Capitolul 31 -Totul se intampla mult prea repede .

4.3K 194 4
                                    

Nu puteam sa imi exprim in cuvinte sentimentele pe care le simteam in momentul asta. Totul era prea perfect sa fie adevarat. Sarutul nostru s-a intrerupt cand Harry mi-a luat fata in palme.

" Spune ceva " ma implora el

Am tacut pentru cateva momente. Oare merita sa continui? M-am convins singura ca sentimentele mele pentru Harry sunt reale si de faptul ca il iubesc cu adevarat,dar ar trebui sa il las sa stie asta? Iubirea este singurul lucru care ma poate distruge imediat. M-am muscat buza si i-am raspus,mai mult soptind.

" Si eu te iubesc " ii raspund,intorcandu-mi privirea. Nu stiu de ce imi era rusine. Poate pentru ca niciodata nu am mai spus cuvintele astea cuiva din-afara familiei. Ar trebuii sa se simta special.

" Demonstreaza-mi " isi lipeste el buzele infometat de gatul meu,trantindu-ma in pat. Stiu exact la ce se referea. Ma intreb cum de nu are pic de inhibitii .

L-am tras pe Harry dupa mine in pat, si l-am trantit pe spate,urcandu-ma peste el. Te-ai jucat destul cu mintea mea. Puteam sa imi dau seama ca l-am surprins,dupa felul in care ma privea mirat. Mi-am coborat sarutul la baza gatului lui,facandu-l sa tresare usor atunci cand limba mea facea contact cu pielea lui fina care mirosea puternic a colonie,lasandu-mi un gust amariu pe buze.

Harry's P.O.V

Inca nu realizasem ca i-am putut spune ce simt cu adevarat pentru ea,si ceea ce e si mai socant este faptul ca si ea simte acelasi lucru. Ma asteptam la o cu totul alta reactie. Stiu ca am fost un dobitoc si ca am facut unele chestii pe care as da orice sa le schimb,dar o sa incerc sa n-o dezamagesc de data asta. Voiam sa o simt,acum si aici. Corpul meu era insetat dupa al ei.

" Demonstreaza-mi " ii spun sarutandui pielea fina a gatului in care ma innecasem cu capul. Am trantit-o in acest timp in pat,incercand sa ii dau de inteles la ce ma refeream. Stiam ca Scarlett e isteata si isi va seama din prima,acum ramane sa vedem daca va si accepta. Nu as forta pentru nimic in lume sa faca ceva care nu ii face placere,dar vorba aia, incercarea moarte n-are.

Fara sa ma astept,m-a tras dupa ea in pat,trantindu-ma pe spate. S-a urcat peste mine si si-a lipit buzele alea pe care le-as saruta incontinu' pe gatul meu. Are noroc ca acolo nu este locul unde ma excit cel mai rau,asa cum banuiesc ca crede ea. Am lasat-o sa isi faca jocul,asteptand ca un copil mic urmatoare ei miscare. Am tresarit usor atunci cand limba ei a inceput sa traseze lini umede pornind de la gat si terminandu-se la pieptul meu. Nu stiu cum poate o fata atat de inocenta si fara experienta sa ma faca sa ma simt de parca e prima oara cand fac asta. Poate chiar ideea ca lucrurile astea le face cu mine pentru prima oara imi dau sentimentul de excitare.

A pornit o dara de saruturi umede pana la baza blugilor,facandu-mi capsele de la ei sa mi se rupa atunci cand a tras ca o nimfomaniaca insetata de placere de ei. Cand si-a dat seama de gafa,a facut o fata de fraiera adorabila,muscandu-si buza. Ma omoara cand face asta. M-a lasat pe mine sa imi dau blugi jos,in timp ce o urmaream cum isi indeparta tricoul de pe ea,ramanand decat in lenejeria asortata roz. Nu mi-o imaginam genul de fata care se poarta o asemenea culoare,dar se pare ca n-o cunosc atat de bine. Am ramas cu mainile blocate pe capsele blugilor. Nu imi puteam lua ochii de la frumusetea ei. Statea in fund langa mine,cu picioarele incrucisate,iar parul blond ii cadea in bucle dezordonate pe umar. Felul in care se uita la mine m-au facut sa ma ridic si s-o sarut indelungat si apasat.

Scarlett's P.O.V

Mana ia alunecat de pe coapsa mea,intre picioarele mele,care deja incepusera sa tremure la atingerea lui. Mi-a mangaiat usor pe langa marginea chilotilor,apoi mi i-a dat jos printr-o singura miscare. Nici eu nu mi dau jos asa de repede .

" O sa doara putin mai rau decat data trecuta iubito " ma saruta el pe frunte

Mi-am muscat buza si am dat usor din cap. Ma simteam stanjenita de situatie.  Nici nu vreau sa imi pun intrebarea a cata fata sunt pentru el,pentru ca stiu ca mi-as face rau singura daca as afla raspunsul. Tot ce conteaza este ca acum ne aflam aici,si ca este al meu. I-am simtit masculinitatea intarita cum se lipeste de feminitate mea si incearca sa isi faca loc.

" Sa imi spui cand vrei sa ma opresc "

Harry a intrat incet in mine. In momentul acela am simtit ca ne-am unit,oficial. A continuat miscarea de dute-vino la aceiasi viteza.  Simteam cum ceva in mine sta sa explodeze. Ma durea,dar era suportabil,indurasem si mai rau. Toata treaba a durat in jur de cinci minute,pentru ca momentul nostru intim a fost intrerupt de batai puternice in usa,de parca cineva ar mai avea putin si ar dobori-o. Am tresarit inspaimaintata atunci cand Harry mi-a ordonat sa ma inchid in camera,el trantind usa in urma lui. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma imbrac intr-o fractiune de secunda,iar apoi am vrut  sa ies din camera,dar ceva blocase usa. Mi-am concentrat puterea in maini si am reusit intr-un sfarsit sa o deschid. Am ramas paralizata cand am vazut motivul pentru care ea se blocase. Langa ea era corpul unui barbat pe care nu l-am mai vazut niciodata,plin de sange pe piept. Respira adanc Scarlett,cred ca a venit moment de care ti-a fost frica tot acest timp. Ei erau aici. Am fugit inapoi in camera,am deschis larg dulapul,iar dintr-o cutie de pe un raft de sus am luat un pistol incarcat. M-am intors inapoi in hol dar nici urma de Harry. Am controlat si celelate camere dar la fel. Te rog Doamne,nu. Incercam sa imi alung gandurile negative,dar nu puteam. Ma gandeam la ce e mai rau. Unde ar fi putut sa dispara Harry? Si mai mult .. cine tocmai intrase la mine in casa si de ce? Intrebarile care imi pluteau prin cap mi-au inghetat atunci cand am simtit o mana grea pe umarul meu,care m-a lipit de un perete. Mi-am deschis ochii iar in fata mea se afla un barbat inalt,destul,dar nu ii puteam distinge fata din cauza cagulii pe care o purta. Niste vechi vorbe de-ale lui Cameron mi-au rasunat in cap : Cauta cu privirea orice detaliu intr-o situatie de urgenta. Si asa am si facut. Nu imi puteam da seama ce culoare aveau ochii lui din cauza luminii din camera,dar erau undeva intre un verde inchis si capriu. Apoi privirea mi-a cazut pe bratele lui care erau acoperite de un hanorac negru. El era un pic suflecat,putand sa observ tatuajul pe care il avea. O ancora. De tinut minte. Am mai cautat cu privirea si alte semne care m-ar putea ajuta mai tarziu,dar mana barbatului s-a infipt in gatul meu,scotandu-ma afara din casa. Ultimul lucru pe care l-am vazut in fata ochilor a fost o duba neagra care era parcata in fata blocului meu.

Imi pare extrem de rau ca postez atat de greu. Ma gandeam de acum sa postez un capitol la doua zile,ca sa il pot face mai lung. Ce ziceti? Multumesc pentru toti care apreciaza ce scriu .

The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum