Incercam sa imi dau seama daca ceea ce mi se intampla acum este real,daca Harry este cu adevarat la mine in camera. Mi-am muscat buza incercand sa imi abtin tipatul,si m-am apropiat de el usor.
" Promitemi c-o sa vorbesti incet. Cameron este in camera de langa " ii soptesc atat de incet,incat nu sunt sigura ca ma auzit
A dat din cap si mi-a strans mainile si mai mult intr-ale lui. Ii simteam corpul cum tremura usor pe pat. Nici macar nu stiam cum sa incep. Ce ar trebuii sa ii spun? Aaa Harry,stiu ca esti un criminal. M-am apropiat si mai mult de el,atat de mult incat nasurile noastre se atingeau. Ii simteam respiratia accelerata,semn ca este nervos si nelinistit. Poate chiar nu voia ca eu sa aflu.
" Stiu ca ai fost in puscarie si ca ai iesit pe cautine " trag aer adanc in piept " Pentru omor din culpa "
Harry mi-a dat drumul la mana si a rasuflat usurat. Serios? Mi-a luat fata in palme si ma sarutat usor pe frunte. Ma uitam in ochii lui si nu mai vedeam niciun pic de neliniste. Sa fi facut ceva si mai rau,de care nu voia sa aflu? Felul in care el sa calmat imediat dupa ce a aflat ce am avut de zis ma pus pe ganduri si mai mult. Asta nu e o reactie normala cand afli ca iubita ta stie ca ai omorat pe cineva .
" Ascult " ii dau mainile la o parte si ma asez mai bine pe pat
" Asculti ce? "
" Ce ai de zis. Ce s-a intamplat? Pe cine ai omorat? De ce? " il bombardez cu intrebari. Harry si-a pus mainile la urechi si mi-a facut semn se tac
" Ia-o usor Scarlett " isi pune el mana pe piciorul meu " A fost acum ceva timp si are legatura cu familia mea. Nu este un subiect care imi face placere sa vorbesc despre el asa ca te voi ruga sa il inchizi. Ce am facut nu are legatura cu cine sunt eu,in prezent,ca persoana "
Calmul din vocea lui ma surprinde. Harry nu a fost niciodata atat de calm,iar in situatia de fata ma asteptam sa intoarca casa cu susul in jos. Mi-a mai luat fata odata in palme si ma sarutat usor pe buze,gest care mi-a electrizat tot corpul .
" De unde ai aflat iubito? " imi sopteste Harry la ureche,mana lui apasandu-mi spatele,miscare care m-a lipit de el
Stii,tatal meu lucreaza la o agentie secreta si ti-a investigat viata.
" Mi-a spus Cameron,care nu stiu de unde stie " ma balbai eu
" Aha " isi ridica Harry suspicios sprancenele
" Mai trebuie sa iti spun ceva " ii spun eu,facandu-l sa isi ridice privirea imediat " Nu mai putem iesii. Este o poveste mai lunga,dar tata a pus pe cineva sa ma urmareasca non-stop. Azi Cameron mi-a aratat niste poze cu noi din zilele astea " murmur eu fara sa ma opresc.
Am simtit mainile mari si puternice ale lui Harry luandu-ma in brate si strangadu-ma la piept.
" Iubito,asta sunt niste chesti minore. Nu-ti face griji in legatura cu fratele tau,o sa rezolv totul. Crezi ca un asemenea cacat ma va impiedica sa fiu cu tine? " imi saruta el fruntea
Doamne,simteam ca asta este cea mai frumoasa zi din viata mea. Felul in care ma tinea strans in brate ma facea sa ma simt protejata de orice primejdie. Adanc in sufletul lui este un baiat bun. Dar nu Scarlett , imi aminteste subconstientul. N-o sa inlocuiesc sentimentul de incredere cu sentimentul de protectie. Ma simt cea mai fericita alaturi de Harry,dar imi ascunde mult prea multe. O sa ii iau in considerare vorbele lui Cameron si o sa fiu pe faza in caz de .. Doamne,la ce ma gandesc?
I-am auzit pasii grei a lui Cameron de pe hol,si mana lui cum impinge de clanta. Bine ca am inchis usa inainte,multumesc doamne. I-am facut semn lui Harry sa intre in dulap si sa isi tina gura.
CITEȘTI
The ugly truth ( Harry Styles fanfiction )
FanfictionO poveste de dragoste cu năbădăi, care pune la încercare loialitatea unor organizații criminale. Mezinii celor doi lideri sunt sortiți unul pentru celălalt, însă vor reuși să treacă împreună peste faptul că s-au născut dușmani?