doar nu crede ca ..

" Ce ti-am zis eu sa nu-ti mai musti buza? " imi sopteste el. Era atat de aproape de mine incat puteam sa ii simt respiratia mentolata combinata cu tutun .

Am continuat sa imi musc buza,dar jur ca nu o faceam intentionat. Era un tic pe sistem nervos,si felul in care Harry era proptit in brate deasupra mea .. ma facea al dracu' de nervoasa.

" La naiba Scarlett " imi sopteste el,muscandu-mi usor pielea fina a gatului. Toata durerea din corp a disparut cand buzele lui au facut contact cu ale mele,limba lui impletindu-se intr-un mod senzual si gentil cu a mea. Pana si pe un pat de spital,dupa un accident,saruturile lui mi se par cele mai .. cele. Am incercat sa ma ridic usor,dar mi-a impins cu grija inapoi pe spate,mustacind din nas in semn ca nu imi da voie. S-a asezat langa mine in pat,cu corpul intors spre mine.

" H-Harry,daca intra cin- " Se putea sa ma lase sa termin si eu o fraza cap coada ? Mi-a pus degetul aratator peste buze si mi-a zambit pervers. Felul in care uitam de orice problema sau durere cand eram cu el ma inspaimainta,sincer.

Am simtit o mana care se plimba nestingherita pe piciorul meu dezgolit - halatele astea din spital nu imi ofera deloc o vestimentatie care sa il abtina pe Harry de la astfel de gesturi - trasand lini fine pe coapsa mea. Mi-a ridicat incet halatul pana la buric,dar de data asta nu am mai avut forta necesara ca sa il opresc. Singura mea grija acum nu era de ce avea sa faca,era ca cineva ar putea intra in salon chiar in momentul asta. Doamne ..

" Calmeaza-te,n-o sa-ti fac nimic rau " murmura el,sartandu-mi fruntea

Am tresarit la atingerea degetelor lui lungi pe feminitatea mea. Capul mi sa lasat pe spate cand a inceput sa maseze zona sensibila. S-a aplecat si a inceput sa repete istoria de la majoratul meu. Multumesc doamne ca eram destul de drogata la cate pastile mi-au dat in spital . Limba lui a inceput sa ma exploreze senzual. Un geamat imi era strans intre buze,abtinandu-ma cu greu sa nu il scot. In timpul placerii mele trupesti datorate lui Harry,un geamat transformat in tipat mi-a iesit din gura cand un deget m-a penetrat incet si din ce in ce mai adanc. Doar nu ... Nu am putut sa mai scot niciun cuvant. Imi tineam limba puternic intre dinti iar capul imi era dat pe spate,lasandu-l pe Harry sa faca ce stie el mai bine. Cateodata ma intreb de ce ma ofer cu totul pe tava,iar subcontientul meu imi atrage imediat atentia : Tie frica ca il poti pierde altfel . Si asa era. Frica ca puteam pierde singurul lucru care ma face fericita ma inspaimanta. Simt nevoia sa ii ofer tot,in schimbul sigurantei ca va ramane langa mine,desi stiam ca n-o sa fie asa.

Degetul lui a inceput sa intre si sa iasa din ce in ce mai repede,iar durerea din mana si cap mi sa mutat in zona vaginala. O presiune mi s-a pus pe zona pelvisului facandu-ma sa scrasnesc printre dinti

" H-Ha-Harry,ma doare "

" Asa e prima oara iubito " Dabia cum imi dadusem seama de un lucru. Tocmai imi pierdusem virginitate,pe patul unul spital,imediat dupa un accident,cu un presupus 'criminal' .

" Uite " imi pune el degetul plin de sange in fata mea " Acum esti oficial a mea " rade el. Nu stiu ce i se parea asa amuzant. Eu eram in stare de soc. Totul s-a intamplat asa de repede. Nu prevedeam ca prima oara cand o sa se intample asta o sa fie .. asa. Visul oricarei fete banuiesc ca este intr-un hotel luxos,pe un pat plin de petale de trandafiri,lumanari,sampanie si muzica buna. Am si pretentii.

" Cum ti sa parut ? " se uita Harry curios la mine. Ce fel de intrebari sunt astea? E intreg la cap?

" Oribil " ii raspund sincer

" Oribil? " rade el . A fost prima oara iubito,si nu ultima,imi saruta el usor buzele

" Da. M-a durut si nu cred ca- "

" Shhh " ma intrerupe el plasandu-mi un sarut umed pe gat " Culca-te,maine te externeaza si vreau sa fi odihnita "ma aseaza el mai bine in pat,invelindu-ma ca un tata grijuliu.

In urmatoare clipa cand mi-am inchis ochii,am si adormit. A doua zi m-am trezit direct in propriul pat. Nu stiu cum ajunsesem aici si cine m-a adus,dar sper ca nu Harry. M-am ridicat in fund si am obsevat ca durerea de cap nu mai era asa de puternica ca inainte. Am cautat cu privirea in camera ceva .. pe cineva. Cameron statea la marginea patului,butonand de zor telefonul.

" Neata " ii spun intinzandu-ma

" Ce bine ca te-ai trezit. Am o veste proasta " se ridica el in picioare nelinistit

" Ce s-a intamplat ?! "

" Complicatii la firma tatei. M-au chemat de urgenta in New York pentru doua zile,asta inseamna ca sunt nevoit sa te las aici " isi pune el mana la frunte,masand-o " Dar nu-ti face griji Scarlett,o sa ai oameni care o sa te urmareasca la orice pas,iti promit ca totul o sa fie ok "

" Cameron,calmeaza-te " nu inteleg de ce e asa nelinistit in privinta ca voi ramane singura " Ma descurc. Tu doar promite-mi c-o sa il ajuti pe tata sa rezolve toata chestia asta " gesticulez eu in stanga si in dreapta

Dupa un indelungat discurs in care mi-a spus ce am voie sa fac si ce nu - lista de ce nu am voie fiind mai mare decat cealalta - si-a luat ghiozdanul si s-a urcat in masina care il astepta in fata blocului pentru al duce la aeroport. Singura acasa pentru doua zile? Puteam sa fac atatea lucruri .. toate legate de Harry. Dar cum voi reusii sa scap de oamenii pusi de el ?

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum